Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dat ze hier wat eerder mee waren gekomen... Net vervangers uitgezocht voor spullen die niet geleverd worden en dan komt Zena aanzetten met een pagina vol Funke
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      jammer dat de funkeweide blau er niet bij zit in de collectie.voor de rest topspul.
      had me een ritje Bottrop bespaard grrrr.bijn a alle potten in Bottrop besteld.

      Comment


        Ik kan nergens meer beeldmateriaal van: 1.2" DARK KNIGHT 25SH (6) vinden.

        Iemand die linkje heeft ergens?

        Comment


          Een mooie bekendmaking wat mij betreft.

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20171226-101500.jpg
Vertoningen:2
Grootte:131,1 KB
ID:	1564745

          Comment


            Inderdaad,ik zal er dan ook weer bij zijn,ben benieuwd of men deze editie ook groter gaat qua shells.
            Ik geef toe mits goed gedaan kan je met 5 inch al iets heel leuks doen,maar groter is altijd beter

            Comment




              !!OPEN VANDAAG!!! Laatste dag om vuurwerk in te kopen! Al onze Zena winkels zijn vandaag open tot 17u!
              HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

              Comment


                Hallo is er deze maand weer uitverkoop ?

                Comment


                  Hoop vuurwerkduiven dat zena ons op tijd wat laat weten!
                  Blijft een fijne winkel!!

                  Comment


                    Heb ze gister geprobeerd te bellen maar werd niet opgenomen ..

                    Comment


                      ben benieuwd wat ze nog op voorraad hebben hier

                      Comment


                        Net gebelt er is nog voldoende vooraad wat en hoeveel geen idee . Januari sales doen ze niet meer wel de gebruikelijke 25% lvc korting

                        Comment


                          Lijk me niet dat je daar veel klanten mee aantrekt zo vroeg in het jaar. Want waarom nu al voor die 25% daarheen rijden als dat over dik een half jaar ook kan? Lijk me dat je juist deze maanden wat acties moet gaan geven. Ik snap wel met dat gezeik toen der tijd dat ze geen Januari sales mee gaan doen, maar een actie zoals ze bijvoorbeeld in November en December deden kan geen kwaad lijk mij.

                          Ik moet trouwens zeggen dat die matten echt TOP zijn! Echt zo hard.. die chinese rollen zijn gewoon zo hard als dat ze moeten zijn. En de Mandarin ging duidelijk harder dan de Mandarin 2000 voorheen en ook harder in mijn beleving als goede Chainthunders. En de Clementin gooide daar nog een schepje bovenop, die knallers waren nog weer wat harder. Leek wel een lang geheel van Colorful chainthunders..

                          De volle mep is veel te veel, maar met 25% LVC korting of een verdubbelingsactie echt prima te doen! Dus kom maar op met zo'n verdubbelingsactie haha.

                          Comment


                            heb zena net ook gebeld en ze doen idd geen januari sale
                            wel balen maar zena kenende komen ze wel weer met goede acties


                            Gr vvw

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Lijk me niet dat je daar veel klanten mee aantrekt zo vroeg in het jaar. Want waarom nu al voor die 25% daarheen rijden als dat over dik een half jaar ook kan? Lijk me dat je juist deze maanden wat acties moet gaan geven. Ik snap wel met dat gezeik toen der tijd dat ze geen Januari sales mee gaan doen, maar een actie zoals ze bijvoorbeeld in November en December deden kan geen kwaad lijk mij.

                              Ik moet trouwens zeggen dat die matten echt TOP zijn! Echt zo hard.. die chinese rollen zijn gewoon zo hard als dat ze moeten zijn. En de Mandarin ging duidelijk harder dan de Mandarin 2000 voorheen en ook harder in mijn beleving als goede Chainthunders. En de Clementin gooide daar nog een schepje bovenop, die knallers waren nog weer wat harder. Leek wel een lang geheel van Colorful chainthunders..

                              De volle mep is veel te veel, maar met 25% LVC korting of een verdubbelingsactie echt prima te doen! Dus kom maar op met zo'n verdubbelingsactie haha.
                              Ik kan dit alleen maar bevestigen. Toppers allemaal.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vvw Bekijk bericht
                                heb zena net ook gebeld en ze doen idd geen januari sale
                                wel balen maar zena kenende komen ze wel weer met goede acties


                                Gr vvw
                                He, zonde zeg.... Durven ze waarschijnlijk niet meer aan ofzo. Ik had er speciaal nog wat budget voor gelaten....

                                Wat een super goede prijzen was dat altijd zeg. En Olen altijd dan in januari weer stampvol in die winkel. Dat waren nog eens tijden haha! Maarja, hier in NL ook nog zat acties!

                                Comment

                                Working...
                                X