Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee personen ernstig gewond na vuurwerkincident in Den Bosch

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Twee personen ernstig gewond na vuurwerkincident in Den Bosch

    Twee personen ernstig gewond na vuurwerkincident in Den Bosch, traumahelikopter opgeroepen

    DEN BOSCH - Bij een vuurwerkincident rond 23.00 uur in de omgeving van de Vierde Haren in Den Bosch zijn twee personen ernstig gewond geraakt. De twee liepen ernstige verwondingen in het gezicht op.

    De slachtoffers zouden vuurwerk af hebben gestoken op een voetbalveldje in de buurt van de Vier Haren. Daar zijn ze ernstig gewond geraakt.

    De twee werden behandeld bij een woning aan de Vier Haren. Er werd een traumahelikopter opgeroepen en er waren verschillende hulpdiensten aanwezig. De twee zijn naar het oogziekenhuis in Rotterdam gebracht om aan hun verwondingen behandeld te worden.


    #2
    tjongejonge nou dit weer.

    Comment


      #3
      De witte schermen voorspellen weinig goeds...evenals de traumaheli
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Hartstikke erg dit hoor, maar ook dit is weer zoiets.. waarom steek je om 23:00 op 23 december zwaar knalvuurwerk af in een woonwijk? Vind je het gek dat er zoveel gezeik is, ik word ook niet vrolijk als ik lig te slapen omdat je bijvoorbeeld vroeg begint en wakker word geknald door een paar jochies.

        Comment


          #5
          Gaat hier ook al een paar weken 's avonds laat en 's nachts, en met name duidelijk stuk zwaarder dan andere jaren. Idee dat salute shells de nieuwe norm bij de jochies is geworden ipv nitraatjes

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
            Hartstikke erg dit hoor, maar ook dit is weer zoiets.. waarom steek je om 23:00 op 23 december zwaar knalvuurwerk af in een woonwijk?
            Ja je hebt gelijk, dit had dus beter op 31-12 na 18.00 kunnen gebeuren ?
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Op het NOS Journaal van vanochtend was te zien dat het om dit stuk vuurwerk ging:



              Al lijkt dat me sterk...

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Ja je hebt gelijk, dit had dus beter op 31-12 na 18.00 kunnen gebeuren ?
                Waar concludeer je uit dat ik vind dat dit beter op 31 december had kunnen gebeuren? Ik vermeld even dat dit weer een oorzaak maker is van een verbod.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
                  Waar concludeer je uit dat ik vind dat dit beter op 31 december had kunnen gebeuren? Ik vermeld even dat dit weer een oorzaak maker is van een verbod.


                  Dat insinueer jij hier mee

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
                  waarom steek je om 23:00 op 23 december
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Dat insinueer jij hier mee
                    Ik denk dat ik niet uit hoef te leggen dat ik dit niemand gun wat er gebeurt is, dat snapt iedereen wel hier. Gaat mij enkel hier om de groep mensen wat maar te pas en te onpas vuurwerk afsteekt wanneer ze willen, en op plekken waar er veel klachten over komen.

                    Als jij er nu nog uit opmaakt dat ik graag zie dat mensen zichzelf blind maken met vuurwerk binnen de afsteektijden zijn we klaar met discussiėren.

                    Comment


                      #11
                      Er is helemaal niet vastgesteld dat ze met zwaar knalvuurwerk aan het spelen waren. Deze jongens hebben letsel aan ogen en niet aan handen. Dit zegt op zich al iets. Ook legaal vuurwerk kun je echt niet uitsluiten bij zo'n incident.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
                        Als jij er nu nog uit opmaakt dat ik graag zie dat mensen zichzelf blind maken met vuurwerk binnen de afsteektijden zijn we klaar met discussiėren.
                        Grappig, want dan zijn we inderdaad klaar met discussiėren, aangezien ik geen moment heb laten blijken dat ik uit jouw tekst opmaak dat mensen zich blind maken.
                        Het enige waar ik op heb gereageerd is dit jij zo expliciet vermeld : de bewuste datum en tijd... als of dat dan enig verschil zou uitmaken.
                        Laatst aangepast door Torrr; 24 December 2019, 11:35.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
                          Op het NOS Journaal van vanochtend was te zien dat het om dit stuk vuurwerk ging:



                          Al lijkt dat me sterk...
                          Fonteinen kunnen best goed knallen als het een mis productie is. Al paar keer meegemaakt en dan wordt het ineens een flinke nitraat. Maar mij lijkt het ook sterk.

                          Comment


                            #14
                            Zojuist een verslaggever van de lokale omroep gehoord op de radio. Hij liep op de plaats van het ongeluk rond en vertelde dat hij veel vuurwerk zag liggen, Nitro's, Knetterkings, Bombonnetjes - lijkt erop dat er dus iets heel bizars is gebeurd met Cat F1?

                            Comment


                              #15
                              rtlnieuws meld dat er cobras en shells zijn gebruikt.

                              Comment

                              Working...
                              X