Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Was echt een heerlijk potje! Filmpje van 3 x Dutch Thunder!
    3 x Dutch Thunder 16 shots (Hardix Vuurwerk) Oud en Nieuw 2011/2012. Geschoten met oud en nieuw. Een 16 schots salute potje van het merk Hardix. In dit filmp...

    Comment


      Hier een filmpje van de Dutch Thunder:

      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        heerlijke blokjes!
        aangezien ik meer van flash salutes hou, weet ik niet of hij harder of zachter gaat dan de silver salute, want die hebben Ti salutes.
        hij ging iig harder dan de belgische nitrate cake van zena die een maat van mij had
        zelf had ik:

        -12x dutch thunder
        -1x thunderstruck
        -2x aftershock thunder

        eind van dit jaar meer,meer en meer van de boven genoemde 3!

        Comment


          Nog wat foto's geschoten de 29ste:

          De Dutch Thunder in zijn geheel:


          Voorkant:


          Achterkant:


          Foto's niet overnemen zonder toestemming!

          Comment


            Video van mijn kant.

            Raaddebom.nl

            Comment


              Zijn of gaan deze nog gestookt worden op een demo dit jaar?
              Benieuwd of de knal nog net zo goed is als vorig seizoen. Ik vond ze de hardste salute cake!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                Zijn of gaan deze nog gestookt worden op een demo dit jaar?
                Benieuwd of de knal nog net zo goed is als vorig seizoen. Ik vond ze de hardste salute cake!
                Ze zijn weer gestookt op de demo van Hardix 2 weken geleden en men vond het nog steeds een gruwelijke knalcake!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Jammer dat orthen deze niet gaat verkopen dit jaar. Gelukkig dat mijn dealer ze wel verkoopt, alleen is een karton korting bij hun een beetje lastig te regelen. Zijn toch zeer lekkere cake's om door de dag heen te gaan stoken?

                  Comment


                    Ik heb mij afgelopen o&n heel goed vermaakt overdag met deze blokjes. Knallen als een beer!

                    Ben wel benieuwd naar de adviesprijs 2012... Zag hem voorbij komen voor 10,95€ en dat lijkt mij wel een hele harde prijsstijging, en ook onnodig!

                    Stookbaar? Helemaal ja!

                    Comment


                      9,95 staat hij nu bij Vuurwerk4all, en bij 4 of meer 7,50 per stuk

                      Comment


                        De Dutch Thunder gaat 9,95 kosten. De Thunderstruck 19,95 en de Aftershock Thunder 54,50.

                        Comment


                          Ik neem aan dat dit advies prijzen zijn...

                          Comment


                            Dutch Thunder kost 5 euro, Thunderstruck 10 euro en de Aftershock Thunder 27.25.
                            Want ik neem aan dat jouw dealer je ook standaard 50% korting geeft?

                            Comment


                              50% korting.. dan wil ik wel eens weten waar.

                              Comment


                                Sorry was even wat pure sarcasme op okkie...

                                Comment

                                Working...
                                X