Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Thunder Smoke

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Gooi die knal dan maar de prullenbak in, heb liever een mooi dik rookspoor. Het is niet voor niks day-light!
    [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

    Comment


      #92
      Jammer dat er maar 1filmpje is, volgen er nog meer? Alsnog komt deze sowieso in m'n collectie!

      Comment


        #93
        Heb dit jaar 2 pakjes gekocht, ben erg benieuwd na hoe die is, t effect lijkt me zeer leuk als ik zo een filmpje zag xD
        Website: https://www.rfgfireworks.nl

        Comment


          #94
          Kom er net pas achter dat de inhoud 6/1 is, heb al die tijd gedacht 3/1.
          Lekkere meevaller dus .

          Comment


            #95
            He mensen ja was even weg maar ga ik weer

            Welkom bij Isandra VuurwerkZoals elk jaar biedt Isandra Vuurwerk in de verkoop het neusje van de zalm op het gebied van vuurwerk. Iets waar wij als vuurwerkl...


            Kijk goed op de verpakking is nou van royal of cafferata .

            Laterzzz Zwitsal

            Comment


              #96
              Huh zie het inderdaad cafferata op het doosje lol.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #97
                Cafferata zal ze wel geïmporteerd hebben en Royal heeft ze dan omgelabeld denk ik,

                Dit ivm de hoge kosten voor de CE keuring?
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #98
                  Geen idee mensen @RF jeroen leg het ons uit me jonge !

                  Gr Zwitsal

                  Comment


                    #99
                    die twee importeurs werken wel meer samen, Royal hun rol is bv weer die van Cafferata. Denk dat het gewoon samen ingekocht/geregeld/geïmporteerd wordt en dan ene helft met ene labeltje, andere helft andere labeltje ofzo...

                    Ik geloof dat dit, met de Immortal Gold, het 2012 product is waar ik me het meest op verheug!

                    Comment


                      Ik denk dat ze het zelfde zijn als de Black smoke schok van cafferata. Zie link:

                      Comment


                        Goh joh, meen je niet. Misschien eerst een topic lezen voor je reageert? Dit is al héél lang bekend. Zelfs alle posts op deze pagina voor de jouwe gaan erover.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Goh joh, meen je niet. Misschien eerst een topic lezen voor je reageert? Dit is al héél lang bekend. Zelfs alle posts op deze pagina voor de jouwe gaan erover.
                          Ik heb ook alles eerst doorgelezen. Er is al van alles gezegd over de samenwerking tussen Royal en cafferata. En natuurlijk is het logisch dat er een cafferata variant is. Ik laat alleen die variant zien. En zover ik kan lezen is die variant nog niet getoond in dit topic.

                          Comment


                            Iemand die dit unieke stukje vuurwerk morgen al gaat testen als ie geleverd wordt? ben benieuwd naar de filmpjes!
                            www.youtube.com/pyroboysNOP

                            Comment


                              Nee sorry; m'n straatjeugd heeft het al beetje verpest door de coppers te triggeren, die rijden nu elke zoveel tijd eventjes langs

                              Comment


                                Ik heb zelf ook een aantal pakjes besteld. Ben erg benieuwd wat ik kan verwachten.

                                Comment

                                Working...
                                X