Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super 4 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Na wat research ben ik erachter dat het dus 79.95 voor 4 potjes is. Wederom duurder geworden dus.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      #92
      En ook hier is deze 79,95 voor 8 stuks.. Twijfel twijfel zooveel keus dit jaar. Ik heb ze allemaal wel een paar keer gehad, en dit zijn toch supergave potjes.

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door acyrus Bekijk bericht
        En ook hier is deze 79,95 voor 8 stuks.. Twijfel twijfel zooveel keus dit jaar. Ik heb ze allemaal wel een paar keer gehad, en dit zijn toch supergave potjes.
        Volgens mij is dat de prijs per 4.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          #94
          ^^ nee het gaat om 8 stuks.

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door acyrus Bekijk bericht
            ^^ nee het gaat om 8 stuks.
            In de folders staat hij met een plaatje van 1 doosje van 4 met tekst : Super 4 showbox 4 stuks en kost 79.95.

            ""Box met 4 cakes, 13 schoten met
            professionele effecten""
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
              In de folders staat hij met een plaatje van 1 doosje van 4 met tekst : Super 4 showbox 4 stuks en kost 79.95.

              ""Box met 4 cakes, 13 schoten met
              professionele effecten""
              Dat kan, bij mij staat dat het 8 cakes zijn voor 79,95.

              Comment


                #97
                Prijs wordt hoger, kwaliteit blijft slecht, wordt minder.
                Jammer deze zet.
                Het leven is een feest!

                Comment


                  #98
                  80 voor 4 is ronduit belachelijk, hoe durven ze het er voor te vragen..

                  @ acyrus, waar zijn ze 80 voor 8? Als het een beetje te berijden is wil ik dat nog wel overwegen.
                  Vlakbij HdH of Orthen? Daar kom ik toch langs

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                    80 voor 4 is ronduit belachelijk, hoe durven ze het er voor te vragen..

                    @ acyrus, waar zijn ze 80 voor 8? Als het een beetje te berijden is wil ik dat nog wel overwegen.
                    Vlakbij HdH of Orthen? Daar kom ik toch langs
                    Hmmm volgens mij heb ik het toch verkeerd gelezen.. Jammer maar 80 euro voor 4 van deze dingen is echt veels te duur.

                    Comment


                      had deze voor een mooi prijsje. en ik moet zeggen de Effecten waren nog wel te doen, maar wel voor in de vooravond

                      Comment


                        Ben aan het surfen op een Engelse vuurwerkverkoopsite, kom ik toch deze tegen voor 60 pond.
                        En het eerste wat ik dacht, hoe kan dit? Waarom verkopen ze het daar nu nog wel maar hier niet?
                        Dan moet dit toch ook terug op de NL markt kunnen komen? Zie hier:


                        Dus, beste Broekhoff, please neem dit mooie pakket terug op in jullie assortiment.

                        Comment


                          Oh wauw. Nostalgie. Ooit rond 2005 denk ik deze set gehad (2x 4). Voor toentertijd hele gave potten.
                          Zouden wel terug mogen komen, maar dan in een 2.0 versie. Denk dat de toenmalige versie nou zou ondersneeuwen in alle nieuwere cakes/potten
                          -Step outside the box to see the real picture-

                          Comment


                            Zou wel heel gaaf zijn als die hier weer op de markt komen! Destijds meerdere jaren achter elkaar gehad. In 2010 kreeg ik van 'mijn' vuurwerkwinkel een e-mail dat ze bij hun uit het assortiment gingen, toen voor een mooie prijs een paar sets overgenomen. Moest allemaal op de fiets mee toen nog

                            Comment

                            Working...
                            X