Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tailgate Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    --> Vuurwerkevents.nl <--

    Comment


      Blijft prachtig. Maar helaas geen budget voor.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Vind deze ook echt geweldig, maar zo kort helaas. Beste om er een showtje van te maken met deze bak. Dit jaar niet in de collectie, maar hij staat hoog op het lijstje voor volgend jaar.

        Comment


          Waty was ie gister weer goed zeg, je hoorde ook direct aan het publiek dat deze in de smaak valt. Vind hem erg prijzig, maar je haalt hier een uniek product mee in huis.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Was gisteren echt weer genieten, dit jaar niet in de collectie. Vind hem voor de tijdsduur iets te prijzig geworden. Blij dat ik hem vorig jaar 2 x heb gehad

            Comment


              Vond hem nog aardig goed te betalen met de 25% korting. Dit is ook echt zo'n product waar ik graag wat meer voor neer leg, dit was wel echt wat anders in de straat en gaf ook echt een prof indruk in de show.

              Comment


                Wat een ongelooflijk dik product blijft dit, veel van mogen zien op de Huisman demo.
                Niet direct goedkoop, maar prachtig item en de reacties van het publiek waren bij geen enkel ander product zo uitbundig.

                Hopelijk genoeg ruggengraat als ik hem tegenkom tijdens de verkoopdagen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Wat een ongelooflijk dik product blijft dit, veel van mogen zien op de Huisman demo.
                  Niet direct goedkoop, maar prachtig item en de reacties van het publiek waren bij geen enkel ander product zo uitbundig.

                  Hopelijk genoeg ruggengraat als ik hem tegenkom tijdens de verkoopdagen.
                  Dat hoop ik ook, vorig jaar wel gehad maar de wind deed hem niet heel goed. Vond hem dit jaar ook te prijzig maar deze fipmpjes helpen niet

                  Comment


                    Comment


                      Naar aanleiding van de goede prestaties op de Huisman demo, vanochtend toch ook gewzicht voor deze box. Hij is besteld. Wat een prachtbak. Levert oeh's en ah's op zoals bij de Huisman demo.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Nou, nog maar een straatfilm dan, wat is ie tof!

                        Comment


                          Prachtig product. Gisteren bij Kuiper viel me wel op hoe klein dit doosje is. Effecten zijn echter groots. Voor volgend jaar toch maar op de lijst.

                          Comment


                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230101_131322.jpg
Vertoningen:1
Grootte:283,8 KB
ID:	16031782

                            Staat links achterin

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              Wat een ongelooflijk dik product blijft dit, veel van mogen zien op de Huisman demo.
                              Niet direct goedkoop, maar prachtig item en de reacties van het publiek waren bij geen enkel ander product zo uitbundig.

                              Hopelijk genoeg ruggengraat als ik hem tegenkom tijdens de verkoopdagen.
                              Genoeg ruggengraat als in genoeg geld in de portemonnee om hem te kopen?
                              No Pyro ! No Party !

                              Comment


                                Heerlijk spul dit! Nu nog bedenken waar ik hem mee ga combineren.
                                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                                Comment

                                Working...
                                X