Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New Moon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
    Kort en krachtig top ding!

    Straatfilmpje mooist in HD:
    Filmpje
    Nog een filmpje nu die van de gopro. Het beeld van een gopro vullend krijgen: Lekkerrr!

    Beste in HD:

    Comment


      Ziet er goed uit op de straatfilmpjes.

      Wat mij wel opvalt is dat er veel brandende zooi naar beneden komt en zelfs de grond brandend raakt.
      Lijkt me niet echt veilig, zeker niet met zo'n brede waaier. En een wonder dat ie niet is afgekeurd.

      Mensen die hem afgestoken hebben die dit kunnen bevestigen?

      Comment


        Dat viel gelukkig wel mee. De puntjes die je ziet zijn nog maar minuscule stukjes kruit die branden en de meesten waren al uit zodra ze de grond raakten. Dit lijkt me niet echt iets om een cake op af te keuren, omdat het niet echt gevaarlijk is naar mijn inzien. Kijk maar naar een fontein die pruttelt een minuut lang stukjes kruit tegen de grond en zijn ook veilig.

        Comment


          Maar een fontein en zo'n brede waaier kun je natuurlijk niet vergelijken.
          Doordat het om zo'n brede waaier gaat is het gebied waar die brandende stukjes heen dwarrelen erg groot.

          Ik dacht dat dat juist één van de punten was waar ze cakes op afkeuren in Nederland.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
            Ziet er goed uit op de straatfilmpjes.

            Wat mij wel opvalt is dat er veel brandende zooi naar beneden komt en zelfs de grond brandend raakt.
            Lijkt me niet echt veilig, zeker niet met zo'n brede waaier. En een wonder dat ie niet is afgekeurd.

            Mensen die hem afgestoken hebben die dit kunnen bevestigen?

            Ik ga hier geen bevestiging geven en ook wil ik niemand ook maar het idee geven om iets af te gaan keuren. Wat ik wel kan zeggen is dat deze cake gewoon veilig was, super groot, en vet en dat ik hem volgend jaar meer dan 1 keer wil.
            greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              Geen problemen die je met ander vuurwerk niet zou hebben ondervonden.
              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
                Maar een fontein en zo'n brede waaier kun je natuurlijk niet vergelijken.
                Doordat het om zo'n brede waaier gaat is het gebied waar die brandende stukjes heen dwarrelen erg groot.
                Ik dacht dat dat juist één van de punten was waar ze cakes op afkeuren in Nederland.
                Viel me reuze mee. Ik heb er twee in een crackling projectje neergezet.
                Aangezien ik een crackling fetisj heb ( ) was het de bedoeling om gewoon rustig langs de cakes te lopen en af te fakkelen zodat de lucht constant gevuld was. Onderlinge afstand tussen de beide New Moons was een meter of vijf.
                Ik heb er dus tussen gestaan terwijl deze bakken aan het schieten waren. Geen bijzonderheden kan ik je melden.
                De crackling mine is vergelijkbaar met andere crackling cakes van andere importeurs en is qua neerdwarrelen van nagloeiende stukjes niet aanmerkelijk anders. Ook het effect zelf zorgt niet voor problemen omdat de stijghoogte groot genoeg is.
                Bovendien staan deze grote bakken zo stabiel als een huis.
                Nee, niets dan lof over deze fantastische crackling waaier. Volgend jaar absoluut weer!

                Comment


                  Was niks mis mee inderdaad prima bak dit.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Dit jaar toch ook maar 2 of 3 in me collectie opnemen

                    Comment


                      Comment


                        Deze cake gaat op 2:30 de lucht in. Paste maar nauwelijks in de straat!

                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          2 straatfilms van mijzelf,
                          wat een bak



                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            Hoe vaker ik een film van deze geweldige cake zie hoe beter ik hem vind worden.
                            Wat een geweld geeft dit zeg, crackling overal waar je kijkt.
                            Deze moet er dit jaar hoe dan ook komen.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Hoe vaker ik een film van deze geweldige cake zie hoe beter ik hem vind worden.
                              Wat een geweld geeft dit zeg, crackling overal waar je kijkt.
                              Deze moet er dit jaar hoe dan ook komen.
                              Perfect om overlappend te doen, 3 achter elkaar en je hebt 1,5 minuut een zee van crackling zonder dat het gaat vervelen. Geweldig! Staat alweer een karton boven aan mijn lijst.
                              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                              Comment


                                Klopt, alleen zou ik het persoonlijk anders doen.
                                Ik ben meer van de korte maar heftige chaos.
                                Uiteraard heb je dan ook wel op de manier die jij zou doen, ik zou beginnen met 1 en bijna aan het eind 2 tegelijk, lekker rammen met die hap.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X