Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avalanche Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Is deze beter dan de Secret Salute van dit jaar?

    Comment


      #62
      Daar mag je van uitgaan. Aangezien Avalanche niks loopt te hypen denk ik dat je positief verrast gaat worden.

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
        Daar mag je van uitgaan. Aangezien Avalanche niks loopt te hypen denk ik dat je positief verrast gaat worden.
        Ja, zit erg te twijfelen om er een paar te bestellen. Nu de secret salute, die ik al 4 x besteld heb, zo erg tegenvalt, wil ik wel een waardige vervanger om de avond mee af te sluiten.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
          Daar mag je van uitgaan. Aangezien Avalanche niks loopt te hypen denk ik dat je positief verrast gaat worden.


          Aangezien ik inmiddels weg ben bij Broekhoff, en ik geen productieshooting in NL heb gezien, weet ik niets zeker. Maar wat ik wél weet is dat de fabrikant ons met al het andere spul niet teleur heeft gesteld, en ik verwacht dan ook een prima cake!!

          Comment


            #65
            Deze was heel erg goed vanavond!

            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #66
              Echt een topper en waar voor je geld.

              Comment


                #67
                Heerlijk om te zien, heb toen de gok genomen en een heel karton aangeschaft.

                Comment


                  #68
                  Deze is dikke prima zeg, wat een fijne productie brengt Broekhoff dit jaar. Baal ook hier dat ik de gok niet heb durven nemen, ben bang dat ik hier echt de verkeerde keuze heb gemaakt...

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Deze is dikke prima zeg, wat een fijne productie brengt Broekhoff dit jaar. Baal ook hier dat ik de gok niet heb durven nemen, ben bang dat ik hier echt de verkeerde keuze heb gemaakt...
                    You win some, you lose some.

                    Comment


                      #70
                      Nou ik heb hem er wel bij zitten, totaal geen spijt van als ik dit zo zie! Ik ben benieuwd hoe deze gaat presteren in de straat.

                      Comment


                        #71
                        Ziet er goed uit ja, mooie crackling, straatervaringen zal uitwijzen of dit die wisselvallige Secret Salute van de markt schuift

                        Comment


                          #72
                          Heb 2 karton secret salute besteld, maar had beter hier 2 karton van kunnen nemen. Geweldige bak, dikke complimenten aan Broekhoff.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #73
                            4 x besteld door bovenstaand filmpje

                            Comment


                              #74
                              Hier hetzelfde Wesley, wellicht toch een verkeerde keuze gemaakt door niet voor de Broekhoff versie te kiezen. Hij ziet er écht goed uit op bovenstaande video!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                                Heb 2 karton secret salute besteld, maar had beter hier 2 karton van kunnen nemen. Geweldige bak, dikke complimenten aan Broekhoff.
                                Normaal ging ik Ook voor de secret salute, maar omdat ze laatste jaren steeds slechter of anders werden zocht ik al heel lang naar een goede vervanger.
                                Ik heb heel lang zitten twijfellen met deze.
                                En ben toen toch mijn gevoel achterna gegaan,
                                En als ik uit ga van bovenstaande video.
                                Is het de juiste keuze geweest

                                Comment

                                Working...
                                X