Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bull Riding

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bull Riding



    Artikelnummer: 5180
    Artikelnaam: Bull Riding
    Bruto Gewicht: ? kg
    Netto Kruitgewicht: 300 gr.
    Aantal Schoten: 60 Schots
    Tijdsduur:
    Effectomschrijving: Knal blok met silver mine
    Richtprijs: € 19,95

    Film:http://vimeo.com/6493008


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Lev-he; 22 December 2009, 19:09. Reden: Foto opnieuw geplaatst

    #2
    Ik denk dat dit echt een topper kan worden! Mooie knallen en een laag prijsje
    Knal goed, knal verantwoord!

    Comment


      #3
      Juist deze wil ik hebben maar die word denk ik niet verkocht in de buurt want Breeschoten heb ik nooit van gehoord dus dat is jammer!

      Comment


        #4
        Zo he, maar 19,95 voor een zestig schots knalblok, dit had ik echt niet verwacht van breeschoten. Misschien dan toch dit jaar een bezoekje brengen aan een breeschotendealer, als deze lijn bij mij verkocht gaat worden tenminste.
        Nouja niks dan goeds voor deze pot, prachtige prijs, mooie tails en mines. Nu hopen dat de knallen ook nog wat voorstellen want dat vind ik moeilijk te beoordelen zo op beeld.
        [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

        Comment


          #5
          Zo deze cake lijkt me goed te doen Mooie mines met zo lijkt het op het filmpje een goede knal. Zal eens kijken of er een demo in de buurt is, want het lijkt me zeker een leuke cake !
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #6
            Lijk me ook zéker de moeite waard. Alleen ik hoop dat de knallen wat meer voorstellen dan bijv. een ak54 ( van original ) .

            Verder zag ik in een andere 500 grammer van deze lijn, de bareback riding dat deze knallen harder waren dan de burst knallen van de boeketten.

            Comment


              #7
              Ik heb deze cake live in actie gezien tijdens de (besloten) demo van BKV.
              Deze cake moet het vooral hebben van het feit dat ie in salvo's schiet. Want de knallen zelf zijn weinig indrukwekkend. Het is niet echt een knalblok vind ik. Het knalt ongeveer als een kleine peony. Maar omdat ie in salvo's schiet, klinkt ie wel lekker door! En voor deze prijs is ie echt heel redelijk. Maar verwacht geen daverende knallen. Om 0:15 uur hoor je hier weinig meer van terug in de straat.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #8
                ik heb deze paar dagen geleden gezien bij een kleine demo
                en ik kan jullie in ieder geval zeggen: wat een topper!
                echt een geweldig ding voor dat gelf... effecten niet heel spectaulair maar is echt een mooi knalblok (hij staat 3-dubbel aangevinkt op mn lijstje XD) egt zeker het geld waard

                wel een ding waar je je niet in moet vergissen is dat er op het filmpje 2 van deze cakes worden afgeshoten
                dus laat je niet misleiden
                Laatst aangepast door ikke30; 4 December 2009, 17:29.

                Comment


                  #9
                  Eén stuk Bull Riding, geschoten tijdens de demo van Harten 4 te Veenendaal, 17 december 2009.

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  Weinig indrukwekkende knallen. Het knalt, maar het volume is niet 12-uur waardig.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #10
                    Inderdaad, leuk voor tussendoor misschien, maar in de nacht zal deze absoluut geen indruk maken, de bursts van andere cakes was nog beter. De prijs zit hem wel goed mee, dus voor tussendoor misschien nog wel leuk voor erbij.

                    Comment


                      #11
                      Hierbij nog een filmpje

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #12
                        Ik ha hem vanmiddag in de winkel gezien en hij is echt klein! Maar 10 bij 20cm ongeveer. En de knallen vallen ook wel een beetje tegen, ik heb hem daarom ook niet besteld...
                        Knal goed, knal verantwoord!

                        Comment


                          #13
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #14
                            Heb deze alleen als dummy en in de folder gezien. Ik had hem uiteindelijk toch niet gekocht, omdat hij behoorlijk klein was en ik niet goed wist wat ik er van verwachten moest. Achteraf had ik hem toch best kunnen bestellen.
                            Nog niet zo bekend op VWC, beter bekend op AVP.

                            Comment


                              #15
                              Net afgestoken ik moet zegge knalt best hard pff voor mijn een prima knalblok en dat voor 20 euro niet slecht.....

                              Comment

                              Working...
                              X