Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bull Riding

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heb deze ook afgestoken, en vond het een leuk blokje..
    Knallen waren idd niet daverend, maar de mines daarintegen waren erg groot en breed.

    Comment


      #17
      Vond dit ook een topper, in vergelijking tot de silver salute vond ik hem niet veel slechter klinken. Absolute aanrader voor dit bedrag!

      Zowieso vind ik deze hele lijn een zeer positieve zet van Breeschoten! Leuk spul voor een zeer goede prijs.

      Comment


        #18
        Dus jij zegt dat de knal in de buurt van de Silver Salute kwam?
        Als dat zo is lijkt me dit een super blokje, maar ik kan het me haast niet indenken.

        Comment


          #19
          Serieus in de buurt van de Silver Salute? hmm deze cake wordt steeds intressanter voor mij ..

          Comment


            #20
            gefilmd door spankJohnDoe

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #21
              De knallen komen zeker goed over op dat filmpje. Hij is alleen wel erg snel voorbij.

              Comment


                #22
                leuk blokje maar in de buurt van de silver salute nee dat niet
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #23
                  het is zeker leuk blokje maar het is 2x minder hard dan silver salute hoor haha.

                  silver salute knalt hier rustig bovenuit

                  Comment


                    #24
                    In de buurt van een silver salute kwam die zeker niet ( bij mij dan )
                    Niet al te veel van verwachten dus !
                    Verder gewoon een leuk knalblokje

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door knalvuurwerkfreak Bekijk bericht
                      In de buurt van een silver salute kwam die zeker niet ( bij mij dan )
                      Niet al te veel van verwachten dus !
                      Verder gewoon een leuk knalblokje
                      Wat was de tijdsduur bij jou?

                      Comment


                        #26
                        Nou op dat filmpje hierboven ergens schiet hij alles in 8sec eruit..
                        Denk dat die van mij toch wel zeker minimaal het dubbele duurde ( 16sec )

                        Comment


                          #27
                          Ik had deze pot ook afgestoken. De knallen vielen best wel tegen. Bij mij duurde hij ook veel langer dan het filmpje hierboven.

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #28
                            ik neem um dit jaar denk 3a4x is een mooie pot met goede knallen zo te zien iemand hier ervaring mee ?
                            avm

                            Comment


                              #29
                              Hierboven staan allemaal ervaringen, ik denk dat je daar ook al heel wat aan hebt.

                              Comment


                                #30
                                Hoe knalt dit blokje vergeleken met de Thundering Heaven van Original fireworks?

                                Vind die knallen toch echt wel het minimum wat ik verwacht van een knalbok. Anders koop ik liever van dat geld een knalblokje met minder shots maar die wél hard knalt. ( Mc-thunder ofso )

                                Comment

                                Working...
                                X