Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collectiefoto's 2020-2021

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nou jij kan er weer wat jaartjes tegen. Dacht dat ik veel had haha.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Wat een collecties komen hier voorbij zeg . We blijven freaks he, dat is wel te zien! Ik heb nog nooit cat 1 gestookt dus lastig inschatten hoeveel je nu daadwerkelijk nodig hebt voor een paar uurtjes vertier. Denk dat er dus nog wel een ritje naar een winkel met afhaalmogelijkheid zal volgen .

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
        Wat een collecties komen hier voorbij zeg . We blijven freaks he, dat is wel te zien! Ik heb nog nooit cat 1 gestookt dus lastig inschatten hoeveel je nu daadwerkelijk nodig hebt voor een paar uurtjes vertier. Denk dat er dus nog wel een ritje naar een winkel met afhaalmogelijkheid zal volgen .
        Ik stook altijd CAT1 voordat het 18:00 is. Als vervanging wat vroeger wel vanaf 10:00 mocht.
        Je kunt beter te veel dan te weinig kopen. Tis lastig in te schatten dat wel. Net als dat ik nooit weet hoeveel lontjes ik nodig heb lol

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
          Wat een collecties komen hier voorbij zeg . We blijven freaks he, dat is wel te zien! Ik heb nog nooit cat 1 gestookt dus lastig inschatten hoeveel je nu daadwerkelijk nodig hebt voor een paar uurtjes vertier. Denk dat er dus nog wel een ritje naar een winkel met afhaalmogelijkheid zal volgen .
          Ik vind dat ook lastig. Het probleem is dat het meeste heel kort brandt, waardoor je er ook nuet echt een kick krijgt die je bij F2 wel krijgt ( logisch natuurlijk ).

          In het introductie jaar van F1 had ik best wat gekocht en ik kan me herrinneren dat ik er toen snel op uitgekeken was. Maar dat was ook echt goedkope prul van de Action ( in zo'n mix pakketje ). Funke is dan wel echt kwalitatief een stuk beter dus ik ben benieuwd hoe dat nu stookt. En anders kan je het altijd door het jaar heen nog stoken

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
            Wat een collecties komen hier voorbij zeg . We blijven freaks he, dat is wel te zien! Ik heb nog nooit cat 1 gestookt dus lastig inschatten hoeveel je nu daadwerkelijk nodig hebt voor een paar uurtjes vertier. Denk dat er dus nog wel een ritje naar een winkel met afhaalmogelijkheid zal volgen .
            Denk dat je met 3 a 400 euro per persoon wel een paar uur lol hebt. Goeie fles rum erbij maakt het allemaal net wat leuker dus ook dat is een aanrader.

            Normaal steek je voor dat bedrag 2 grote compounds af in 4 minutjes dus zo gezien is cat1 goedkoop.
            Laatst aangepast door Sirens; 14 December 2020, 17:33.
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Ik vind dat ook lastig. Het probleem is dat het meeste heel kort brandt, waardoor je er ook nuet echt een kick krijgt die je bij F2 wel krijgt ( logisch natuurlijk ).

              In het introductie jaar van F1 had ik best wat gekocht en ik kan me herrinneren dat ik er toen snel op uitgekeken was. Maar dat was ook echt goedkope prul van de Action ( in zo'n mix pakketje ). Funke is dan wel echt kwalitatief een stuk beter dus ik ben benieuwd hoe dat nu stookt. En anders kan je het altijd door het jaar heen nog stoken
              Daar ben ik ook huiverig voor. Dat je na een kwartiertje al zoiets hebt van 'het mag wel wat harder of spectaculairder'...Dat weerhoud me er van om echt een flinke collectie aan te schaffen. Bijna zonde van je geld aangezien er ook ontzettend veel crap in het cat 1 assortiment zit. De toppers van Funke heb ik wel...maar om daar nou een dag mee te vullen .

              Comment


                Naar mijn mening is dit zijn geld waard:

                Funke luftheuler ( geel en blauw)
                Funke fontijnen

                Knetterlint van aldi, lidl.
                Fontijnenpakket 30st voor 10 euro aldi.

                De conics van zena vuurwerk.

                Wondertollen zoals die van vuurwerk huizen
                (25 goede oranje in doosje voor 1.25)

                Allemaal stookvoer van redelijke kwaliteit. Ik heb het om gewoon een paar uurtjes op gang te komen, denk dat de boel uiteindelijk gewoon los komt. Vorig jaar zag je hier maar 2 meter door de mist en ging er bijna geen sier de lucht in.
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                  Naar mijn mening is dit zijn geld waard:

                  Funke luftheuler ( geel en blauw)
                  Funke fontijnen

                  Knetterlint van aldi, lidl.
                  Fontijnenpakket 30st voor 10 euro aldi.

                  De conics van zena vuurwerk.

                  Wondertollen zoals die van vuurwerk huizen
                  (25 goede oranje in doosje voor 1.25)

                  Allemaal stookvoer van redelijke kwaliteit. Ik heb het om gewoon een paar uurtjes op gang te komen, denk dat de boel uiteindelijk gewoon los komt. Vorig jaar zag je hier maar 2 meter door de mist en ging er bijna geen sier de lucht in.
                  Thanks voor de tips. Ik hoop ook dat het op een gegeven moment toch een beetje als oudjaarsavond gaat voelen met af en toe wat cat 2 tussendoor, of in ieder geval zichtbaar/hoorbaar in de omgeving. Dat zullen we af moeten wachten (zal ook weersafhankelijk zijn).

                  Comment


                    Ik ben wel eens benieuwd naar wat het gros van de leden hier gaat doen met oud en nieuw. Houdt iedereen het bij cat 1? Ik zie flinke collecties langskomen namelijk. Persoonlijk ben ik na een half uurtje echt wel uitgekeken op cat1. Als er straks her en der vuurwerk wordt afgestoken, zal het merendeel hier toch ook wel zwaarder vuurwerk afsteken? Tijd voor een nieuwe poll..?
                    -FireworksHolland-

                    Comment


                      Nou ik ben na een half uurtje ook wel klaar met Cat 1. Daarom maar wat projectjes maken waardoor het wat grootser oogt. Ik hou de situatie om mij heen wel in de gaten. Gaat het los dan gaat er wat zwaarders doorheen.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        Kruitstress met Cat. 1?? Ja zeker, dat kan!

                        Toch maar voor de lockdown nog even naar Pijnacker gereden. Buiten de bestelling die ik hopelijk de 29ste af kan halen ben ik nu wel klaar. Zit ook al weer veel te veel geld in

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20201214_201801.jpg
Vertoningen:1
Grootte:174,9 KB
ID:	1583000

                        Comment


                          ^ Ik ben uit een soort paniek/kruidstress ook nog even naar de Intratuin in Pijnacker gegaan.
                          Was nog nooit in Pijnacker geweest om mee te beginnen.
                          Door die stress eigenlijk meer gekocht dan ik wilde van die luchthuilers. (3 dozen)
                          Maar dingen waren op en ik wist niet zeker of ik wel bestellingen kon ophalen dus vanalles erin gegooid zonder een gameplan want daar was geen tijd voor.

                          Twee winkels hebben mij verteld dat ik de bestellingen van Cat 1 gewoon kan ophalen bij een soort afhaal balie. Dus hopelijk komt het goed

                          Comment


                            Vanmiddag nog even het een en ander gescoord, grotendeels de kleine meid der gang laten gaan en laten uitzoeken wat ze wou. Moet zeggen, in de meeste winkels waren de schappen al aardig leeg.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	36B38222-714A-4487-8BD7-164A26164607.jpg
Vertoningen:1
Grootte:201,4 KB
ID:	1583015

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	925F5546-ACDD-42DD-874D-8890BD76101D.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,5 KB
ID:	1583016
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
                              Ik ben wel eens benieuwd naar wat het gros van de leden hier gaat doen met oud en nieuw. Houdt iedereen het bij cat 1? Ik zie flinke collecties langskomen namelijk. Persoonlijk ben ik na een half uurtje echt wel uitgekeken op cat1. Als er straks her en der vuurwerk wordt afgestoken, zal het merendeel hier toch ook wel zwaarder vuurwerk afsteken? Tijd voor een nieuwe poll..?
                              Ik hou het zeker niet bij F1, heb gelukkig nog wat single shots over van vorig jaar. Echt wel spijt dat ik niet gewoon nog een box bewaard heb. Of zelfs een cake. Wel best beetje jaloers nu op de mensen die door de mist nog meer dan voldoende over hebben.

                              Comment


                                Topper! ziet er goed uit gap!

                                Comment

                                Working...
                                X