Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Hardix Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    A.s maandag gaan wij van vuurwerkcrew weer op bezoek bij Hardix.
    Mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust, dan zullen wij ze mee nemen.
    Klopt, maandag gaan we naar Kampen en als het goed is krijgen we morgen al informatie over de nieuwe producten 2010-2011

    Comment


      #47
      Ja ik zou weleens willen weten waar ik in de buurt van Eindhoven de brilliant outblast kan krijgen? is me afgelopen jaar niet gelukt om deze hier te bemachtigen.In helmond zit wel een zaak die hardix heeft,maar niet de outblast.
      14-21 Maart Fallas 2011

      Comment


        #48
        Zo mannen, we zijn net terug gekomen van het bezoek aan Hardix Vuurwerk.
        Ruim 3 uur duurde het bezoek, het was als vanouds een zeer gezellig gesprek met Roderick de Jager. We hebben veel informatie mee gekregen, waaronder de nieuwe producten en foto,s van de nieuwe producten.
        We gaan ons best doen om deze informatie plus het verslag zo snel mogelijk online te krijgen.

        Comment


          #49
          Ook ik ben mee geweest naar Hardix. Het was een leerzaam en vooral leuk en informeel bezoek met volop nieuws over de nieuwe producten (welke er veelbelovend uitzien!). Hierbij dank ik Roderick voor de tijd die hij voor ons heeft vrijgemaakt! Het wordt altijd weer later dan vooraf gedacht.
          Laatst aangepast door Viva la Bang; 15 June 2010, 11:21.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            We hebben veel informatie mee gekregen, waaronder de nieuwe producten en foto,s van de nieuwe producten.
            We gaan ons best doen om deze informatie plus het verslag zo snel mogelijk online te krijgen.
            Altijd goed om te lezen dat er weer een leuk bezoek is geweest bij een inporteur en zeker goed om te lezen dat jullie eerdaags snel met leesvoer voor ons komen wat betreft een verslag en natuurlijk de foto's en omschrijvingen van de nieuwe artikelen. Heren van de crew weer bedankt voor de info en de gedane moeite
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #51
              Ook ik ben "ontmaagd" bij Hardix ..en ik moet zeggen dat ik me prima vermaakt hebt. Leuk nieuws over Hardix en de nieuwe producten. Lekker informeel en erg gezellig in een erg mooie showroom! Roderick: bedankt voor je tijd en info!

              Comment


                #52
                En nu is het weer wachten op het verslag!
                Altijd leuk om te horen dat het er lekker informeel/gezellig aan toe ging, ik ben benieuwd, alvast bedankt heren!

                Comment


                  #53
                  Het was een gezellig en informatief gesprek met Roderick,en wat gaat de tijd dan snel daarmee. Er komen weer een aantal leuke producten bij die voorzien zijn van mooie labels.
                  Ik heb tijdens het bezoek een aantal foto's gemaakt die ik met jullie wil delen zodra het verslag klaar is.
                  Hierbij nog bedankt voor je tijd en gastvrijheid Roderick.
                  Laatst aangepast door jawe; 15 June 2010, 18:25.

                  Comment


                    #54
                    Er is weer een nieuw product in de Black Smith collectie bekend,Via de Vuurwerk Hol website. De naam van de cake is Earthquake.
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      #55
                      Je bent de Breakout en Camuro nog vergeten! ;)

                      Comment


                        #56
                        Het was weer een geslaagd bezoek gisteren bij Hardix.
                        Veel informatie gekregen en dat ziet er veel belovend uit.
                        Ik heb inmiddels alle nieuwe producten online gezet, 10 stuks.
                        De foto's ontbreken nog, ik heb ze op een cd staan maar het lukt niet om ze op de site te krijgen.
                        Ik ga hier zo snel mogelijk achteraan en proberen te zorgen dat ze er op komen te staan.
                        Roderick, bedankt voor de info en de gastvrijheid.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Bastiaan (Bassie1978) heeft ondertussen het verslag geschreven van het bezoek van afgelopen maandag en het ziet er geweldig uit.
                          Het verslag is inmiddels doorgeleid naar Hardix, hopenlijk staat het morgen al online
                          Bastiaan bedankt.!!

                          Comment

                          Working...
                          X