Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collectiefoto's 2020-2021

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het is niet anders helaas, maar tog geven deze foto's van de collecties wel leuke beelden. Zelf ook flink ingeslagen en ben niet bang dat het snel gaat vervelen. Denk juist dat het een klein beetje het gevoel van vroeger terug gaat geven. Vuurkorf aan, muziek erbij en met nog 2 freaks en de kids, gaat helemaal goed komen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Weet je, we moeten het positief zien. Hoeveel van jullie had iedere jaar veel en veel te veel vuurwerk, veel meer dan de toegestange 25kg? Daar hebben jullie dan een keertje geen stress van. Lekker relax categorie 1 vuurwerk afsteken, zonder stress en gezeik. Gewoon een jaartje rustig aan doen en dan volgend jaar dubbel zo hard terugkomen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
        Het is niet anders helaas, maar tog geven deze foto's van de collecties wel leuke beelden. Zelf ook flink ingeslagen en ben niet bang dat het snel gaat vervelen. Denk juist dat het een klein beetje het gevoel van vroeger terug gaat geven. Vuurkorf aan, muziek erbij en met nog 2 freaks en de kids, gaat helemaal goed komen.
        Zo sta ik er dit jaar ook in. Een hoop cat1 voor mijn neefje(en een beetje voor mij)Stookton aan carbidbus erlangs en we maken er wel wat van.
        Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

        Comment


          Ik zie het ook een beetje als een soort 'reset'. Meestal wil je elk jaar beter, meer, groter etc dan vorig jaar. Dit jaar is het vooral F1, en de leftovers F2 wegstoken. Zorgt voor veel minder stress om die grote box van vorig jaar te overtreffen, weer even terug naar dat gevoel van vroeger van klein spul. Kan ik zeker van genieten! Ook de zoektocht naar beste F1 is erg leuk geweest, gisteren nog even in allerijl naar Orthen om daar wat Funke te scoren. Dit omdat ik dacht dat mijn bestelling bij TP Vuurwerk qua Funke niet meer op te halen was, blijkt dat die nog wel open mag zijn.. Lol, naja kan ik daar volgende week nog even langs op de racefiets.

          Dit was de buit bij Orthen:

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAVE_20201215_103138.jpg
Vertoningen:1
Grootte:197,6 KB
ID:	1583022
          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
            Zit wel wat cat 1.5 bij
            Damn wat een mooi klein sierpakket met die oude potjes Sky Full? zeer mooi

            Comment


              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	32270735-3F18-405D-B835-5AA32A8CB0E7.jpg
Vertoningen:1
Grootte:121,3 KB
ID:	1583024

              Comment


                Zoo! Op boevenpad geweest Lekker hoor.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door het bergje Bekijk bericht
                  Zoo! Op boevenpad geweest Lekker hoor.
                  Dit is het voorproefje

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
                    [ATTACH=CONFIG]58562[/ATTACH]

                    Het is om te janken, maar het is iig iets...
                    Tja, zie je inderdaad al staan om 00.00uur.Flesje bier en een luchthuilertje. Haha daar zal je zeker indruk mee gaan maken.
                    Loopte dollen... Tis echt klote.

                    Comment


                      Moeten toch wat dit jaar
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	4E001F60-A640-4824-8394-B69BBE8CAA41.jpg
Vertoningen:1
Grootte:196,5 KB
ID:	1583038
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	AF0CA6EB-5FEE-4C31-AADF-1E7B14993812.jpg
Vertoningen:1
Grootte:158,6 KB
ID:	1583039
                      Laatst aangepast door rommetje; 15 December 2020, 22:41.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door rommetje Bekijk bericht
                        Moeten toch wat dit jaar

                        [ATTACH=CONFIG]58629[/ATTACH]
                        Hode Ouleh

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door rommetje Bekijk bericht
                          Moeten toch wat dit jaar

                          [ATTACH=CONFIG]58629[/ATTACH]
                          doe alsjeblieft wel voorzichtig maat, ik zou het allemaal doorlonten. Als je daarmee en met zzulke hoeveelheden gepakt wordt, je kan echt je huis uit gezet worden. Het OM is meedogenloos dit jaar.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
                            doe alsjeblieft wel voorzichtig maat, ik zou het allemaal doorlonten. Als je daarmee en met zzulke hoeveelheden gepakt wordt, je kan echt je huis uit gezet worden. Het OM is meedogenloos dit jaar.
                            Jazeker! Die Star Kids gaan ook per 10 tegelijk

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door rommetje Bekijk bericht
                              Jazeker! Die Star Kids gaan ook per 10 tegelijk
                              haha topper, geen blackboxx thorretjes meer doen he!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door rommetje Bekijk bericht
                                [ATTACH=CONFIG]58631[/ATTACH]
                                Mijn oog valt op dat bovenste doosje Weet iemand waar ik nog aan zo’n mooi doosje Silber Knister Heulers kan komen?
                                Groeten uit Enschede.

                                Comment

                                Working...
                                X