Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minister wil af van vuurwerk overdag.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    strikt genomen mag het niet afgestoken worden onder de leeftijdsgrenzen. Dat werkt hetzelfde als met alcohol. Het is min of meer gedoogd en door de ene agent wat beter dan de andere. MAar het mocht eigenlijk al niet. Ik hoop dat er meer gemeenten gaan doen als zeewolde inderdaad. Zou een heleboel gezeur schelen.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      #77
      Heilige boontjes,in principe mag je ook maar 25 kilo in huis hebben. Volgens mij is er niemand hier die zich daar aan houd.

      Ik vind het de taak van de ouder of een kind wel of geen vuurwerk afsteekt, ik vind het belangrijk dat mijn kleine op vroege leeftijd weet wat vuurwerk is en wat de gevaren er van zijn. Als ze 12 zijn nemen ze niks meer van je aan en kan je ze ook niet leren hoe ze het moeten doen,en zo geburen de ongelukken.
      De mijne staat om 10 uur buiten te stoken naast mij.

      Comment


        #78
        wat jij vindt moet je helemaal zelf weten. ik weet niet wie je beschouwt als heilig boontje, maar ik ben het in ieder geval niet. Alleen ik vind ook dat je niet moet zeuren als je wel gepakt wordt als je weet dat je dingen doet die niet mogen. simpelzat.
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #79
          Wie de schoen past trekt hem aan,en ik zeur niet want heb al eerder gezegd dat als ik een verbaal krijg geef ik daar geen k*t om. Koop wel een blokje minder.

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
            strikt genomen mag het niet afgestoken worden onder de leeftijdsgrenzen. Dat werkt hetzelfde als met alcohol. Het is min of meer gedoogd en door de ene agent wat beter dan de andere. MAar het mocht eigenlijk al niet. Ik hoop dat er meer gemeenten gaan doen als zeewolde inderdaad. Zou een heleboel gezeur schelen.
            greetzz

            Maar dit is dus inderdaad vreemd. Als een kind drugs gebruikt zoals wiet dan vinden wij dat normaal en niemand belt de politie. Maar als je een rotje afsteekt dan wordt je hard aangepakt in dit land.

            Comment


              #81
              Ik ben het met je eens Karol dat dit vreemd is. Alleen meeste drukgebruik geeft geen knal en alarmeert andere mensen niet ;-)
              Natuurlijk zouden mensen dit ook moeten melden. En misschien wat coulanter zijn naar wat rotjes die afgestoken worden. Maargoed, er blijven mensen zeuren. Dat houdt je toch.
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment

              Working...
              X