Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
    Erg goed knalblokje doet niet veel onder de Salute Cake 1, goed product!

    ahhahaah je maakt een geintje zeker......
    kijk maar naar mijn 10 uur project eerst de dutch thunder en dan de salute 1


    Comment


      Om er toch nog even op terug te komen, ik had gister ook nog even de Dutch Thunder afgestoken. Maar sorry hoor Teun de Dutch Thunder kwam nog niet eens in de buurt van de Salute Cake 1...

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Jpstylez Bekijk bericht
        Om er toch nog even op terug te komen, ik had gister ook nog even de Dutch Thunder afgestoken. Maar sorry hoor Teun de Dutch Thunder kwam nog niet eens in de buurt van de Salute Cake 1...
        Dit ben ik met jee eens. De S1 knalt doffer o.i.d. Neemt niet weg dat ik dit nog steeds een heerlijke knalbak vind welke ook zeker wel hard knalt.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Blijft lekker dit potje. Niet te vergelijken met de Salute1 cake inderdaad, maar dat is de prijs per shot ook niet. Verder is dit (denk ik) een goede nummer 2 qua hardheid.
          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
            Dit ben ik met jee eens. De S1 knalt doffer o.i.d. Neemt niet weg dat ik dit nog steeds een heerlijke knalbak vind welke ook zeker wel hard knalt.
            Nee klopt haha ben ik ook met je eens. Maar omdat ik de vergelijking zag met de salute cake 1 wilde ik daar toch even mijn mening over geven.

            Comment


              Waarom de vergelijking met de S1? De prijzen en de kwaliteit is gewoon niet te vergelijken!

              Dit is voor mij ieder jaar weer eentje die terug komt en zal terugkomen! Wat een topper!
              Voor dit geld werkelijk waar een top product!

              Comment


                Heerlijk knalblokkie hoor! Dit jaar weer een paar gehad en wederom dikke kwaliteit.
                Absoluut een blijvertje voor de komende jaren
                Knalt de secret salute en delicious thunder er nog met gemak uit.

                Comment



                  Filmpje van afgelopen oud en nieuw

                  Comment


                    2x Dutch Thunder tegelijk overdag:

                    Comment


                      En nog twee Dutch Thunders tegelijk:

                      Comment


                        Iemand nog een adres waar deze nog te verkrijgen is dit jaar? Liefst ergens in zuid-west Nederland.

                        Comment


                          Afgelopen jaar bij Mico, in Den Bosch, een aantal gekocht.

                          http://www.micovuurwerk.nl/vuurwerk-...l#.VEQT6Pl_s1I

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
                            Iemand nog een adres waar deze nog te verkrijgen is dit jaar? Liefst ergens in zuid-west Nederland.
                            ik mag toch hopen dat deze topper nog jaren lang te verkrijgen is.

                            Comment


                              Ik hoop het ook, ik kocht deze altijd bij mooij vuurwerk in rijnsburg, maar ik zag deze collectie op de singleshots na niet meer staan

                              Comment


                                Hoop dat mijn vaste dealer 300mtr verderop nog wat over heeft samen met de Thunderstruck.
                                Was vorig jaar nog Hardix nu Vuurwerkmania dealer.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X