Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New Moon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
    Uitverkocht bij Orthen betekent niet daadwerkelijk uitverkocht. Orthen heeft gewoon te laat ingezien dat dit een topper is en is daarom nu te laat met bestellen. Bij andere winkels zal deze gewoon nog te krijgen zijn alleen geld daar ook op=op.
    Wij waren zeker niet te laat.
    Wij als winkel maken keuzes aan de hand van demo's of reacties.
    Speciale items zoals showboxen maken we een reservering voor.
    Dat een cake uitverkocht raakt ok.
    Maar niet ruim voor de verkoop.

    Gr
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #92
      Deze cake is gewoon belachelijk snel uitverkocht, slaat helemaal alles. Je kunt hier Orthen (en geen enkele andere winkel) niks kwalijk nemen. Royal heeft gewoon totaal verkeerd ingeschat hoe succesvol deze zou zijn en ik denk dat een paar winkels bijna alle potten hebben gereserveerd bij Royal.

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Pauls Bekijk bericht
        Deze cake is gewoon belachelijk snel uitverkocht, slaat helemaal alles. Je kunt hier Orthen (en geen enkele andere winkel) niks kwalijk nemen. Royal heeft gewoon totaal verkeerd ingeschat hoe succesvol deze zou zijn en ik denk dat een paar winkels bijna alle potten hebben gereserveerd bij Royal.
        En wat als die kremlin nou beter was? Dan had iedereen die genomen en had Royal mooi met deze in de maag gezeten. Ik vind die conclusies allemaal wat snel genomen. Volgend jaar nieuwe kansen. En de gewone consument krijgt ze al helemaal niet omdat de freaks ze hebben gekocht. Maakt mij niet uit er zijn genoeg andere cakes te krijgen, en anders neem ik toch die kremlin, dan is mijn *** dit jaar gewoon wat kleiner.
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          #94
          Het was te overzien, jeroen is actief op dit forum dus dan weet je dat dit effect geliefd is bij de klanten. Dan is het alleen maar slim grote inkopen tedoen want dit is nog uniek in nederland.

          Miszetje kan natuurlijk altijd gemaakt worden maar ik denk dat veel mensen dit schatje wel moeten missen, ook vooral omdat de kremlin ook maar beperkt te verkrijgen is.
          Het neemt natuurlijk niet weg dat dit weer een topper is van royal.
          Laatst aangepast door mikeapd; 18 November 2013, 22:47. Reden: spelling

          Comment


            #95
            Deze is zojuist ook bij ons uitverkocht.
            in 2 uur 8 kartonnen weg wel grappig
            Na demo vette run
            www.rowyvuurwerk.nl

            Comment


              #96
              Was te verwachten dit blijft gewoon heel erg mooi effect.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #97
                Als ik het nieuws over het jaar 2013 goed heb begrepen was het probleem dit jaar de extreme hitte in de delen van China waar veel vuurwerk geproduceerd wordt, waardoor de productie van veel producten stil gelegd was. Dat de New Moon nu al is uitverkocht is misschien dus helemaal niet te verwijten aan slechte inschattingen van Royal, maar gewoon het gewilde aantal niet kunnen produceren binnen de korte tijd die overblijft nadat je een poos stil hebt gelegen met je productie.

                Comment


                  #98
                  Zoals ik al opperde verwacht ik nog veel meer items die uitverkocht raken.
                  Niet alleen bij Royal maar bij veel meer importeurs.

                  Gr
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    #99
                    idd, Golden Power is nu ook bijna bij ons uitverkocht, daar is ook een run op gekomen.
                    Dit jaar word gekkenhuis bij winkeliers, mensen willen alleen maar Combiboxen of hoe je het noemen wil.


                    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                    Zoals ik al opperde verwacht ik nog veel meer items die uitverkocht raken.
                    Niet alleen bij Royal maar bij veel meer importeurs.

                    Gr
                    www.rowyvuurwerk.nl

                    Comment


                      Je gaat een dagje werken en komt thuis en ziet dat deze schitterende cake gewoon uitverkocht is...
                      Volgend jaar beter! en hopelijk volgend jaar ook meer voor de verkoop
                      Dan gaat het toch de Kremlin worden.
                      Even a broken clock is right twice a day.

                      Comment


                        Ik wou dat mensen/winkels niet zo snel hard gingen gillen dat het uitverkocht is. Want misschien dat net één of een handvol vroege en bekende verkooppunten er doorheen zijn, en de importeur alles heeft vergeven, maar het gros van de winkeliers moeten nog beginnen met de verkoop en moeten het spul nog binnenkrijgen. Oftewel: meer dan genoeg winkels waar je dit nog kunt kopen. Boeien dat de importeur uitverkocht is; dat betekent enkel dat die winkels die zo absurd vroeg met verkoop beginnen niet meer bij kunnen bestellen en daarover gaan zitten gillen. Hun probleem en het nadeel van vroeg bestellen/openen. Ik ga 'm over een week of 2 nog bestellen, als de verkoop bij de meeste winkels begint, no prob.

                        Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
                        Als ik het nieuws over het jaar 2013 goed heb begrepen was het probleem dit jaar de extreme hitte in de delen van China waar veel vuurwerk geproduceerd wordt, waardoor de productie van veel producten stil gelegd was. Dat de New Moon nu al is uitverkocht is misschien dus helemaal niet te verwijten aan slechte inschattingen van Royal, maar gewoon het gewilde aantal niet kunnen produceren binnen de korte tijd die overblijft nadat je een poos stil hebt gelegen met je productie.
                        Dit.

                        En misschien weet Royal (en anderen?) ook gewoon goed strak in te kopen. Alle winkeliers krijgen hun deel, klaaaaar. Paar bekende punten verkopen uit, ander minder bekende punten leveren nog gewoon diezelfde cakes op de verkoopdagen. Ondertussen worden andere producten waar overschot van was/meer van is geleverd/geproduceerd ook nog goed afgenomen. Gewoonweg verstandig inkoopbeleid. Alleen die hysterie van het 'o help, ik pis naast de meest gehypete pot' vertekent het beeld weer compleet. Leve internet.
                        Laatst aangepast door Richardus; 19 November 2013, 07:43. Reden: taalpolitionele actie

                        Comment


                          Heb direct na de show een hoop kartonnen extra besteld. Dus heb er nog zat. (Nee, deze verkoop ik niet met mega kartonkorting, inmiddels de vraag al zeer vaak gehad).
                          Royal is dit totaal niet aan te rekenen. En dat gezeur dat er een inkoopfout gemaakt is, slaat nergens op. Freaks maken zelf hun inkoopfout... Opeens uit het niks gaat iedereen één product bestellen en schreeuwen; "Ow hij is uitverkocht!!". Wat de vraag naar een product juist alleen maar groter maakt.

                          Comment


                            idd.. dat domme gehype altijd. En dan dadelijk met zn allen janken als het product tegenvalt. Kom op mensen, er is pas 1 demotje geweest en ineens is dit HET product van 2013.

                            En maar klagen als volgend jaar de prijzen weer dik omhoog vliegen... goh hoe zal dat toch komen?
                            https://www.facebook.com/fallasfans

                            Comment


                              Bedankt voor deze rationele uitleg!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
                              Als ik het nieuws over het jaar 2013 goed heb begrepen was het probleem dit jaar de extreme hitte in de delen van China waar veel vuurwerk geproduceerd wordt, waardoor de productie van veel producten stil gelegd was. Dat de New Moon nu al is uitverkocht is misschien dus helemaal niet te verwijten aan slechte inschattingen van Royal, maar gewoon het gewilde aantal niet kunnen produceren binnen de korte tijd die overblijft nadat je een poos stil hebt gelegen met je productie.

                              Comment


                                Royal is dit totaal niet aan te rekenen. En dat gezeur dat er een inkoopfout gemaakt is, slaat nergens op. Freaks maken zelf hun inkoopfout... Opeens uit het niks gaat iedereen één product bestellen en schreeuwen; "Ow hij is uitverkocht!!". Wat de vraag naar een product juist alleen maar groter maakt. Kuiper-koekange
                                En maar klagen als volgend jaar de prijzen weer dik omhoog vliegen... goh hoe zal dat toch komen? Dahustla
                                Economie in een notendop.

                                Comment

                                Working...
                                X