Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Hardix Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Hardix Vuurwerk

    Binnenkort gaan wij van Vuurwerkcrew een bezoek brengen aan Hardix Vuurwerk.
    Ik wil van jullie weten of er specifieke vragen zijn waar jullie een antwoord op willen weten. Dan kan ik deze vragen in het overleg meenemen.
    Dus als je bijvoorbeeld iets over de Briliant collectie wilt weten, of vragen over Hardix, stel je vraag gerust.
    Omdat er in het najaar nog een bezoek zal volgen aan Hardix en de komende jaren ook zal dit topic ten alle tijde actueel blijven en voor jullie vragen geopend blijven.

    De antwoorden op jullie vragen zullen in deze thread of in het verslag van het bezoek geplaatst worden.

    Groetjes

    Fred

    #2
    Hallo Fred,

    Graag zou ik willen weten of de Eastar uit de First Class Collection dit jaar ook te koop zal zijn.

    Afgelopen jaar hadden ze bij onze hardix dealer in leeuwarden (mega vuurwerk) namelijk bijna niks omdat de verpakking (kooi) niet in orde was.

    Verder hoop ik dat de prijs niet nog een keer omhoog zal gaan van dit product, anders zal het voor de meeste mensen niet meer te betalen zijn om dit top product in huis te halen. Gr. Rob

    En nog een tweede vraag als het mag.

    Bij onze hardix-verkopende-vuurwerkwinkel hadden ze ook erg goede gil-vuurpijlen te koop: de " Crazy Screamer " Aangezien deze pijlen voor de halve prijs te koop waren heb ik het vermoeden dat deze pijlen uit de collectie zullen verdwijnen. Dit zou erg jammer zijn want zulke pijlen vind je nergens. zie filmpje: http://video.google.com/videoplay?do...44588821499609

    mijn vraag is nu of hier meer over bekend is: verdwijnen deze pijlen wel of niet?

    gr. Rob Goedemoed
    Laatst aangepast door Gerwin; 28 May 2008, 20:19.
    vuurwerkbieb

    Comment


      #3
      Zeer goede en nuttige vragen Rob, waar anderen ook wat aan kunnen hebben.
      Je vraag wordt meegenomen in het overleg. Binnen afzienbare tijd krijg je antwoord.
      Bedankt voor je bijdrage.

      Comment


        #4
        Vanavond zullen wij bij Hardix Vuurwerk op bezoek gaan, zijn er nog anderen met een goede vraag?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Vanavond zullen wij bij Hardix Vuurwerk op bezoek gaan, zijn er nog anderen met een goede vraag?

          Leuk dat jullie vanavond al gaan

          Ik heb wel een vraagje: Fourty Stars was gemaakt voor het 40 jarig bestaan van vuurwerk-hol en is volgnes mij nergens anders verkocht.
          Gaat deze cake bij andere dealers verkocht worden en/of komt die dit jaar weer terug want dit was echt een topcake!

          Comment


            #6
            hoi AFca,

            ze verkochten de fourty stars ook bij mega-vuurwerk in leeuwarden.

            gr. Rob




            Oorspronkelijk geplaatst door AFCA_4_life Bekijk bericht
            Leuk dat jullie vanavond al gaan

            Ik heb wel een vraagje: Fourty Stars was gemaakt voor het 40 jarig bestaan van vuurwerk-hol en is volgnes mij nergens anders verkocht.
            Gaat deze cake bij andere dealers verkocht worden en/of komt die dit jaar weer terug want dit was echt een topcake!
            vuurwerkbieb

            Comment


              #7
              de fourty stars was in 2007 de special cake van vuurwerkhol....mijn vraag: wat is dit jaar de special cake van vuurwerkhol?
              vuurwerkbieb

              Comment


                #8
                Heeft er iemand een filmpje van: HARDIX Happy Flower 1000 shots?
                Neem ook eens een kijkje op: PyroPlaza.nl - Hét online vuurwerkmagazine!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
                  de fourty stars was in 2007 de special cake van vuurwerkhol....mijn vraag: wat is dit jaar de special cake van vuurwerkhol?
                  Black Smith krijgt een nieuwe ‘’Special Edition’’ cake, weer speciaal voor vuurwerk Hol. Zelfde labelstijl als de Fourty Stars van vorig jaar
                  Stond in het verslag van de vorige bezoek dit jaar, ik denk dat er na het aankomende bezoek meer over bekend wordt.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
                    Stond in het verslag van de vorige bezoek dit jaar, ik denk dat er na het aankomende bezoek meer over bekend wordt.
                    he dude ;)

                    dat had ik ook gelezen, maar ben benieuwd of er ondertussen al meer bekend was....
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
                      dat had ik ook gelezen, maar ben benieuwd of er ondertussen al meer bekend was....
                      Binnenkort gaan wij van Vuurwerkcrew.nl nogmaals op bezoek bij Hardix Vuurwerk.
                      Dit maal om de nieuwe producten te bekijken etc etc, dan zal er dus ook antwoord op jou vraag komen
                      Once a pyro, always a pyro

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
                        Binnenkort gaan wij van Vuurwerkcrew.nl nogmaals op bezoek bij Hardix Vuurwerk.
                        Dit maal om de nieuwe producten te bekijken etc etc, dan zal er dus ook antwoord op jou vraag komen
                        vraag je dan gelijk even of er nog meer special cakes zijn? ik ken er nu 2: X-Calibur & Fourty Stars....

                        Over die HR-Line is ook bitterweinig bekend....

                        en de havanna Collectie eveneens....
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
                          vraag je dan gelijk even of er nog meer special cakes zijn? ik ken er nu 2: X-Calibur & Fourty Stars....

                          Over die HR-Line is ook bitterweinig bekend....

                          en de havanna Collectie eveneens....
                          We hebben al vaker om de informatie over die lijnen gevraagd, helaas is dit door drukte nog niet bij ons terecht gekomen, maar het zal er zeker komen. Zoals je *hier* al kunt lezen, komt er dit jaar een nieuwe special.

                          Comment


                            #14
                            is er al wat meer over de prijzen bekend? ik ben wel benieuwd wat voor soort producten ze duurder zullen gaan maken... en komt nog wat meer info over de nieuwe producten? ook zou ik graag willen weten welk product uit de collectie verdwijnt.

                            Comment


                              #15
                              Fourty stars was gemaakt voor het 40 jarige bestaan van holvuurwerk. vandaar ook de 40 schoten en de naam;) er zijn er nog genoeg dus ook dit jaar zullen ze verkocht worden. eveneens de springthunder van blacksmith wat een omgelabelde aftershoke thunder is.

                              Dit jaar zal er geen "bijzondere" pot komen dit is wel te begrijpen na vorige uitleg.

                              Comment

                              Working...
                              X