Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spectaculair [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

    Comment


      #17
      wat un harde burstknallen en een mooie effecten dit jaar zeker 2 pakketten van meenemen

      Comment


        #18
        is de prijs van dit pakket dit jaar al bekend ? hoop dat ie niet veel duurder is geworden

        Comment


          #19
          prijs: €99,50
          vuurwerkbieb

          Comment


            #20
            dan heb je nog ff om ervoor te sparen;-)
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #21
              dit jaar weer dit pakket in mn collectie t blijft een must have voor mij

              Comment


                #22
                Kan je misschien uitleggen waar lwd gast? Ik heb ook een poosje over dit pakket getwijfeld, maar denk niet dat ik hem neem. Misschien dat jouw beeld van dit pakket mijn mening kan veranderen!

                Comment


                  #23
                  de fluitcakes zijn wel leuk en grappig de singleshots schieten echt heel hard af niet normaal meer :O alleen t effect is net zo groot als van een cake omdat ze zo hoog schieten, de pijlen zijn redelijk tot goed te noemen, en dan de cakes echt een hele harde burst en mooie palmen zilver en goud ik denk dat dit pakket kwalifatief kwa prijs beter is dan de meeste andere paketten voor 100 euro mischien heb je hier wat aan willymeuf heb helaas geen filmpjes gemaakt, dit jaar zal k proberen om hier filmpjes van te maken

                  Comment


                    #24
                    Marco ik denk dat ik hier ook maar eens een pakket van moet proberen . Je bent er zo positief over....

                    Comment

                    Working...
                    X