Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmen met een mobiele telefoon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
    Ja, daar had ik ook last van. Het beste wat je kunt doen is gewoon even je youtube link in de code kopiëren:


    HTML-code:
    [video=youtube;OJO5Qt2VE4w]https://www.youtube.com/watch?v=OJO5Qt2VE4w[/video]
    Dus deze code kopiëren, de link erin plakken van jou filmpje en de code na "watch?v=" (hierboven dikgedrukt) plakken na video=youtube:.

    Misschien wat omslachtig, maar moet ook lukken zo. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
    Beetje omslachtig ja maar het is gelukt, thanx..

    Comment


      Is er iemand die een externe microfoon gebruikt op zijn (of haar) smartphone tijdens het filmen van vuurwerk? Zo ja, welke microfoon dan?

      Het filmen in FHD en 4K en zo is allemaal wel heel erg leuk, maar het geluid is en blijft daarmee altijd nog een puntje van aandacht. Alleen, hoe weet ik nou welke microfoon dan het meest geschikt is :\
      Youtube: Fuse & Cues

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
        Is er iemand die een externe microfoon gebruikt op zijn (of haar) smartphone tijdens het filmen van vuurwerk? Zo ja, welke microfoon dan?

        Het filmen in FHD en 4K en zo is allemaal wel heel erg leuk, maar het geluid is en blijft daarmee altijd nog een puntje van aandacht. Alleen, hoe weet ik nou welke microfoon dan het meest geschikt is :\
        Koop een 2ehands Lumia 930 en je hebt supergeluid (stereo) en beeld. Ik heb deze ook

        Voorbeeld

        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door bikkel09 Bekijk bericht
          Dit vast wel het verkeerde topic zijn voor deze vraag maar kan iemand mij uitleggen hoe ik een filmpje van YouTube plaats dat je gelijk het beeld in je post ziet??

          Bij mij komt alleen de URL er te staan
          Als je de s uit https weghaalt krijg je ook op je telefoon de video gelijk in beeld. Op pc maakt het niet uit of het met of zonder s is
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Waar ik het tegen kom pas ik het aan door de post te editen, maar voor de filmers onder ons...haal hem ff wel die httpS...
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Iemand al ervaring met het filmen met een Samsung S8? Ik ben wel benieuwd hoe de kwaliteit is van het beeld en ook van het geluid. En ook graag uitleg over welke instellingen het beste zijn.

              Over de S6 was ik positief te spreken, zeker vergeleken met de S4. Ik wist niet echt met welke instellingen ik moest filmen, dus ik heb met 60fps gefilmd. Alleen YouTube verpest de kwaliteit aanzienlijk, ik moet toch even een keer een goed bewerkingsprogramma regelen.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Iemand al ervaring met het filmen met een Samsung S8? Ik ben wel benieuwd hoe de kwaliteit is van het beeld en ook van het geluid. En ook graag uitleg over welke instellingen het beste zijn.

                Over de S6 was ik positief te spreken, zeker vergeleken met de S4. Ik wist niet echt met welke instellingen ik moest filmen, dus ik heb met 60fps gefilmd. Alleen YouTube verpest de kwaliteit aanzienlijk, ik moet toch even een keer een goed bewerkingsprogramma regelen.
                Hier ben ik ook benieuwd naar
                Groeten uit Enschede.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Stoker Bekijk bericht
                  Hier ben ik ook benieuwd naar
                  Ik gaat even wat uploaden voor jullie.. moment!

                  Comment






                    Beide gefilmd in de UHD stand. Overdag geen aanpassing. Savonds op 'pro-stand' met iso 100 en manuel focus.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht




                      Beide gefilmd in de UHD stand. Overdag geen aanpassing. Savonds op 'pro-stand' met iso 100.
                      Top! De volgende keer zal ik de iso eens op 100 zetten. Hopen op hetzelfde resultaat
                      Groeten uit Enschede.

                      Comment


                        Ik heb de producten bij Tosch ook met mijn mobiel gefilmd. De motorola Moto G5 Plus. Een gemiddelde telefoon die ik voor 244 euro heb gekocht. Ik ben zelf wel tevreden ondanks dat ik nog wel even moet zoeken naar de optimale instellingen in FV-5

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht




                          Beide gefilmd in de UHD stand. Overdag geen aanpassing. Savonds op 'pro-stand' met iso 100 en manuel focus.
                          Super beeld en geluid! Ik zit nu te luisteren met m`n oordopjes en het klinkt zeker goed. Een aardig verschil op beide gebieden vergeleken met de S6 die ik nu heb. Ik ben benieuwd, ik ga er dit jaar mee filmen! Thanks voor de tips.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
                            Is er iemand die een externe microfoon gebruikt op zijn (of haar) smartphone tijdens het filmen van vuurwerk? Zo ja, welke microfoon dan?

                            Het filmen in FHD en 4K en zo is allemaal wel heel erg leuk, maar het geluid is en blijft daarmee altijd nog een puntje van aandacht. Alleen, hoe weet ik nou welke microfoon dan het meest geschikt is :\

                            Iemand die hier antwoord op wil geven? Ik was tot heden altijd zeer te spreken over het geluid van de iphone. Echter sinds mijn iphone 6s vindt ik het zeer bedroevend voor vuurwerk dan. Geen heldere diepe dreun meer, maar meer platte doffe knal. Ik zelf ben niet in de gelegenheid om een camera aan te schaffen. Vind een telefoon ook praktischer en ben zeer te spreken over de 4k kwaliteit. Ik zie wel wat microfoons op internet staan. Maar heb echter geen idee waar ik op moet letten.

                            Deze kost met draad 50 euro maar zou echt niet weten of dit vuurwerk goed kan op:


                            Iemand die mij daar mee kan helpen? Alvast bedankt.
                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              Bolle-040,

                              Ik heb zelf een iphone 6 en gebruik de Zoom IQ7.
                              Heb ook een Rode mic geprobeerd (andere dan de gene in het filmpje) maar deze kan de knallen niet aan.

                              Voorbeelden:

                              De Willow Time cakebox van Broekhoff.Erg mooie cakes voor ongeveer 30 euro per setje :D================================================Bedankt voor het kijke...

                              De Mad Twister van Wolff, hele mooie cake met gouden spinners en grote boeketten!================================================Bedankt voor het kijken naar...

                              De bekende Cruel Traction van Wolff.Blijft een dikke bak!================================================Bedankt voor het kijken naar deze video!Vond je deze...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
                                Bolle-040,

                                Ik heb zelf een iphone 6 en gebruik de Zoom IQ7.
                                Heb ook een Rode mic geprobeerd (andere dan de gene in het filmpje) maar deze kan de knallen niet aan.

                                Voorbeelden:

                                De Willow Time cakebox van Broekhoff.Erg mooie cakes voor ongeveer 30 euro per setje :D================================================Bedankt voor het kijke...

                                De Mad Twister van Wolff, hele mooie cake met gouden spinners en grote boeketten!================================================Bedankt voor het kijken naar...

                                https://www.youtube.com/watch?v=yR9eq0T0jzw
                                Bedankt voor de snelle reactie, klinkt zeer goed. Veel meer een galm en dreun.
                                Hieronder merk je het verschil wat ik bedoel met mijn iphone6s en iphone 5s.

                                Eerste stuk is 6s en de 5s is vanaf de grond gefilmd.

                                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                                Comment

                                Working...
                                X