Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cross

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hij werd hier door DS geschoten en was in 1 seconde leeg, was misschien vet maar wel een zware teleurstelling, ik heb er nog eentje staan, hopelijk gaat deze volgend jaar wel goed :(
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #47
      Voor mij echt DE cake van 2013, gewoon van 1 cake zwaar kippenvel gekregen, dat heb ik echt nooit. Die van Tabe in de avond gezien, ik stak hem in de nacht nog eens af, helaas was toen niet duidelijk wat de hoofd en reservelont was, dus stak hem bij de finale aan. Maar ook dan is ie dik hoor!

      Ja, het is dan wel een prijzige bak, maar wat mij betreft een must have en ik weet zeker dat hier heel veel mensen van genoten hebben, hij is zat verkocht!!

      Comment


        #48
        Wat een verschrikkelijk spektakel cakeje is dit. Per 2 geschoten in mn finale en iedereen stond te ooohhh-en en te aaaahhhh-en.

        Comment


          #49
          hebje toevallig gefilmd? Ben erg nieuwsgierig naar een straatfilmpje van deze bak.
          greetzz
          Hierbij me film tijdens afgelopen o&n van dit kleine maar fijne bakkie
          Ik zei nog zo, geen bommetje!

          Comment


            #50
            En toch blijft de Super 500 de topper op dit gebied. Hij is vreselijk duur natuurlijk maar toch. Telkens als ik hem bij demo's langs zie komen verbaast hij me weer. Het geweld, de snelheid en de strakheid van de tails, ik vind deze er toch nog niet aan toppen.

            Comment


              #51
              Wat een geweldige mooie cake is dit zeg, prachtig.
              Tempo is echt grandioos, wat een genot om naar te kijken.
              Deze moet er dit jaar tog zeker wel komen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                hmmzzz, op het filmpje uit de straat komt hij minder indrukwekkend op mij over dan toen live op die demo.ik heb ook het idee dat de hoek naar rechts(voor de kijker) verder doorloopt dan die naar links.
                Hoe kwam hij live op jou over shell?

                Overigens geheel off topic: je drinkt het juiste bier;-)
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #53
                  Deze ging hier een paar huizen verderop ook de lucht in, echt een geniaal ding!
                  Had het in eerste instantie niet door dat het de Cross was, maar toen ik vroeg waar het vuurwerk vandaan kwam, was het de plaatselijke Marijn dealer, de Cross dus!

                  Jammer dat Marijn lastig met korting te verkrijgen is, want er zit een aardig prijskaartje aan, maar mooi is die wel!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Timitraat Bekijk bericht
                    En toch blijft de Super 500 de topper op dit gebied. Hij is vreselijk duur natuurlijk maar toch. Telkens als ik hem bij demo's langs zie komen verbaast hij me weer. Het geweld, de snelheid en de strakheid van de tails, ik vind deze er toch nog niet aan toppen.
                    Ik heb van de week 2x de Cross gezien en 2x de Super 500, maar de kracht van de Super 500 zit hem naar mijn mening in de snelle tails, maar die is dan helaas te snel klaar. Op de film hierboven schiet ie toch nog wel wat door, bij ons was de opbouw nog duidelijker en mooier, film komt pas eind dit jaar, maar dat geeft weer een heel ander beeld van deze cake.

                    Comment


                      #55


                      Heerlijk kleurrijk afweergeschut dat de hele straat verlichtte. Topbak!
                      De mijne haalde overigens 10 seconden.
                      Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                      Comment


                        #56
                        Top bak!!! Echt heel lekker en zeer wijds!

                        Laatst aangepast door Scav; 3 February 2016, 11:54.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                          Top bak!!! Echt heel lekker en zeer wijds!

                          Zie daar het eerste filmpje zoals ik ze ook had. 20 seconden een heerlijk spectakel, helemaal geweldig
                          Laatst aangepast door Scav; 3 February 2016, 11:54.

                          Comment


                            #58
                            Het viel mij op dat op zowel het filmpje van Ummagumma op 0:25 min en mijn filmpje op 0:33 min een soort fluit geluid is te horen op het tempo moment. Bijzonder zeg ik
                            Maar wat is het?
                            Ik zei nog zo, geen bommetje!

                            Comment


                              #59
                              hij was hier echt super iedereen vond hem wauw

                              Comment


                                #60
                                Afgelopen maandag deze ook weer twee keer voorbij zien komen.
                                1 van de twee schoot binnen 3 a 4 seconden leeg.
                                De ander deed er wat langer over, maar wat een mooi product is dit.
                                Tempo van de tails is heerlijk om naar te kijken.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X