Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe producten 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nieuwe producten 2009

    Bert te Mebel van Bonfireworks maakt alvast 6 nieuwe producten bekend.
    Alle producten voorzien van maximale kruitvulling en harde burst:

    2001 Midnight Delight 16 shots 240 gram
    2006 City Lights 25 shots 375 gram
    2007 Wodka Blue 25 shots 375 gram
    2008 The Wave 25 shots 375 gram
    2009 Treasure Island 25 shots 375 gram
    2015 Colorful Sky 49 shots 500 gram

    De filmpjes van deze nieuwe producten zijn te bewonderen op het You-Tube account van Bonfireworks:




    NOTABENE:
    Het betreft nog testfilmpjes, d.w.z. er worden nog enkele wijzigingen
    doorgevoerd in zowel de effecten als de tempowisselingen (soms nog te
    langzaam)
    Producten zijn nog in ontwikkeling!! Dus nog niet de
    definitieve uitvoering.
    En het zijn nog niet alle producten.!!!!!


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door moontan; 1 May 2009, 22:43.

    #2
    Prachtige aanwinst, al zijn dit dus niet de definitieve producten. Hopelijk is het effect wel haalbaar in dit formaat, niet dat er meer gram per schot in zit nu.
    Stuk voor stuk mooie cakes, toch meer mixed dan wat we al kennen van Bonfireworks, andere effecten en niet hoofdzakelijk rood en groen.

    Ben zeer benieuwd naar de definitieve producten en films, maar dit belooft wel weer wat moois hoor.

    Enige die mij nu wat tegenvalt ondanks dat het mijn favoriete shape heeft (Z-shape) is de Colorful Sky, hierbij blijven de horsetails niet hangen en zie je de kleuren niet door de felle uitspatting. Ga hem niet direct afschrijven haha, zeker niet, want prijs kan heel goed uitpakken, definitieve versie kan anders/beter zijn en filmbeelden nemen het vaak toch anders op dan de werkelijkheid.

    Comment


      #3
      Het ziet er al weer mooi uit. Wodka Bleu en The Wave super.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #4
        of wat dacht van die ene met red green en bleu dalia met strobe efeckt
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #5
          The Wave en City Lights vind ik er erg goed uitzien met de heldere kleuren, goedgevormde effecten en felle blinkers!
          de horsetails van Colorful Sky zijn idd errug snel weg...jammer...juist met zo'n cake met goed lang hangende tails kun je opvallen als importeur én schieter

          Comment


            #6
            Ik heb ook eff gekeken. Er zitten mooie tussen hoor. En idd.. die Colorful Sky gaat te snel en blijft niet echt hangen. Verder vond ik die 16 shots cake ook verassend. Hele volle en kleurijke boeketten. Veel van deze nieuwe cakes bevatten veel verschillende kleur effecten. Erg mooi.

            Comment


              #7
              Zo, Bonfireworks is er vroeg bij.
              En met een aantal interessante cakes.

              De effecten van de Wodka Bleu blijven lekker lang hangen en blauwe sterren met zilver/goud vind ik gewoon een mooie combinatie.

              The Wave vind ik één van de uitschieters in positieve zin. De kleuren zijn mooi fel en helder en de combinatie met het wave effect ziet er erg goed uit. Alleen het tempo komt op mij wat onregelmatig over, maar daar zal nog wel wat aan gesleuteld moeten worden denk ik.

              De Colorful Sky is in principe een leuke en bijzondere cake. De cake bevat veel kleur en de horsetails blijven toch nog wel redelijk hangen. Echter vind ik het tempo te hoog. Door het hoge tempo vind ik de horstails niet volledig tot hun recht komen. Een lager tempo zou denk ik een stuk helpen. Misschien kan de cake dan ook uitgevoerd worden met minder schoten met meer gram kruit per schot, waardoor de horsetails wat langer kunnen blijven branden.

              Veel cakes met blinkers zoals bij de City Lights kan ik me zo 123 niet voor de geest halen. Ik weet dat Caferata er één in het Robijn pakket heeft zitten met gouden blinkers. Dit was voor mij één van de voornaamste redenen om dit pakket te kopen. Ik vind het dan ook geweldig dat Bonfireworks met een cake met blinkers komt.

              De Treasure Island met z'n brocade mines ziet er ook niet verkeerd uit. De boeketten zijn over het algemeen mooi rond. De genoemde kleuren zijn op de film niet goed te zien, maar zullen in het echt waarschijnlijk het boeket net dat beetje extra geven.

              De Midnight Delight, tot slot, wisselt een kleurrijke peonie af met een coconut met blinkers. Van de 3 kleuren van de peonie is blauw slecht te zien op film, maar in het echt ziet het er vast prachtig uit. De coconut met blinkers ziet er top uit.

              Als de cakes van Bonfireworks hier in Zeeland verkocht zouden worden, dan wist ik het wel.

              Comment


                #8
                inderdaad erg mooie cakes, alleen moet ook die wonderfull sky wel iets langer blijven hangen..en is een iets lager tempo idd...
                Mijn toppers zijn wodka bleu en the wave, verder sluit ik me volledig aan bij zenerdiode
                Erg mooi van bonfire dat ze dit met ons willen delen, super!
                Laatst aangepast door bassie1978; 28 April 2009, 19:23.

                Comment


                  #9
                  Zo vroeg er al weer bij, lekker hoor. Dan denk je dat het stil valt op het forum en dan heb je ineens weer wat om te bekijken en bespreken. Toppie!

                  Comment


                    #10
                    Zeer gaaf dat dit nu al bekend word gemaakt door Bonfireworks.
                    Zitten inderdaad prachtige producten tussen, is dan alleen nog afwachten of dit defintief blijft.
                    Mooie mixed effecten, dat zie ik graag.
                    Mijn complimenten.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Goede avond vuurwerkfreaks!

                      Zo Bonfireworks is heel goed bezig zeg! Je kunt zien dat het vuurwerk van een echte liefhebber komt.
                      De updates vliegen je om de oren.
                      De meeste grote importeurs komen pas rond september met de nieuwe producten.
                      En wat zien de nieuwe cakes er super strak uit zeg, Ik ben weer verkocht aan bonfireworks.

                      Producten 2001 tot en met 2009 zijn helemaal goedgekeurd!!
                      artikel 2015 Colorful Sky zou een fractie van een seconde langzamer kunnen.
                      denk aan 0.2 sec per shot.
                      Verder vind ik dit de beste Importeur van nederland!

                      Ik denk dat ik ook maar is een bezoekje ga brengen aan Bert te Mebel.
                      Aangezien het ongeveer een 30Km van mijn woonplaats is.

                      Mischien kan ik jullie ook op de hoogte houden van diverse updates en dergelijken.

                      Groetjes martijn.

                      Comment


                        #12
                        Ziet er goed uit.. alleen vraag ik me wel af of er ook mensen zijn die ook de beschrijvingen op het filmpje lezen (en misschien wel niet begrijpen)

                        bij het filmpje van The Wave staat de volgende omshrijving: Pink tail crackling golden wave to pink

                        Green tail crackling golden wave grass gfreen / blue tail crackling golden wave sea blue

                        Kan iemand mij vertellen waar de wave is en de crackling? Kan best zijn dat het test samples zijn.. maar een effect als crackling dat kun je toch niet snel fout hebben lijkt me zo. en ik vind dit ook helemaal geen wave boeketten maar eerder PALM boeketten.

                        Een wave is immers een helder goud spoor waarna dezelfde ster eventueel naar een kleur veranderd. buiten dat is het een mooi potje. maar vind de beschrijving op het filmpje gewoon onjuist.
                        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                        Comment


                          #13
                          1 het zijn nog test samples
                          2 in Nederland kwakken heel wat importeurs zo maar een paar aansprekende termen op hun producten en dan krijg je soms een heel andere uitwerking. goed dat je dat op merkt, maar zeg dat aub dan bij alle producten waar dit zo bij is, dat schept meteen een goede verduidelijking betreffende die producten

                          Comment


                            #14
                            Denk ook om het feit dat de chinezen deze films hebben verzorgd. De fabriek kan dus een cake hebben gemaakt die bij de omschrijving hoort, Bert ziet dat, wilt hem wat anders, de volgende avond wordt ie weer geschoten en dan blijkt ie goed te zijn. Hatseklats, film ervan maken, maar kan dan dus zijn dat ze de oude omschrijving nog gebruiken die oorspronkelijk bij het product hoort.

                            Zomaar een suggestie he, maar eentje die zeer aannemelijk is, Chinezen nemen alles letterlijk over, ook typfouten.

                            Comment


                              #15
                              Ik heb de fabrikant gevraagd om videoopnames te maken. Het was nog niet de bedoeling om de omschrijving op de video te plaatsen. Er wijzigt in het "ontwerptraject" nog wel eens het één en ander. Het is in iedergeval goed dat er oplettende kijkers zijn onder ons. Trouwens de omschrijving van een bepaald effect verschilt nog wel eens bij de diverse fabrikanten. Uiteraard sta ik altijd open voor opbouwende kritieken om uiteindelijk een kwalitatief hoogwaardig product op de markt te brengen. groeten Bert.

                              Comment

                              Working...
                              X