Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LVC-acties bij Zena Megastore te Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nee hoor, ik kreeg ook alleen een bericht dat ik aangemeld was op de nieuwsbrief. Als je naar de locatie gaat waar je je spulletje haalt moet je dit even aangeven, je e-mail op schrijven (in mijn geval) en je krijgt meteen je pasje
    ffffffffff

    Comment


      oke thanks

      Comment


        moet ik voor mijn zoon ook een pas aanvragen of kan deze op mijn pas kopen, hij is nog niet actief op de forums.

        Comment


          Daar word verder niet naar gekeken eigenlijk , als jullie samen gaan kunnen jullie het toch als 1 bestelling doen ?
          ffffffffff

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door gilles Bekijk bericht
            oke thanks
            Daar is een thanks-knop voor links onderin, je kunt het beste die voortaan gebruiken anders bestaat straks de helft van het forum uit bedankjes.

            Oorspronkelijk geplaatst door gilles Bekijk bericht
            moet ik voor mijn zoon ook een pas aanvragen of kan deze op mijn pas kopen, hij is nog niet actief op de forums.
            Tsja, er staat geen naam op de pas dus hij zou gewoon op jouw pas kunnen kopen.

            Comment


              Maar waarom niet aanmelden voor de toekomst.
              Kinderen wordrn snel groot!
              Dus waarom niet.

              Comment


                Oké, dus als ik het goed begrijp krijg ik op alle non-aanbiedingen 25% korting (dus bijvoorbeeld op de Chooêt Banger € 40 voor 80 stuks = -25% € 30)
                En voor de rest tellen de nieuwsbrief aanbiedingen dan gewoon naast de 25%?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door PyroEmmen Bekijk bericht
                  Oké, dus als ik het goed begrijp krijg ik op alle non-aanbiedingen 25% korting (dus bijvoorbeeld op de Chooêt Banger € 40 voor 80 stuks = -25% € 30)
                  En voor de rest tellen de nieuwsbrief aanbiedingen dan gewoon naast de 25%?
                  Dat klopt, maar je gaat geen 25% krijgen bovenop een kartonkorting.

                  Comment


                    Wat is het percentage of bedrag van,een kartonkorting dan of verschilt die

                    Comment


                      Prijzen van kartons worden niet openbaar besproken. Het verschilt per product. Soms kan je wel wat afleiden, zoals bij cakes die vaak al in de winkel een aanbiedings prijskaartje hebben per drie of zes stuks. Als het karton dan bv. 12 stuks bevat, kun je wel uitrekenen wat het ongeveer moet kosten. Een simpele stelregel is dat je circa 25 tot 50% korting kunt verwachten op een vol karton, ten opzichte van de losse stuks prijs.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        Geldt 25 % korting ook op enkele artikelen i.p.v dat je minimaal 2 of 3 moet nemen.

                        Comment


                          Die 25% geldt ook op enkele artikelen.Of je nu 1 100k rol neemt of een traca van 10meter.Of een lijstje vol met artikelen,25% heb je in de pocket .

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door PyroEmmen Bekijk bericht
                            Geldt 25 % korting ook op enkele artikelen i.p.v dat je minimaal 2 of 3 moet nemen.
                            Ja geldt ook als je 1 artikel koopt.

                            Comment


                              voor nog meer aanbiedingen kun je het beste even op www.zenavuurwerk.com kijken.dit weekend in olen bijvoorbeeld de burning lion van 22.50 voor 10 euro
                              www.zenavuurwerk.com

                              Comment


                                Beste ricardo,natuurlijk krijg je in Olen op alle artikelen 25% korting als je een LVC pas hebt.Je kunt zelfs 50% krijgen op 1 artikel als je een baard op plakt.Voor meer info kun je het beste even op www.zenavuurwerk.com kijken,bij de aanbiedingen.
                                Laatst aangepast door hennn; 20 November 2014, 17:43.
                                www.zenavuurwerk.com

                                Comment

                                Working...
                                X