Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Earcatcher

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik heb hier een heerlijk straatfilmpje van deze fenomenale cake! Met deze afstand merk je pas goed dat deze cake werkelijk een oorverdovend geluid maakt.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #47
      Nog een film gevonden van de Earcatcher

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #48
        Thanks @ Moontan/Darksoul
        Als ik zo naar het filmpje kijk, zijn het echt keiharde fluiters met redelijke grote boeketten in een heerlijk tempo, bonfireworks is prima bezig!

        Comment


          #49
          Het filmpje van moontan is van mij, en moet er bij vertellen dat ik werkelijk versteld stond van de fluiters. Lekker schel en vrij lang. Komen dit jaar zeker weer in de collectie.
          https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

          Comment


            #50
            Toch wel de pot die het meest opvalt uit de gehele collectie
            vooral de fluiters oen hem echt ver boven je hoofd hoor je ze nog schreeuwen
            en dat maakt deze pot zo gruwelijk.
            De boeketten zijn groot en moooi gekleurd.

            Echt een toppertje voor 12 uur.
            Knaap!

            Comment


              #51
              Wat een lekkere bak is dit zeg
              Deze heb ik afgelopen jaar een beetje over het hoofd gezien
              Die 3-traps fluiters doen volgens mij echt pijn aan de oren.
              De afwisselende combinatie van fluiters en glitter boeketten zijn erg mooi en zal het goed in de straat doen.
              De Prijs van 35 euro voor deze 500 grammer is ook zeer aangenaam.
              Deze gaat dan ook zwaar in de optie.
              https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

              Comment


                #52
                Wat een goeie cake is dit, 3 traps fluit met een leuk boeketje, vooral als je erg van fluitcakes houd. lijkt me dit een topcake.
                https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                Comment


                  #53
                  Eén van de twee cakes van Bon waar ik dit jaar (en mss wel elk jaar) écht niet zonder kan, wát andere importeurs ook doen! (de andere is toch nog altijd Splitting Comets)

                  Comment


                    #54
                    staat ook op mijn lijst, samen met de Wil Wil Wel van Marijn. Twee musthave combo fluitcakes naar mijn mening.

                    Comment


                      #55
                      Deze vind ik echt kicken, ook zeer uniek effect in een cake.
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        #56
                        Hij is inderdaad echt heerlijk. Alleen ik had hem een andere naam gegeven dan Earcatcher! Maar wat maakt dat uit.

                        Comment


                          #57
                          Bij mij komt deze in ieder geval in de collectie dit jaar, het lijkt me een topper Mooie boeketten en de combinatie met de speciale fluiters maken het af!
                          Laatst aangepast door Pyroguy; 22 October 2010, 21:59.

                          Comment


                            #58
                            Wat is dit een prachtige pot zeg, hij is me na gisteren bij Ano zeker in mijn achterhoofd blijven hangen.
                            Flink rauwe fluiters, alleen jammer dat in salvo niet of nauwelijks hoorbaar is dat het om 3-traps gaat.
                            Wel absoluut een leuke cake die in de straat een waar succes zal zijn.

                            Comment


                              #59
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #60
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                                Op dit filmpje zie je 2 cakes, wat mij opviel was het verschil in fluit (en staart achter de fluit)
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X