Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Earcatcher

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Geweldig! Boeketgrootte is hartstikke goed, en die fluiten zijn idd apart zeg

    Dank voor al je filmjes van deze lijn, Pigi.! Ik heb erg naar demofilmpjes uitgekeken, en ik weet velen met mij, dus je doet ons een groot plezier

    Comment


      #32
      Whahaha! Dat ding is goehoed! Die fluit is echt dik in orde. Drietraps, keihard, en gaat zeer hoog. Ik noteer hem op m'n lijst!
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #33
        Inderdaad ja!
        Geweldige cake, goede boeketten, heerlijke fluiters. Ook vrij origineel.
        Gisteren gelijk besteld

        Comment


          #34
          Zo misschien toch maar even een nabestelling nog doen, wat een fluiters zeg!

          Comment


            #35
            De boekketten zijn groot de fluit is irritant scherp dit is zeker een aanrader
            Volgend jaar denk ik toch er 3 door te lonten.
            Knaap!

            Comment


              #36
              ik had hem er ook bij en het is echt een aandacht trekker, wat een lekkere fluiten, en afgewisseld met die harde knallen en blinkers

              Comment


                #37
                God allemachtig, ik heb er gister drie van mee mogen maken. Één van mezelf, en twee van een ander. Ze zijn echt erg goed! Dat salvo drietraps fluiters vind ik echt geniaal! En de boeketten hebben ook een prima burst! Voor het geld is dit echt een super dikke cake!!!
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #38
                  inderdaad een geweldige cake, snoeiharde zwaar irrante (zeer hoog komende) fluiters en leuke boeketten met ook nog eens een goede burst: een cake die ik er ieder jaar weer bij wil hebben
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #39
                    Ik kan het niet laten om nog eens te reageren. Ik ben echt helemaal leip van deze cake! Die fluiters klimmen zó hoog! Ze gaan zó hard door merg en been! En dat finale salvo is ook echt PERFECT simultaan! Die fluiters dan zijn gewoon betoverend mooi! Echt, kippenvel kreeg ik bij deze cake!
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #40
                      Ik kan me daar enkel bij aansluiten. Superlatieven tekort voor deze cake. De fluiters zijn keihard- en fel en gaan lang door. De boeketten tussendoor zijn van prachtige kleuren, goed groot en in een perfect salvotempo geschoten. En dat eindsalvo was dus geen toeval?! Alle zeven fluiters precíes, echt exact tegelijk in drie trappen hoog het luchtruim in!! Dit is echt één van de, zoniet dé, beste mooiste en origineelste cake die ik ooit heb gezien!

                      Comment


                        #41
                        Ik kan ook niet anders zeggen. Deze cake is een echte topper. Volgend jaar zeker weer.

                        Comment


                          #42
                          Ongelofelijk wat voor een fluiters hier uitkomen. Zo'n klein potje (in verhouding) en dan zulke uitwerkingen. Een echte topper, spijtig voor de boeketten die tussendoor kwamen maar de gillers stelen echt de show!

                          Comment


                            #43
                            yeps deze was echt te gek en stond verbaast van deze pot.heerlijke fluiters en harde burstknallen.wil ook even zeggen dat echt alle potten die ik had van bonfirworks zeer harde burstknallen hadden,echt topspul voor leuk geld.
                            Ik zeg BOEM .....!

                            Comment


                              #44
                              Voor mij toch wel de grote verrassing dit jaar.
                              Bij de demo,s vond ik hem al goed, maar in de straat op een meter afstand heb ik pas echt goed genoten van de ear-catcher.
                              Schitterende harde fluiters die omhoog klimmen in afwisseling met boekketten om te eindigen in een giga finale.
                              Super cake.

                              Comment


                                #45
                                Voor mij 1 van de toppers van de oudejaarsavond!!
                                En zo te lezen geldt dat voor meer mensen
                                Echt een heerlijke cake, geweldige fluiters, dikke salvo's, lekker tempo.
                                Man man man, deze komt er volgend jaar zeker weer bij!

                                Comment

                                Working...
                                X