Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meer oogletsel door vuurwerk dan vorig jaar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Volgens mij gaat dit bericht alleen over het oogziekenhuis waar Tjeerd Faber aan het werk is en niet over de rest van het land.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Jorn89 Bekijk bericht
      Volgens mij gaat dit bericht alleen over het oogziekenhuis waar Tjeerd Faber aan het werk is en niet over de rest van het land.
      Dat klopt, vreemd dat de grote media ook alleen dit verhaal pakken, terwijl de meeste spreken over een rustigere jaarwisseling dan vorig jaar.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Triest om te lezen dat er wederom weer slachtoffers zijn gevallen, echter lees ik in andere media berichten dat er dit jaar juist minder oog slachtoffers zijn gevallen ?
        Idd ik moest er gelijk aan denken.
        Puur een gevalletje van opruiing?
        Meneer/huftertje Faber weer bezig.
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #19
          Geen van de slachtoffers had een vuurwerkbril op ,eigen schuld dike bult

          Comment


            #20
            Blijf erbij draag een vuurwerkbril en er is al een hoop kwa oogletsel uit de wereld geholpen, anders moeten ze het verplicht maken net als het dragen van een gordel, bij constatering dat er zonder vuurwerk word afgestoken gewoon bekeuren. Zou zo zonde zijn dat mede door dit soort voorvallen de traditie straks verdwijnt.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment

            Working...
            X