Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sun and Planets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sun and Planets

    Artikelnummer: RFC 141233
    Artikelnaam: Sun and Planets
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 470,4 gram
    Aantal Schoten: 42
    Effectomschrijving: A: Red comet tail to red blue and white strobe.
    B: Green comet tail to purple and orange strobe.
    C: Red comet tail to purple orange, green strobe

    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 57,50



    Info/filmpje vuurwerkrf
    Laatst aangepast door FireDragon; 10 November 2014, 20:38.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Nou is toch een mooi stukje vuurwerk,
    ben wel benieuwd naar prijs etc.
    Fireworks is a lifestyle

    Comment


      #3
      Zeker wel, mooie kleuren van royal fireworks, dubbele finale.
      Dit zijn echt potten die kans hebben.

      Comment


        #4
        mee eens wat gaat hij kosten dat is nu de grootste vraag .
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #5
          Prachtige kleurcombi's en heerlijk tempo! M.i. concurrent van Event Cake 3. Prijs zal gewoon tegen de €50 liggen, me dunkt, voor deze vast 500grammer. Ik ga hard op dit soort kleurencakes!

          Comment


            #6
            Dit bericht is verwijderd...
            Laatst aangepast door Brainiac; 23 December 2014, 00:38.

            Comment


              #7
              RFC 141233 Sun and Planet

              If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

              Comment


                #8
                Erg mooie cake,maar 57,50 is echt overdreven voor deze bak.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                  Erg mooie cake,maar 57,50 is echt overdreven voor deze bak.
                  Of het overdreven is kan ik niet zeggen maar dat ik het er niet voor neer zou leggen wel want ik vind het ook een behoorlijke prijs voor wat je er in mijn ogen voor terug krijgt, de effecten zijn niet bizar groot en snel weg en qua uitwerkingen zie ik niet echt iets nieuws. De Timeless van Royal vind ik stukken beter wat betreft prijs - kwaliteit, maar dat is natuurlijk puur mijn mening.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Duurder dan ik had gehoopt en iets duurder dan de door mij mee vergeleken Event Cake no.3...vind deze op zich qua boeketgrootte, brandduur sterren en duur cake vergelijkbaar maar beter de vraag stellen aan hen die beiden irl gezien hebben; kan deze zich daarmee meten?

                    Comment


                      #11
                      Ik ken de eventcake no.3 niet live, maar ik vond deze wel erg tof. Ja, hij is prijzig, maar ik ga hem toch wel bestellen. Wat een mooie variatie aan kleuren! Heel tof!

                      Filmpje wat hier gepost was door rapalje laat de kleuren helemaal niet goed zien. Waren veel meer verschillende kleuren.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Een geweldige bak dit. Ik ging echt uit mijn plaat, wat heb ik hier van genoten. Voor mensen die vinden dat de producten van Royal niet vernieuwend zijn, krab jezelf nog eens achter de oren... Want ik heb nog nooit een cake met zo'n diversiteit aan kleuren gezien die zo geweldig zijn uitgewerkt. Echt genieten, als ik hem voor een iets lagere prijs kan krijgen komt hij er ongetwijfeld in.

                          Niet alleen deze cake, maar ook in onder andere Garden of Eden en enkele andere cakes zaten geweldige kleuren verwerkt. Eindelijk een importeur die inziet dat er meer is dan goud, crackling en blinkers. Hulde

                          Comment


                            #14
                            Persoonlijk me favoriet van afgelopen avond! Geweldige kleuren combinaties,lekker tempo,dubbele finale,en vrij langdurig. Ik vind hem wel waar voor je geld,maar een beetje korting is ook niet verkeerd.
                            Light some fireworks, and see who answers.

                            Comment


                              #15
                              Mooie kleurencombinatie in het china filmpje, vind de demo filmpjes maar lastig te beoordelen.

                              Maar bijna 60 euro voor een cake, wat een prijzen… Zo werk je het natuurlijk wel in de hand dat mensen hun spullen ergens anders vandaan gaan halen.
                              One shot

                              Comment

                              Working...
                              X