Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raccoon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    ben weer terug van de demo en vind dit toch wel een erg goede pot. denk toch dat ik deze wel neem ondanks de toch wel veel voorkomend effect in mijn collectie. vind het goud wat in deze caker verwerkt word een hele mooie/apparte kleur goud. vond de finale ook erg mooi. vind dit een van de betere potten qua prijs en kwaliteit van schuurmans vuurwerk.

    Comment


      #32
      is deze mooi om door te lonten met de falcon ook van schuurmans?

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door sportmeisje Bekijk bericht
        is deze mooi om door te lonten met de falcon ook van schuurmans?
        Lijkt me geen goede combo, beide artikelen hebben een effect wat beter uit de verf komt als je ze enkel schiet.

        Comment


          #34
          Gister deze pot gezien op de demo in beuningen. Ik had er meer van verwacht na het lezen van dit topic, oke niet iedereen was even enthousiast maar toch. Alle producten van diamond vielen over het algeem tegen. Slechts de Octopus, thunder rain konden mij bekoren voor de prijs. Anaconda was wel een gruwelijke pot, maja daar betaal je ook gelijk 60 euro voor en daar steek ik toch liever twee zware jongens tegelijk voor af

          Comment


            #35
            ik was laatst op de demo in Elst toch erg overtuigd van deze pot. heerlijk mooie effecten. hier heb ik nog het filmpje die ik toen genomen heb.

            2stuks Raccoon:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            ik vind hem toch erg mooi en heb waarschijnlijk de laatste paar dagen van het jaar ook een huisdier bij!

            Comment


              #36
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #37
                Deze pot is echt geweldig, mede door de prijs,ga hem zeker halen
                ffffffffff

                Comment


                  #38
                  nog ff een dagje twijfelen of ik deze erbij neem of de Panter van Dynasty..maar die heb ik al 2 keer gehad..vind de Panter geweldig.

                  Comment


                    #39
                    mooie bak voor 34.95 en duurt lekker lang

                    Comment


                      #40
                      ik vond hem zwaar tegenvallen zonde voor het geld word hem echt niet meer dit jaar.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkk14 Bekijk bericht
                        ik vond hem zwaar tegenvallen zonde voor het geld word hem echt niet meer dit jaar.
                        Wat vond je precies tegenvallen?
                        Heb hem niet geschoten helaas, maar op de demo's was ie top?

                        Comment


                          #42
                          De effecten waren zeer klein zelfde als met de hawk kreeg je iets anders dna op de filmpjes te zien was totaal andere effecten en superklein ook.

                          Comment


                            #43
                            echt een geweldige cake is dit,
                            effect komt wel iets vaker voor*kuch kuch*

                            deze komt er wel in dit jaar!
                            DarkSoul is soms een inspiratierover!

                            Comment


                              #44
                              Adviesprijs dit jaar € 39.95
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Wat een zalige cake, één van de beste cakes van de Diamond collection.
                                Grote boeketten en vooral een keiharde burst.

                                Comment

                                Working...
                                X