Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Clementin ging als de Colorful Kingscracker bedoel ik, had het bericht even iets te snel getypt. Maar die was echt bizar goed! Heb van alles natuurlijk filmpjes gemaakt dus die komen 1 deze dagen weer online.

    Comment


      Raar dat ze het eerste halfjaar niet in het weekend open zijn, wat voor de meeste mensen het handigst uitkomt om langs te gaan. Qua werktijden voor het personeel is dat allicht begrijpelijker.

      Heb ik nu juist gelezen dat p1 producten hier niet meer verkocht worden en gaat dat dan om alle grotere rollen en grondknallers met meer dan 1gr flash?

      Magoe, waarom vraag ik het eigenlijk want ze zijn pas in augustus weer open in het weekend, wat mij al te laat is, oude voorraad weer op is en nieuwe nog niet binnen.

      Comment


        Er is dus geen enkele zena winkel open in de eerste helft van dit jaar?
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          Maaseik doordeweeks wel en Olen ook

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Maaseik doordeweeks wel en Olen ook
            Via fb waren ze niet te bereiken. Die funke die op de site staan, zijn die nu met lvc te verkrijgen?
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Zolang er geen speciale aanbieding is, zou je verwachten dat de lvc korting daarvoor geldt inderdaad

              Comment


                Dooie boel hier.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                  Dooie boel hier.
                  Er is nu toch niets bijzonders bij Zena.

                  Comment


                    Zijn ze niet naar china voor nieuwe producten?

                    Comment


                      Klopt, gebeurd achter de schermen dus gewoon een hoop.

                      Comment


                        komen die grote funke bakken, komend jaar ook weer?
                        vanaf wanneer dan leverbaaar?

                        Comment


                          Je zou verwachten dat de producten die te laat geleverd zouden worden er nu wel zijn.

                          Comment


                            Vandaag even langs gereden, maar had beter thuis kunnen blijven. Wat een drama....! Niks maar dan ook niks is op voorraad van de knal artikelen. Ook veel klein spul en alle maten zijn niet op voorraad.

                            Zena is wat mij betreft altijd een top bedrijf/ winkel geweest, maar de februari aanbiedingen zoals we die allen gewend zijn is verleden tijd. Maar dat dan nu ook nog geen eens meer een aantal knallers op voorraad is schrik ik van.

                            Waarom de winkel open houden? Ik ben daarnaast 20minuten binnen geweest zonder iemand te zien... Na een aantal keer roepen en kloppen ben ik weer opgedraaid naar huis gegaan.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door buldog Bekijk bericht
                              Vandaag even langs gereden, maar had beter thuis kunnen blijven. Wat een drama....! Niks maar dan ook niks is op voorraad van de knal artikelen. Ook veel klein spul en alle maten zijn niet op voorraad.

                              Zena is wat mij betreft altijd een top bedrijf/ winkel geweest, maar de februari aanbiedingen zoals we die allen gewend zijn is verleden tijd. Maar dat dan nu ook nog geen eens meer een aantal knallers op voorraad is schrik ik van.

                              Waarom de winkel open houden? Ik ben daarnaast 20minuten binnen geweest zonder iemand te zien... Na een aantal keer roepen en kloppen ben ik weer opgedraaid naar huis gegaan.
                              Hoe weet je dat er geen knalwerk op voorraad is als je niemand hebt gesproken?

                              Comment


                                In Olen was het knalvuurwerk wel gewoon op voorraad deze week. Dat is wel vreemd?

                                Comment

                                Working...
                                X