Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avalanche Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb er 2 plus 6 ultimate chry en 4 X de supercell waar ik wat leuks mee ga doen.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Nog maar eens ter bevestiging mijn 2 vids van deze toppert.

      Even a broken clock is right twice a day.

      Comment


        Ongelooflijk dikke projecten haha, wat een geweld zeg!!

        Comment


          Is deze ergens in Gelderland te koop? Wilde hier een paar van meenemen in Breda maar helaas uitverkocht.

          Comment


            Valt me nu pas op dat ie wat gekrompen is Links de 2020 versie, rechts de 2023 versie.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	thumbnail_IMG_9263 (1).jpg
Vertoningen:1
Grootte:68,4 KB
ID:	1604293

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
              Valt me nu pas op dat ie wat gekrompen is Links de 2020 versie, rechts de 2023 versie.

              [ATTACH=CONFIG]79105[/ATTACH]
              Ik kreeg ook een apart gevoel toen ik deze vast had, zijn dus toch gekrompen kon deze veel groter herinneren.
              Hopelijk nog net zo goed als voorheen!
              The final ignition

              Comment


                Als het goed is puur verlaagd voor de regels omtrent stabiliteit, breder dan hoog.
                Benieuwd of je een verschil in hoogte merkt qua effect ofzo.

                Comment


                  In dit projectje ging ie 8 keer tegelijk en het ging om de nieuwe batch. Voor de Air Damage erbij gingen kon ik het goed ervaren, ondanks windkracht 6. De effecten verwaaiden helaas wel een stuk maar ik had het gelukkig tactisch neergezet ( alleen komen de boeketten helaas niet goed op film ). Maar de mines en crackling boeketten en de burst zijn echt top! Deze cake leent zich denk ik meer voor een project dan de Cairo Crackling, ondanks die wel een dik niveau hoger is. Dat komt omdat hier meer schoten in zitten en het tempo wat hoger is. Dus als je net als ik zo'n chaos project wilt dan is dit zeker de juiste cake! Nogmaals, prima burst voor 20mm waar nog boeketten bij zitten

                  Comment


                    Was weer top deze, uiteraard niet zo dof als de Cairo Crackling maar hij is nog hard zat en zeer fel.

                    Per 2:

                    Comment


                      Blijf het een mooie cake vinden die perfect te gebruiken is voor showtjes. Maar eens kijken of we deze dit jaar kunnen gebruiken voor wat chaos.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Was even bang dat ze minder zouden presteren zoals de Supercell (eeuwig zonde) Maar de Avalanche Thunder deed wat die moest doen. Staat samen met de Ultimate Chry al weer op mijn wishlist voor dit jaar.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment




                          Veel ploffers... Tegenvaller helaas dit jaar..

                          Comment


                            Dit was nog een 2021 versie, ook stand alone zijn deze crackling cakes meer dan prima!

                            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                            Comment

                            Working...
                            X