Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sun and Planets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    het is nu op film idd lastig te beoordelen idd...kleuren en blinkers komen echt anders over dan als je deze bak in het echt ziet. Ik zou dus zeggen, zoek een demo op waar royal wordt geschoten en laat je overtuigen

    Zelf heb ik hem in het echt gezien en vind hem wel aan de prijs (puur omdat een cake boven de 50 euro echt super goed moet zijn), maar het is wel een goede bak hoor!

    Comment


      #17
      Mooie bak qua kleuren, daar zou je hem echt voor aanschaffen. Ik vind het filmpje uit China beter dan de werkelijke uitwerking, maar het is een mooie cake. De prijs vind ik wat hoog, maar met een beetje korting toch de moeite waard.

      Comment


        #18
        sorry,

        t kan niet altijd voor 15 euro

        Ieder zn keus!

        Fijne avond!

        Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

        Vuurwerk presented by Royal Fireworks
        Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

        Comment


          #19
          Vind de nieuwe producten van Royal allemaal redelijk, maar ook niet meer dan dat. Wat een absurde prijzen weer, echt jammer, op de gate of heaven serie na dan. Ook deze vind ik véél te duur! Het is dat mijn dealer ook royal verkoopt dus zal wel wat budgetpotjes meenemen, maar verder laat ik het lekker links liggen.

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door RF JEROEN Bekijk bericht
              sorry,

              t kan niet altijd voor 15 euro

              Ieder zn keus!

              Fijne avond!

              Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

              Vuurwerk presented by Royal Fireworks
              Hmmm Rare Reactie als Importeur zijnde..
              Pak het A.U.B goed op!


              Enige wat ik kan zeggen..
              Als je kritiek krijgt zowel goed als slecht dan moet je dat onthouden.
              Alleen dan kun je het verbeteren/aanpassen.
              Gewoon laten zien wat jullie kunnen, daar zijn jullie groot mee geworden..
              Een tegenwoord is niet nodig..dat kan alleen maar negatief uitpakken.
              Daar moet je gewoon Boven staan

              Ennuh op een forum geven mensen namelijk een (vaak ongezoute) mening..
              En het voordeel is dat de liefhebber maar ok de Importeur daar zijn voordeel mee kan doen en er van kan leren:..Tog?
              Mensen en/of (forum)leden zijn juist kritiesch omdat jullie een van de Betere zijn.
              Men heeft gewoon hogere verwachtingen.

              Ook ik heb een mening,Ik vind um ook prijzig..
              Maar de gemiddelde consument moet um kopen en die zullen deze cake wel aanbidden.
              Dus laat ze maar denken..

              Maar gelukkig hebben jullie genoeg ander mooi spul/cake's, wat ik en anderen wel kunnen waarderen.
              Of het nouw uit de oude of nieuwe colectie is..
              Smaken verschillen nou eenmaal.

              MVG 3xh.
              Laatst aangepast door 3xh; 1 October 2012, 12:32. Reden: Spelling en grammatica/leesbaarheid.

              Comment


                #22
                Filmpje:

                (Het mooist in HD)

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door RF JEROEN Bekijk bericht
                  sorry,

                  t kan niet altijd voor 15 euro

                  Ieder zn keus!

                  Dat 't niet altijd kan voor 15 euro is duidelijk.
                  Maar dat het zeker niet hoeft voor bijna 60 euro is ook duidelijk...

                  Ik sluit me -toch als liefhebber van Royal- volledig aan bij 3xh.

                  Ik denk dat de gemiddelde freak deze bak als fraai betitelt, maar dat diezelfde freak 'm óók te duur vindt!
                  Dat is ook de strekking van de andere bovenstaande posts.

                  Ik vind die kritiek terecht; hij wordt bovendien door veel meer freaks gedeeld en is dus zeker geen losse flodder. Het lijkt me derhalve bruikbare informatie voor een importeur.
                  Ik vind de repliek van Jeroen daarom misplaatst en voor mij volkomen onbegrijpelijk. Een misser, wat mij betreft. Jammer.

                  Comment


                    #24
                    Weetje gelukkig is er tegenwoordig vaak korting,in diverse winkels. Dus al dat gemierenneuk,over de prijs en weet ik het wat,is helemaal niet nodig! Maar los van het geld,vraag ik me wel af:Buiten de prijs om,wat is er volgens de critici wel goed aan dan? Want tja,dat is mij dan weer niet duidelijk! En dan bedoel ik,qua deze cake!
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
                      Weetje gelukkig is er tegenwoordig vaak korting,in diverse winkels. Dus al dat gemierenneuk,over de prijs en weet ik het wat,is helemaal niet nodig! Maar los van het geld,vraag ik me wel af:Buiten de prijs om,wat is er volgens de critici wel goed aan dan? Want tja,dat is mij dan weer niet duidelijk!
                      Het grote probleem zijn de filmpjes. Kijk deze op een demo en zie de schoonheid. Het zijn multicolour peonies met heel veel kleuren. Hij was werkelijk erg speciaal en mooi. Echt heel jammer dat je dat niet terugziet. Ik betaal normaal nooit boven de 50e/cake (vorig jaar alleen de silver willow), maar deze ga ik meenemen. Heel speciaal. Maar goed, het beste is om naar een demo te gaan waar deze geschoten gaat worden!

                      Comment


                        #26
                        Ik dacht dat wij het gehele jaar open staan voor meningen en reacties.

                        Dat deze cake dit prijs kaartje heeft heb een reden en is net zoals alle andere cakes normaal berekend.

                        Als ik verder andere topics lees gaat het vaak over duur, korting of iets wat op de prijs slaat.

                        Ik begrijp dat volledig echter de tijd is veranderd, wetgeving is veranderd en zo ook het vuurwerk en de kosten die het allemaal met zich meebrengt.

                        Wij proberen het zo te doen en als het om welke reden het u, jou niet past dan is het zo,

                        Dus de reactie van niet alles is 15 euro is wel gemeend bedoeld immers achter alles wat we zeggen zit n reden.

                        Vergelijk nou eens goed met zn allen! en ga geen appels met peren vergelijken, wat gebeurt ervaak.

                        Ontleed het artikel!

                        20mm is geen 30mm en 49 shots is geen 100 shots.

                        Ik bedoel hiermee te zeggen alle producten zijn opgebouwd vanaf de fabriek tot in Nederland en alles wat erbij komt.

                        Fijne avond!

                        Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

                        Vuurwerk presented by Royal Fireworks
                        Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

                        Comment


                          #27
                          kan iemand mij vertellen hoeveel er van deze in een karton zitten?
                          greetzzz
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                            kan iemand mij vertellen hoeveel er van deze in een karton zitten?
                            greetzzz
                            Er gaan 4 cakes in 1 karton.
                            ..

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                hier mijn filmpje van deze cake, ik vond dit een van de betere cakes. heldere kleuren, boeketten blijven nog lekker hangen en zijn niet na 1 keer knipperen met je ogen weg. heerlijk.

                                Comment

                                Working...
                                X