Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raccoon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Raccoon

    Artikelnummer: DC193
    Artikelnaam: Raccoon
    Bruto Gewicht: niet bekend
    Netto Kruitgewicht: niet bekend
    Aantal Schoten: 30 schoten
    Effectomschrijving: niet bekend
    Tijdsduur: niet bekend
    Stijghoogte: niet bekend
    Richtprijs: €39,95
    Verpakkingseenheid: volgt
    Foto:



    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 7 October 2011, 11:54.

    #2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      Weer een mooie cake met het bekende duo. De cake heeft een langzaam tempo,wat ik opzich wel fijn vindt in een cake met een enkel effect. Boeketten zijn goed gevuld,en blijven mooi hangen.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #4
        Een fijn wasbeertje. Ik moet hem nog live zien, maar ik betwijfel of deze de versie van Bon gaat overtreffen.

        Comment


          #5
          Lijkt me een goede cake alleen hij komt een beetje eentonig over, lijkt me wel leuk om te schieten met meerdere goud effect cakes. Vind veel van de nieuwe Professional Series cakes wel echt top!

          Comment


            #6
            Effect blijft goed hangen en is zeker niet verkeerd. Wat me wel op valt dat dit al de zoveelste cake dit jaar is met dit effect.

            Comment


              #7
              Zoals bekend idd een erg gewild duo,Maar ik denk wel dat de importeurs meer creativiteit erop los moeten laten want voor je het weet heb je een overkill aan goud met blauw in de cake's.
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                #8
                Mooi effect, maar erg eentonig. Ik had even de hoop dat de cake in tempo toe zou nemen richting het einde (gezien het langzame tempo in het begin) maar helaas.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                  Vind veel van de nieuwe Professional Series cakes wel echt top!
                  De nieuwe cakes zien er idd heel erg goed uit voor dit jaar.Alleen ik denk dat we gaan schrikken als de prijzen bekend gemaakt worden.zeker vergeleken met bonfire.

                  ben benieuwd.
                  Ik zeg BOEM .....!

                  Comment


                    #10
                    mooie lang hangende effecten maar wel erg eentonig. had deze liever gezien met dat effect met blauw afwisselend met groen en rood ofzo. maar toch is deze niet verkeerd.

                    Comment


                      #11
                      Mooi, maar saai. Overbekende effecten waarin de keus al zo overdadig groot is, en dan nog te langzaam geschoten ook. Kwaliteit is goed, maar dit ken ik al wel, en beter(sneller)/spannender.

                      Comment


                        #12
                        Film demo avond Schuurmans Vuurwerk 2010:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13
                          Richtprijs: €34,95

                          Comment


                            #14
                            dit vind ik de engige pot die een goede prijs kwaliteitsverhouding heeft de rest van de nieuwe producten vind ik persoonlijk veel te duur voor wat je krijgt.

                            Comment


                              #15
                              zijn ze in barendrecht per 2 geschoten? of ook met 3

                              Comment

                              Working...
                              X