Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogmoed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Was echt een geweldig ding,ik en me broer hadden er beide 1.
    Volgend jaar zeker meerdere hiervan!
    Mooie tails,perfect tempo,goede knallen,goede prijs,werkelijk perfect!
    Ook 1 gefilmd net na 24:00 ,kijk em in HD:
    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:12.

    Comment


      #77
      Wat was deze cake geweldig zeg, vond het jammer dat ik er maar 2 had. Wat een geweld!
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        #78
        Ik vond het ook een absolute topper!
        Heb deze als aanvulling op mijn finale in huis gehaald, en met 4 tegelijk geschoten.

        Filmpje:
        Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:12.

        Comment


          #79
          kickuh filmpje Leo mooie bak zeg
          [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

          Comment


            #80
            Hmm, jammer dat ik er te laat achterkwam dat dit product te verkrijgen was. Over 359 dagen dan maar weer....
            Ik zie het al voor me, als finale 1 karton hoogmoedjes doorgelont met gelijk daar achteraan 1 karton Silver Salutes!!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #81
              Ik heb verschillende filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat de tails en het tempo perfect zijn, alleen de knal komt niet goed op mij over. Ligt dat aan mij? Het kost natuurlijk ook maar 11,50 voor 36 schoten, maar de "schreeuwfactor" heeft het bij mij niet.

              De knallen komen op film schel over, is dat in het echt anders?

              Comment


                #82
                had er helaas maar 2 dit jaar, wat een topper! Volgend jaar neem ik er minstens 6!

                Laatst aangepast door looney; 11 January 2011, 19:59.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                  Ik heb verschillende filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat de tails en het tempo perfect zijn, alleen de knal komt niet goed op mij over. Ligt dat aan mij? Het kost natuurlijk ook maar 11,50 voor 36 schoten, maar de "schreeuwfactor" heeft het bij mij niet.

                  De knallen komen op film schel over, is dat in het echt anders?
                  De knal is ongeveer die van een Binkie, zeker niet daarboven. Ik moet je bekennen dat ik, die er slechts eentje afstak, even in de war was welk geluid van de stijglading kwam en welke van de burst... Vandaar ook mijn opmerking in mijn 'recensie' dat ik hier graag een grotere versie van zou zien, of dat het, net zoals vrijwel iedereen hier, doorlonten wordt. Pas met meer tegelijk wordt het in de lucht een knalspektakel.

                  Comment


                    #84
                    Ook wij hadden in de buurt Hoogmoed gekocht, en hadden het plan opgevat om er drie teglijkertijd af te steken. In W-shape, welteverstaan. Erg geslaagd, al zeg ik het zelf.

                    Filmpje:



                    Algemeen over Hoogmoed: Damn. Wat een pot. Volgend jaar duidelijk weer. Chapeau!
                    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:12.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vinnie Bekijk bericht
                      Ook wij hadden in de buurt Hoogmoed gekocht, en hadden het plan opgevat om er drie teglijkertijd af te steken. In W-shape, welteverstaan. Erg geslaagd, al zeg ik het zelf.

                      Filmpje:



                      Algemeen over Hoogmoed: Damn. Wat een pot. Volgend jaar duidelijk weer. Chapeau!
                      Wauw
                      Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:12.
                      Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        #86
                        Zo dan onwijs gaaf gedaan! Dat is 1 grote muur aan witte tails met flinke knallen! Dat gaat zeker een idee worden voor komende jaarwisseling. Complimenten!

                        Comment


                          #87
                          Vond het ook echt een absolute klassepot. Vorig jaar al de vette marja en nu de hoogmoed, Marijn komt ieder jaar weer met nieuwe gave verrassingen! 36 schoten voor 103 gram? Ik zou zeggen maak ook maar een 500 gram versie hiervan die in een halve minuut de hele meuk eruit ramt. Gegarandeerd succes!

                          Comment


                            #88
                            Helaas, helaas, helaas! Er is geen Marijn dealer bij mij in de buurt (Dordrecht). Ik denk dat ik volgend jaar maar de trein neem en een stuk of 6 van deze haal. Het lijkt mij wel leuk om deze (2 stuks) te combineren met Falcon / Hypnotised.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vinnie Bekijk bericht
                              Ook wij hadden in de buurt Hoogmoed gekocht, en hadden het plan opgevat om er drie teglijkertijd af te steken. In W-shape, welteverstaan. Erg geslaagd, al zeg ik het zelf.

                              Filmpje:



                              Algemeen over Hoogmoed: Damn. Wat een pot. Volgend jaar duidelijk weer. Chapeau!
                              Beste video van de hoogmoed tot nu toe gezien! Machtig mooi in W-Shape. Had er zelf 6 tegelijk in mijn finale, maar die gingen gewoon recht omhoog.. W-Shape had dus nog beter geweest!
                              Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:13.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door DSey Bekijk bericht
                                Vond het ook echt een absolute klassepot. Vorig jaar al de vette marja en nu de hoogmoed, Marijn komt ieder jaar weer met nieuwe gave verrassingen! 36 schoten voor 103 gram? Ik zou zeggen maak ook maar een 500 gram versie hiervan die in een halve minuut de hele meuk eruit ramt. Gegarandeerd succes!
                                Dat stukje mag nog wel een keer gezegd worden, wat lijkt me dat heerlijk.

                                Comment

                                Working...
                                X