Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Spanje] Spanje en vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Trueno Bekijk bericht
    wie weet winkels in omgeving l'estartit, of Centrum Barcelona. Moet echt centrum zijn, want we gaan niet in een plaatsje in de buurt daarheen. Of gewoon omgeving L'estartit. Kunnen jullie een rijtje maken van winkels? En weten jullie of ze daar ook de trueno ricasa no4 verkopen? Super bedankt alvast!
    Volgens mij heb je je vraag hier al gesteld een paar dagen geleden? en in het topic over de Trueno 4 ook? Wacht gewoon even af! Als iemand antwoord op je vraag heeft zal hij dat t.z.t wel posten
    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

    Comment


      #77
      idd week geleden, maar daar worden berichten overheen gepost. ik mag het toch best vragen?

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Trueno Bekijk bericht
        idd week geleden, maar daar worden berichten overheen gepost. ik mag het toch best vragen?
        Als iemand een antwoord weet plaatst hij dat heus wel! Een beetje geduld mag ook wel, forum wordt nu rustiger en rustiger..
        Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

        Comment


          #79
          Hallo mensen!
          Ik ga dit jaar zomervakantie naar l'estartit toe, weten jullie winkeltjes in de buurt daarvan. en als jullie adresjes/sites hebben, hebben jullie ook aanradertjes voor mij?
          alvast bedankt!

          Comment


            #80
            weet iemand een vuurwerk winkel in noord spanje??
            alvast bedankt.
            Laatst aangepast door jordiij; 25 January 2011, 20:05.

            Comment


              #81
              Zijn er trouwens ook winkels in de buurt van l'estartit die de Ricasa Trueno No4 verkopen?

              Comment


                #82
                je vuurwerk winkel

                Oorspronkelijk geplaatst door zinkie Bekijk bericht
                Wat ik je kan vertellen in wel dat in Barcelona vrijwel niets te vinden is, er zijn 2 vuurwerkwinkeltjes te vinden buiten het centrum richting Camp Nou. Ik ben er zelf niet geweest dus over die winkels zelf kan ik je niets vertellen.

                goed kijk maar eens op google maps doe het zo:

                ga naar vertaler doe nederlands naar spaans ( vuurwerk winkel)

                dan ga je naar maps en plak daar het zinnetje plus je plaats en dan vind je vast wel wat :P

                Comment


                  #83
                  ik zoek een vuurwerkwinkel in San Sebastian (noord spanje) kan iemand mij helpen?
                  maakt niet uit waar die zit, alleen een addres zou al top zijn!

                  Comment


                    #84
                    kan iemand me helpen ik ga naar spanje ik zit in de buurt van salou en ik ga naar baralona terwijl ik daar ben weet iemand een winkel in de buurt van salou?
                    zeer bedankt

                    Comment


                      #85
                      @ tinusT als ik jouw was zal ik hier even kijken http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=21502 .

                      Comment


                        #86
                        Voor mensen in noord spanje is er een winkel in Figueres.


                        http://www.casamonfort.com/botiga.php?botiga_pk=3 Openingstijden en info.

                        Comment


                          #87

                          Comment


                            #88
                            Hallo allemaal!

                            Mijn vriend heeft een huis in Spanje..Zijn moeder is Spaans.
                            Ik mag een keer mee naar hun vakantiehuisje en ga natuurlijk vuurwerk zoeken.
                            Echter is hij geen vuurwerkliefhebber, en kent hij dus geen winkels.
                            Hij woont in de plaats Felix, Almería, Spanje..(In het Zuiden)

                            Iemand die daar in de buurt een winkel weet te vinden?

                            Vriendelijke Groet,
                            Joost
                            December here we come!

                            Comment


                              #89
                              Hallo mensen!
                              Ik ga dit jaar zomervakantie naar l'estartit toe, weten jullie winkeltjes in de buurt daarvan. en als jullie adresjes/sites hebben, hebben jullie ook aanradertjes voor mij?
                              alvast bedankt!
                              Gaat deze ondertitel wel door de beugel??

                              Comment


                                #90
                                Ik ga deze zomer waarschijnlijk ook op vakantie naar spanje.
                                Als ik een winkel kan vinden zal ik wel ff foto's maken!
                                [I]waar rook is, is vuurwerk[/I]

                                Comment

                                Working...
                                X