Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LVC-acties bij Zena Megastore te Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    In november kun je in olen nog van deze akties profiteren.De prijsvraag om de auto te winnen duurt nog tot 23 dezember.
    www.zenavuurwerk.com

    Comment


      Sinterklaasjournaal: De Sint is gearriveerd bij de Zena Mega Store in Olen!

      [B]Word lid van de LVC voor superkortingen & events![/B]

      Comment


        De auto is inmiddels ook ingepakt en nu dus Zena style! vanaf morgen staat hij hier in de etalage!

        Comment


          De LVC zoekt nog aktieve leden,voor het organiseren van festivals,(Zena trophy),worksshops en meetings.
          www.zenavuurwerk.com

          Comment


            De winnaar van 250 euro vuurwerk is Bas van der schoot. De Auto is nog te winnen ,kom dus naar Olen.
            www.zenavuurwerk.com

            Comment


              Ik heb even een vraagje over de kortingen, ik ga morgen met een vriend naar Olen, maar gelden de actie's dan nog wel?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Max-Vuurwerk Bekijk bericht
                Ik heb even een vraagje over de kortingen, ik ga morgen met een vriend naar Olen, maar gelden de actie's dan nog wel?
                Alle akties,dus ook de voorgaande,gelden zeker tot 6 december.
                Word lid van de [B]LVC.[/B]

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Corné Bekijk bericht
                  Alle akties,dus ook de voorgaande,gelden zeker tot 6 december.
                  Dankjewel Corné, dat is mooi! en dan moet je zeg maar die mail uitprinten die je gehad hebt als je lid bent geworden van LVC?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Max-Vuurwerk Bekijk bericht
                    Dankjewel Corné, dat is mooi! en dan moet je zeg maar die mail uitprinten die je gehad hebt als je lid bent geworden van LVC?
                    Als je je bevestigingsmailtje uitprint krijg je meteen een LVC pasje en maak je gelijk gebruik van de kortingen.Ter plaatse je email-adres invullen is ook mogelijk.
                    Word lid van de [B]LVC.[/B]

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Corné Bekijk bericht
                      Als je je bevestigingsmailtje uitprint krijg je meteen een LVC pasje en maak je gelijk gebruik van de kortingen.Ter plaatse je email-adres invullen is ook mogelijk.
                      Ah oke, dan print ik hem straks even uit!

                      Comment


                        Ook de new messier is in de aanbieding
                        www.zenavuurwerk.com

                        Comment


                          Komen er nog leuke acties in december, want ik sta klaar om nog een lading vers vuurwerk bij te halen..

                          Comment


                            Er zijn nwe akties in december bekijk het topic megastore in olen
                            www.zenavuurwerk.com

                            Comment


                              21/12/12 het einde is nabij....
                              http://us6.campaign-archive1.com/?u=...8&e=010aff73b2
                              [B]Word lid van de LVC voor superkortingen & events![/B]

                              Comment


                                Tot en met zaterdag een nwe aktie,op 2 produkten naar keuze 40% korting als je LVC lid bent,kijk op www.zenavuurwerk.com
                                www.zenavuurwerk.com

                                Comment

                                Working...
                                X