Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee personen ernstig gewond na vuurwerkincident in Den Bosch

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Exchange Bekijk bericht
    Zojuist een verslaggever van de lokale omroep gehoord op de radio. Hij liep op de plaats van het ongeluk rond en vertelde dat hij veel vuurwerk zag liggen, Nitro's, Knetterkings, Bombonnetjes - lijkt erop dat er dus iets heel bizars is gebeurd met Cat F1?
    Gezien het letsel lijkt me dat niet. Geloof best dat dit een shell is geweest die ze bij het schietlont aangestoken hebben.
    Vuurwerk is een passie!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
      Ik weet niet onder welke compound jij geleefd hebt, maar over het algemeen doen mensen met een YouTube kanaal dit niet om 23 uur 's avonds op een veldje in een woonwijk. Snap sowieso de link met YouTubers en/of categorie 1 niet.
      Ik zeg alleen dat het gissen is wat er precies gebeurd is.... Niet dat ze het zo hebben gedaan maar er worden nu zoveel theorieën op los gelaten op de gok... YouTube video is maar een voorbeeld. Ik had ook kunnen zeggen: misschien hadden ze een handgranaat tot ontploffing gebracht.

      Edit: blijkbaar is inmiddels bekend waarmee het gebeurd is. Dat had ik gemist

      Overigens vond ik je woordgrap van "ik weet niet onder welke compound jij hebt gelegen" wel sterk
      Ik heb een kort lontje.......

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Exchange Bekijk bericht
        Even mezelf quoten, van een pagina terug. Daar komt dat hele Categorie 1 verhaal vandaan, hoe en óf dat in relatie staat tot dit ongeval - waarbij het dus met een Shell is misgegaan - is uiteraard gokken.
        Het is inderdaad gokken, wat mij persoonlijk aannemelijker lijkt is dat dat categorie 1 spul er al lag en dat dat er niks mee te maken heeft. Het is december, de Aldi verkoopt vuurwerk, lijkt mij dat er gewoon jeugd al veel heeft lopen afsteken op het plaatselijke voetbalveldje.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #34
          Op je tweeëndertigste nog gewond raken door een shell. Je zou denken dat je op zo'n leeftijd die kick een beetje ontgroeid bent.

          Bijzonder triest. De straf is altijd onbeschrijfelijk veel harder dan het vuurwerk dat je wilde ervaren.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
            Het is inderdaad gokken, wat mij persoonlijk aannemelijker lijkt is dat dat categorie 1 spul er al lag en dat dat er niks mee te maken heeft. Het is december, de Aldi verkoopt vuurwerk, lijkt mij dat er gewoon jeugd al veel heeft lopen afsteken op het plaatselijke voetbalveldje.
            Komt ook wel vaak voor dat mensen wat cat 1 stoken, en met een knaller willen eindigen en dan weer weg gaan, maar net zoals je zegt het is maar gissen.

            Comment


              #36
              Zoals gewoonlijk een hoop geruchten. Lijkt mij vrij duidelijk dat dit niets met CAT 1 te maken heeft.
              Wens de slachtoffers heel veel sterkte toe en hoop dat ze er weer boven op komen. Dit gun je niemand.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                tja shells in een woonwijk

                Comment


                  #38
                  Op het nieuws werd ook gesproken over een shell. Er is huiszoeking gedaan bij beide mannen en daar is nog meer zwaar vuurwerk aangetroffen.

                  Comment


                    #39
                    Klopt is een shell, wat ik zo op de foto zag wat ze in beslag hadden genomen een paar van 4 of 5 inch

                    Comment


                      #40
                      Shells afsteken als niet-professional is als het spelen van Russisch roulette.

                      Comment


                        #41
                        Wat mij ook verbaasde was dat de voetbalkooi dicht zat. Hekken rondom en een net bovenop. Die gasten waren ook nog eens niet van plan om de shell de lucht in te schieten maar op de grond af te steken.
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          #42
                          Zou het niet kunnen dat de shell door het net boven de kooi weer naar beneden is gekomen, dat ze vergeten waren dat er een net boven zat?!?

                          Comment


                            #43
                            Zoiets vergeet je toch niet?

                            Comment


                              #44
                              ach laat dit topic toch voor wat het is

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door BUTCHER Bekijk bericht
                                Shells afsteken als niet-professional is als het spelen van Russisch roulette.
                                Een biefstuk bakken is moeilijker dan het afsteken van een shell.

                                Je laat de shell in de buis zakken.
                                Steekt de lont aan.
                                De shell knalt uit de buis.
                                En geeft een salute of siereffect in de lucht.

                                Wie een minimum aan verstand heeft, kan een shell afsteken zonder problemen.
                                Dit zijn de types die een cake aansteken en boven de tubes gaan hangen als de cake niet afgaat.

                                Comment

                                Working...
                                X