Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogmoed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Als je echt geen zak te doen hebt, kun je m'n filmpjes van deze topper bekijken.





    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:14.

    Comment


      Dan had ik geen zak te doen want ik heb ze alle 5 bekeken Goede kwaliteit filmpjes.
      De Hoogmoed blijft een topproduct met een mooi tempo, felle tails en een leuke klap.
      Had er dit jaar 2,, volgend jaar gaan er hier zeker meer van komen. Karton?! en dan 10 tegelijk?!

      Comment


        is de 11,50 een goed bedrag voor dit product?aanradertje?
        ffffffffff

        Comment


          Weet je wat ik het ergste vind.
          Dat ik helemaal over deze prachtige jongen heb heen gekeken.
          Zie deze nu pas voor het eerst

          Ik denk dat ik de mega afsluiter al heb gevonden voor komende wisseling
          Laatst aangepast door PYROMANIAC 1975; 11 January 2011, 13:18.
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
            is de 11,50 een goed bedrag voor dit product?aanradertje?
            Absoluut.. niets te zeggen van deze prijs.. maar het is ook maar of dit in je budget past ed.
            Het is natuurlijk wel een potje dat alles in één keer leegramt, dus je bent er zo doorheen
            Maar als het in je budget past, absoluut een topcake voor een leuke prijs.

            Edit:



            Foto niet gebruiken zonder toestemming
            Laatst aangepast door pyroboy; 11 January 2011, 16:50.

            Comment


              Ik had samen met een vriend hier een half karton van gekocht (achteraf balend dat we geen hele hadden gehaald)

              de opening van 0:00 is met 8x hoogmoed (vooraf collonade 1040) toch wel aardig geslaagd :P

              Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:15.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Dat is een prachtige film! Ik heb meerdere mooie films voorbij zien komen in dit topic. Elke film bevestigd weer wat voor topper dit product is. De lage prijs gecombineerd met het korte, maar zeer heftige, stukje knal- finale maakte dit toch wel een product wat bij elke liefhebber in 2011 in de collectie zal zitten, daar is geen twijfel over mogelijk.

                Comment


                  Zo te zien een zeer geschikte cake om als afsluiter te doen bij een eigen showtje
                  DVD 20120-2013 https://vimeo.com/57275213

                  Comment


                    Deze gaan er bij mij ook wel een paar komen dit jaar!!!

                    Hoeveel hadden jullie er graag gezien in een project?
                    En wie zou er willen komen filmen
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      Ik heb dit product ook helemaal over het hoofd gezien.. pas na oud en nieuw zag ik filmpjes over dit product. Lijk me echt een heerlijk finale potje! Maar jammer dat ik mensen hoor zeggen dat ie niet heel hard was, alleen door het tempo. Word ff een twijfel gevalletje.. aangezien de prijs dik in orde is! Maar ik toch denderende knallen bij de finale wil van mijn showtje.


                      @ pyromaniac, kartonnetje..

                      Comment


                        Ik ga er zeker 1 karton van aanschaffen,Echter probeer ik er 2 in te slaan.

                        Of er moeten meer van dit soort cakjes komen dit jaar.
                        Maar zeker is dat de finale en knaller wordt
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Ik heb dit product ook helemaal over het hoofd gezien.. pas na oud en nieuw zag ik filmpjes over dit product. Lijk me echt een heerlijk finale potje! Maar jammer dat ik mensen hoor zeggen dat ie niet heel hard was, alleen door het tempo. Word ff een twijfel gevalletje.. aangezien de prijs dik in orde is! Maar ik toch denderende knallen bij de finale wil van mijn showtje.


                          @ pyromaniac, kartonnetje..
                          Nou als je deze met meerdere tegelijk schiet, geeft het ongelooflijk veel geweld! Deze moet je gewoon hebben.
                          Groeten

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door de knaller Bekijk bericht
                            Nou als je deze met meerdere tegelijk schiet, geeft het ongelooflijk veel geweld! Deze moet je gewoon hebben.
                            Is hoogmoed ook leuk als je hem alleen afsteekt?
                            Offline!

                            Comment


                              Hij is ook juist goed wanneer je hem enkel afsteekt om dat het een cake is die bijzonder snel er door heen jaagt en daarom ook per stuk een onwijs gaaf effect geeft. Zie ook mijn films in dit topic, zijn wel helaas overdag maar vond ze zo gaaf dat ik er iets te snel door heen ging (en dat terwijl ik er toch 10 had ingeslagen).

                              Comment


                                Een volmondig: Ja! is hier op z'n plaats.

                                Oorspronkelijk geplaatst door *Vuurwerkfreak Bekijk bericht
                                Is hoogmoed ook leuk als je hem alleen afsteekt?

                                Comment

                                Working...
                                X