Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cross

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Duirf alleen niet te zeggen of deze lijst nog helemaal up to date is. Dan moet je binnenkort de websites even bekijken denk ik.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door gerwin1000 Bekijk bericht
      Weet iemand waar ik deze in de buurt van Coevorden kan bemachtigen?
      Kuiper vuurwerk in Koekange!

      Comment


        #78
        Ik zou deze ook zo graag aan mn lijst toevoegen, echt uniek product. Net als dat kadotje nummer 3 van Marijn. Helaas niet te krijgen in de buurt.
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #79
          Mooi ding, zeker.. maar moet niet duurder zijn dan 50,- euro. Hierzo te koop voor 80 euro excl. korting. Helaas budget bijna op, of ik moet minder in DLD gaan halen straks. Twijfel..

          Comment


            #80
            Hoop hem ooit nog een keer te bemachtigen tegen gereduceerd tarief. Het is wel echt een schitterende cake maar €80 is me een beetje teveel af helaas
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #81
              Besteld bij kuiper net onder de 60

              Comment


                #82
                Filmpje van afgelopen oud en nieuw:


                HD geeft het beste beeld en geluid!

                Hele toffe bak! Maar €80? Nee nooit! Daarvoor gaat deze cake veel te snel!
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                  Hoop hem ooit nog een keer te bemachtigen tegen gereduceerd tarief. Het is wel echt een schitterende cake maar €80 is me een beetje teveel af helaas
                  Ja de adviesprijs is mij ook echt te gortig. Ik zou hem ook nog wel een keer graag in de collectie hebben. Wachten op een buitenkansje
                  Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                  Comment


                    #84
                    nou het is mij betreft de betere bakken alleen ja de prijs mag ietsjes dalen 50euro zou het de perfecte bak worden en ja het einde is beetje jammer maar des al niet te min ik denk dat het een mooie start/finale bak zou kunnen zijn
                    don't worry im fireworks crazy!!!

                    Comment


                      #85
                      Leuk spektakel maar die prijs is nou echt over de kop. Ik blijf er ook bij dat ik 'm beheerster zou willen zien, minder chaotisch, met een duidelijker opbouw ipv de ratjetoe die het nu is. Waar de prijs 'm in zit...zijn genoeg waaiershapes die meer transportruimte in beslag nemen en toch goedkoper zijn. Kleine tubes om de effecten in te proppen arbeidsintensiever ofzo?

                      Comment


                        #86
                        Leuke cake maar voor 80 euro laat ik hem staan:

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #87
                          Zo vind ik m wel weer mooi verdeeld gaan, versnelling blijft mooi te volgen. Had alleen wat meer schiethoogte verwacht maar is ook n lage bak, viel.me op vorig jaar in de winkel

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            Zo vind ik m wel weer mooi verdeeld gaan, versnelling blijft mooi te volgen. Had alleen wat meer schiethoogte verwacht maar is ook n lage bak, viel.me op vorig jaar in de winkel
                            Hij zal van zichzelf inderdaad al niet super hoog komen, maar het lijkt erop dat de wind in het bovenstaande filmpje ook erg veel invloed heeft.

                            Dit jaar toch maar eens proberen.

                            Comment


                              #89
                              Ook dit jaar weer enorm van genoten.
                              Wat een prachtige cake is dit.
                              Heb hem aan het begin van mn show geschoten, die trekt dan zeker wel de aandacht.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #90
                                Dit jaar toch weer gekocht, helaas een keer een verkeerde, hij schoot door, zonde!
                                Zie het begin van deze film.

                                Comment

                                Working...
                                X