Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spectaculair [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Spectaculair [Ass.]




    •Jetix: 20 shots cake 240 gram
    •Wrath: 20 shots cake 240 gram
    •Golddigger: 12 shots cake 180 gram
    •Silver Night: 12 shots cake 180 gram
    •Missile Attack: 100 shots cake 200 gram
    •Fireball: 49 shots cake 150 gram
    •Great Moment: 25 shots cake 100 gram
    •Bull’s Eye: 2x single shot 50 gram
    •Gold fountain: gouden vulkaan 100 gram
    •Blue Silver Fountain: blauw en zilver crackling gram
    •Rockets: 3 pijlen 25 gram

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 6 January 2010, 16:18.

    #2
    Ook weer een mooi label.
    Weet iemand welke van deze nieuwe pakketten het grootst (Duurst) is?

    Comment


      #3
      - 7 cakes tot 250 gr 3 pijlen
      - 2 mortieren 2 vulkanen
      - 3 pijlen 40 gram

      Consumentenadviesprijs : € 99,50

      Comment


        #4
        Dit is qua prijsstelling een zeer interessant en goed gevuld pakketje denk ik zo.
        Kijken of er films komen die dit beestigen.....

        Comment


          #5
          02-11-2009 beginpost aangepast
          Samenstelling pakket toegevoegd

          Comment


            #6
            Op het oog is dit een prachtig pakket. Ik wacht de filmpjes af en zal dit in overweging nemen aan te schaffen. Weet iemand of dit pakket omgelabeld is ?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door kort lontje Bekijk bericht
              Op het oog is dit een prachtig pakket. Ik wacht de filmpjes af en zal dit in overweging nemen aan te schaffen. Weet iemand of dit pakket omgelabeld is ?
              Is niet omgelabeld

              groeten fascinating

              Comment


                #8
                Hier het filmpje



                Mvg

                Comment


                  #9
                  Wow, wat een pakket zeg!
                  Echt een prachtig ding. Na de labels overtuigen nu de effecten van dit pakket mij ook! Ook de fonteinen en pijlen zien er zeer goed uit.
                  Hardix levert echt topwerk hiermee.

                  ff de filmpjes van de overige pakketten gaan bekijken hoor.

                  Edit: net de rest bekeken. Ziet er allemaal echt hardstikke goed uit.
                  Ik heb hier nog een bon liggen voor een Fascinating I pakket. Maar die bestaan niet meer, en gezien deze nieuwe pakketten zal ik daar geen traantje om laten!
                  Mijn keuze voor welk fascinating pakket ik dan zal nemen zal gaan tussen deze 'Spectaculair' en 'Supreme'.
                  Laatst aangepast door EschR; 16 November 2009, 19:36.

                  Comment


                    #10
                    ik denk dak het pakket spectaculair neem goed gevult pakket met gevarieerde effecten erin vind m beter dan deep impact van titanium collection

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door lwd gast Bekijk bericht
                      ik denk dak het pakket spectaculair neem goed gevult pakket met gevarieerde effecten erin vind m beter dan deep impact van titanium collection
                      Daar ben ik het helemaal mee eens! Nog even en dan is de site van Mega Vuurwerk Leeuwarden weer online. Woon er vlak naast dus kijk dan ook daar even naar dit pakket.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door TheExecutor Bekijk bericht
                        Daar ben ik het helemaal mee eens! Nog even en dan is de site van Mega Vuurwerk Leeuwarden weer online. Woon er vlak naast dus kijk dan ook daar even naar dit pakket.
                        wanneer is de site weer online ? 1december ? en de winkel zal ook rond 8 december open zijn teminste dat was vorig jaar wel zo

                        Comment


                          #13
                          Over deze paketten valt niks te zeggen! Ze zijn echt goed!
                          https://www.houtse-bazar.nl

                          Comment


                            #14
                            Iemand schoot hier een pakket van achter elkaar af. De cakes waren echt top, met ontzettend harde burstknallen, niet normaal meer! Een paar hadden zilvere palms als effect en andere gouden. Er zat ook een fluitbakje bij, wat wel grappig was maar meer niet. De single-shots schoten ontzettend hard af, je voelde de grond gewoon trillen. Ze gingen alleen veelste hoog, waardoor het effect net zo groot leek als van een cake. Het effect was wel heel mooi afgewerkt. De pijltjes waren redelijk, gingen niet te hoog en hadden hele harde burst. De fonteintjes waren ook wel grappig.
                            De rest kan ik me niet meer zo goed herinneren.
                            Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                            Comment


                              #15
                              ook dit pakket gehad en vond t echt un superpakket volgend jaar zeker weer mschien wel 2 pakketten

                              Comment

                              Working...
                              X