Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe producten 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Aanvullende informatie van Bert, Bonfireworks

    De meeste nieuwe producten staan nu op youtube vermeld. Een paar zullen nog een hier en daar iets aangepast worden maar in grote lijnen is dit collectie voor 2009.

    Eén artikel moet nog online komen. Dit is een 36 shots 500 grammer met 4 verschillende effecten uitgevoerd met mooie heldere afwisselende kleuren en echt harde knallen. een lust voor het oog, EEN TOPPER!!!

    Comment


      #32
      Is die inmiddels ook online?
      En wanneer worden prijzen van de nieuwe producten bekend? Ik ben al aan 't rekenen geslagen namelijk

      Comment


        #33
        Zeg, voor die 6 producten in de openingspost zijn nog helemaal geen topics aangemaakt!!!

        moe'k m'n lijstje weer aanpassen... hahaha

        Comment


          #34
          vind dit persoonlijk een mooie lijn vooral de georgeus, wodka bleu en the wave waarvan zit hier een verkooppunt in de buurt van Bodegraven zou deze wel willen bestellen voor aankomend nieuwjaar.
          Laatst aangepast door ylke; 18 July 2009, 23:43. Reden: fout getyp
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            #35
            Alle nieuwe producten voor 2009 zijn/worden nog ondergebracht in de nieuwe lijn van Bonfireworks genaamd "Oriental Collection‏"
            Voor deze lijn is inmiddels een nieuwe rubriek aangemaakt
            Het gaat om de productnummers 2001 t/m 2019

            Comment


              #36
              Nou kijk das dan weer eens service!
              Zo ontwikkel je d.m.v. evt. suggesties samen vet goede cakes, als men over en weer goed naar elkaar luistert, komen we een heel end!
              Petje af voor bonfireworks, ook al zitten de cakes in testfases, het ziet er professioneel uit en dat wil ik wel graag zo houden

              Comment


                #37
                Je kunt mij meer vertellen maar andere importeurs mogen goed hun best doen om mij bij Bonfireworks en Pronk weg te snoepen. Lesli gaat het zelfs met drie lijnen proberen...nou, ik kan me niet indenken dat dat allemaal de kwaliteit en pracht is van Bonfireworks. Wolff kan wel eens met mooie dingen komen, maar tot nog toe niet op déze manier, ook niet op de manier van Royal Fireworks. Die vind ik zelfs ook nog het onderspit delven bij Bonfireworks, waarbij het prijsverschil dat ook nog versterkt en zal versterken.

                Het wordt moeilijk kiezen bij Bonfireworks, ik ga echt de krenten uit de pap vissen. Ik heb dan wel vast gekozen voor de nadruk op Pronk dit jaar, die óók nog met nieuw spul komen..., maar Bonfireworks snoept heel wat aandacht van mij daar weg...

                Comment


                  #38
                  Bonfireworks doet het prima, maar het is niet mijn importeur. Ze produceren vrijwel alleen maar 500 grammers.

                  als ik kijk naar kwaliteit vind ik dat Wolf nog altijd bovenaan staat. Bon en ook zeker Royal mogen er zijn. Met name Royal vind ik ook heel mooi.

                  Maar ik zal geen moeite doen om dit vuurwerk te kopen.

                  en dat is een persoonlijke mening..

                  Comment


                    #39
                    Ehm, de meeste nieuwe items van Bonfireworks zijn 375gr., ook wat 250 en inderdaad ook wat 500grammers. Het líjkt allemaal wel 500grams, ben ik met je eens

                    edit; te weten van de 16 nieuwe items in 'Oriental Collection' 8x375gr, 3x240gr. en 5x 500gr...
                    Laatst aangepast door Richardus; 23 July 2009, 00:18.

                    Comment


                      #40
                      en dan vind je Royal wel zo mooi, en het klopt dat ze vrijwel geen 500grammers hebben, maar die zijn dan weer significant duurder. Jemig, zie nu pas hoe weinig kruit erin zit bij Royal, en dat met die prijzen

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        en dan vind je Royal wel zo mooi, en het klopt dat ze vrijwel geen 500grammers hebben, maar die zijn dan weer significant duurder. Jemig, zie nu pas hoe weinig kruit erin zit bij Royal, en dat met die prijzen
                        oke dan verklap ik het maar, Royal gaat nog komen met kleinere cakes

                        Maargoed, mijn mening betreft Bonfireworks. iedereen een favoriet. Royal vind ik in vergelijking met Bon gewoon beter. ene.. That's it.

                        Comment


                          #42
                          Persoonlijk ben ik helemaal gek van Bonfireworks. Mooie effecten en veel verschillende cakes met effecten die je niet snel terug ziet bij andere merken (in deze kwaliteit).

                          Ik denk dat een groot gedeelte van mijn collectie dit jaar dan ook zal bestaan uit vuurwerk van Bonfireworks. Kleinere cakes die Bonfireworks niet echt aanbiedt koop ik wel bij andere merken zoals Dynasty.

                          Comment


                            #43
                            Bert van Bonfireworks heeft het afgelopen jaar dagelijks op het forum rondgeneust om te kijken wat liefhebbers mooi vinden. En hij heeft daar uit een selectie gemaakt en de fabriek in China opdracht gegeven om die producten te maken.
                            Mijn mening is dat Bert ontzettend goed zijn huiswerk gedaan heeft.
                            Het resultaat mag er zijn. Allemaal top kwaliteit, diverse effecten,maximale burst. De ene cake is nog mooier dan de ander.
                            Ik ga zo wie zo dit jaar voor een groot aantal van deze cake,s.
                            Maar wil ze voor alle zekerheid nog wel een keer live zien (demo) om een bevestiging te krijgen.

                            Comment


                              #44
                              Juist eerst zien en dan pas kopen!
                              ik twijfel er niet aan dat er wel wat cakes in mijn ass. komen!

                              Comment


                                #45
                                nette effecten voor consumentenvuurwerk. petje af!

                                Comment

                                Working...
                                X