Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tailgate Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ach ja, ga met Wesley samen afhalen in Huissen en daar waren ze nog op voorraad dus toch maar besteld. Kijk er nu al enorm naar uit!

    Comment


      Vonkoverslag, 3 seconden was hij leeg geechoten. Wel indrukwekkend op deze manier .
      Heeft u misschien een vuurtje?

      Comment


        Door de te harde wind rond 12 uur helaas niet in het projectje verwerkt. Daarna per 2 zo los geschoten.

        Ziet er echt heel dik uit, ben blij dat ik ze in de straat heb gehad maar geen 2e keer meer. Voor 2 exemplaren haal in de freakactie ook een dikke 30mm bak waar je langer van kan genieten

        Comment


          Och, wat was dit een mooie bak zeg, helemaal te gek, schoot ook prima. Eigenlijk qua tijdsduur heb je er 2 nodig, maakt het wel serieus kostbaar, maar zou het toch overwegen voor komend jaar.

          Comment


            Waauw wat een vette tails! Ik had m na een glitter mine color comet en als afsluiting een Triple layer van showtime er aan gehangen. Ondanks het geweld om ons heen toch de aandacht gepakt! Vanaf 1:43

            Comment


              Ja was zeker een beauty. Blauw leek bleker dan op film maar ook tijdens demo waar ik 'm zag. Maar had ik bij een Evo Sunbeam ook, is dat een soort speling van oog/brein? Maar prachtig, maakte overal me heen oohs en aahs los, had langer mogen duren.

              Comment


                In de straat gezien van Mike en Wesley, ontzettend dikke bak met indrukwekkend tempo, maar gezien zijn tijdsduur (20 seconden) wel kostbaar om hem per 2 te schieten. En da's wel nodig vind ik gezien zijn korte tijdsduur. Wel een aanrader en wellicht toch het overwegen waard mits goede prijs!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Wat een beauty dit, echt pure kwaliteit dit. Erg van genoten. Hij is duur, maar kan hem iedereen aanraden.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Had deze al in een showtje verwerkt, dus toch maar geschoten, maar was zonder wind nog zoveel mooier geweest. Alsnog erg van genoten, prachtproduct om in een show te verwerken. De Hamlet stond hier nog achter maar liep helaas niet door.



                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Tailgate Fan 1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:206,6 KB
ID:	1597483

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Tailgate Fan 2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:240,8 KB
ID:	1597484
                    https://www.youtube.com/simansays

                    Comment


                      Ook hier in een showtje verwerkt. 2x dreamchaser van orthen erachter in V

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door T7 210 Bekijk bericht
                        Ook hier in een showtje verwerkt. 2x dreamchaser van orthen erachter in V
                        Gaaf projectje zo!

                        Tailgate fan is toch wel zo'n box die je gehad moet hebben.... Staat hoog op de wensenlijst dit jaar!

                        Comment


                          Hij is supergaaf en kan hem kopen voor 72euro met de Blackfriday korting, maar ik kan het niet goedpraten dus ik laat hem liggen

                          Comment


                            Zo heb ik dat met de spider tails. Met de 25% ging het nét, alleen had m'n dealer die toen nog niet in assortiment.... maar nu, met andere BF uitgaven ook...

                            Comment


                              Toch iemand moet het doen hé... BESTELD!

                              Comment


                                Demo Huisman 2023

                                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                                Comment

                                Working...
                                X