Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super 4 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Enige nadeel van deze cakes is echt de vorm...
    Gegarandeerd dat als je ze niet vast zet dat ze omvallen!
    Laatst aangepast door Torrr; 21 November 2010, 21:34.

    Comment


      #62
      Nou dat valt mee hoor, heb ze nog nooit vastgezet en ze zijn ook nog nooit omgevallen.
      En ja ik heb ze wel gehad, lol.
      Het leven is een feest!

      Comment


        #63
        Het blijven naar mijn mening wel toppertjes, maar niet allemaal...
        Overigens heb ik één keer gehad dat er één omviel, en dat met rommel uit de lucht komt me ook bekend voor...

        Comment


          #64
          Wil ze dit jaar graag weer hebben, zoals nu al 3 jaar. Maar met een prijs van 70 euro wordt me dit toch een beetje te duur.

          Comment


            #65
            Kijk al enkele jaren naar de Toppers,
            maar nog nooit aangeschaft omdat ze niet in mijn budget pasten, dit jaar toch maar de keus gemaakt om deze WEL te nemen

            Ik heb inderdaad ergens gelezen dat de effecten zijn veranderd, Vond de versie zoals ze zijn eigenlijk zijn perfect !
            Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

            Comment


              #66
              kijk label of niet als het maar lekker knalt en er sier uit komt
              toch???
              don't worry im fireworks crazy!!!

              Comment


                #67
                Ik moet zeggen dat deze een beetje saai waren met alleen maar dezelfde effecten erin. De knallen waren goed en de grote van de boeketten was niks mis mee, maar wat meer variatie erin zou niet misstaan.

                Comment


                  #68
                  ik heb genoten van deze mooie cake's
                  de knallen waren goed hard en de kleuren waren mooi
                  vooral blauw en paars enzo
                  top volgend jaar weer deze maar dan 2x
                  me meter pakket van proline helaas maar als ik die naast deze cake's zet
                  dan moet ik eerlijk zijn deze super 4cake's waren beter:d
                  don't worry im fireworks crazy!!!

                  Comment


                    #69
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    ( de kwaliteit van het filmpje is slecht door regenval en hiernaast doordat ik bij het constant afdrogen van de lens perongeluk aan de focusring heb gedraait)

                    ps. ik zou vandaag eigenlijk geen filmpjes meer monteren / posten, ivm overlijden van mijn opa, maar pak toch maar wel weer mijn normale leven gelijk op: vuurwerk is voor het mij persoonlijk het beste medicijn van de wereld. verder zal ik het niet meer over mijn opa in topics hebben, want ik heb al een topic "vervuilt" maar dan weten jullie even hoe en wat. Bedankt voor jullie reacties!
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #70
                      die Bandicoot met zijn rooie blinkers blijft een mooi ding. Persoonlijk mijn favoriet uit de 8 verschillende cakes.

                      Comment


                        #71
                        wie kan me helpen?? als je de super 4 besteld kan je dan ook kiezen uit 2 pakketen? of moet je hem zelf samen stellen??? en is dit pakket aan te raden??

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door vwliefhebber Bekijk bericht
                          wie kan me helpen?? als je de super 4 besteld kan je dan ook kiezen uit 2 pakketen? of moet je hem zelf samen stellen??? en is dit pakket aan te raden??
                          Pakket vind ik wel aan te raden voor de prijs van 70 euro die ik er vorig jaar heb voor moeten neerleggen vind ik hem een twijfeltje. € 50-60 euro zou meer op zijn plaats zijn geweest.

                          Super4 kon ik bij mij als Assortiment invullen, maar ikzelf kon niet kiezen welk pakket ik kreeg ( kreeg jusit degene waar de pot die ik wou hebben ( Bandicoot ) niet inzat ).
                          Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                          Comment


                            #73
                            Het pakket vind ik een beetje slap worden, ik bedoel hij houdt het allang vol, maar voor die prijs per stuk wordt die aan alle kanten ingehaald door cakes/pakketten die prijs/kwaliteit toch een niveau hoger liggen.
                            Broekhoff, breng ook een 6x 19 shots pakket uit voor een schappelijke prijs!
                            Mijn zegen heb je!
                            Het leven is een feest!

                            Comment


                              #74
                              als ik het meest rencente filmpje kijke van vuurwerkbieb vallen ze toch een beetje tegen. helemaal als ze 70 euro kosten. als ze nou voor 50/60 euro zou ik er nog eens over denken

                              Comment


                                #75
                                heb deze 3 a 4 jaar geleden ook gehad waren best goed voor de prijs die ik toen betaald heb €80,- 2 sets [8 cakes]
                                kwam wel een hoop rotzooi naar beneden
                                zou nu eerder gaan voor china label fantastic 3 + fantasy samen €40 in 2010
                                of de fobiac 12st voor €125 in 2010
                                Laatst aangepast door djhek; 18 October 2011, 18:56.

                                Comment

                                Working...
                                X