Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Thunder Smoke

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat een fijne single shots! Jammer dat ik er maar een paar pakjes van heb.. maarja heb genoeg ander spul en dan blijf je er weer mee zitten. Volgend jaar wat meer van deze in slaan en minder van andere dingen..

    Ben blij dat dit toch nog een goede uitwerking heeft, en tot mijn verbazing nog een ti boeket. En dan blijkt de knal ook erg goed te zijn. Toppertje!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
      We konden het niet laten om deze te proberen, heel leuk ding!! rook ziet er goed uit en er komt een goeie dreun vanaf met ti boeketje! zeker een aanrader!!!

      SORRY VOOR M`N TAALGEBRUIK

      Deze singleshots zien er op dit filmpje erg goed uit ! heb er zelf 4 pakjes van , en zo te zien is het zeker geen miskoop

      Comment


        Wow ik had verwacht dat je de rook bijna niet kon zien, maar die is echt super goed! Ook Titanium boeketje.

        Geweldig product, super blij dat ik hier twee paketten van heb gekocht.
        Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

        Comment


          Dat ziet er wel heel erg geweldig uit.
          Ben blij dat ik de gok genomen heb om er 16 pakjes van te bestellen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Heel vet, ben ik even blij met mijn 10 pakjes!!!

            Comment


              Ik.ook met mijn 10 pakjes ik vind het zeker de beste singel shot op.dit moment
              [url]http://www.youtube.com/user/raymond575?feature=mhum#p/a/u/0/LWRh831-jvE[/url]

              Comment


                Die rook had ik eerlijk gezegd niet veel beter verwacht ofzo, gewoon goed!
                Maar dat Titanium boeket vind ik wel echt geweldig

                Comment


                  Geweldig! Ben blij dat ik genoeg pakjes besteld heb. Ondanks de hogere prijs voor een singleshot vind ik het toch wel waard. De gekleurde rook is echt uniek, maar de knal zeker niet minder dan een goede andere uit zijn soort.

                  Comment


                    wow wat heb ik spijt dat ik maar 1 pakje heb
                    echt een top product!

                    --pyro99
                    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                    Comment


                      Wat een geweldige single shot is dit! De rookstaart is zeker geslaagd en ook over de burstknal heb ik niets te klagen Heb spijt dat ik maar 5 pakjes heb gekocht..
                      Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                      Comment


                        Yes, de eerste goede ervaringen zijn er al. Morgenavond de mijne ophalen. Zondag lekker m'n 30 shots 10 salvo's van 3 stuks w-shape cake bouwen!
                        [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                        Comment


                          Ben blij met 1 pakje,
                          Light some fireworks, and see who answers.

                          Comment


                            Prachtig! Iemand idee waar ik deze kan kopen in de buurt van Haarlem?

                            Comment


                              Ziet er goed uit. Durfde in 1e instantie niet meer dan 1 pak te bestellen.
                              Wie weet volgend jaar iets om in een project te verwerken.
                              https://youtube.com/@VuurwerkBram

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door monkeyboner Bekijk bericht
                                Prachtig! Iemand idee waar ik deze kan kopen in de buurt van Haarlem?
                                Meliora Middenmeer

                                Groeten en geniet ervan!
                                Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

                                Comment

                                Working...
                                X