Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    19 shots assortiment Salon Roger

    Nieuw in ons assortiment 2012!
    Na de 13 shots potten, zijn er nu ook 19 shots potten verkrijgbaar van het merk Salon Roger. Verwacht je aan mooie grote uitwerkingen en zeer felle kleuren. Hoog kwalitatief vuurwerk!

    1 voor €22.5
    vaste aanbieding : 4 voor €75

    Comment


      Van de website van Loots Vuurwerk:

      LOOTS VUURWERK 2012!
      Loots Vuurwerk uit Baarle-Hertog Belgie is weer helemaal klaar voor het vuurwerkseizoen van 2012. De winkel is weer lekker fris ingericht, de koelkast gevuld met frisdrank voor onze klanten en de etalages puilen uit van de acties op allerhande vuurwerk! Er is voor elk wat wils, in elk budget en op alle categorien, zo zijn er acties op losse knallers, matten, sierpotten, knalpotten en pijlen! Op onze website vindt u al onze vaste aanbiedingen terug maar kijk zeker ook eens goed rond in de winkel naar de tijdelijke super scherpe promoties!

      We kunnen alvast verklappen dat er dit jaar weer een heleboel nieuwe producten zullen binnenkomen doorheen het hele seizoen en dat uiteraard de oude toppers zullen blijven uiteraard aan de scherpste prijzen, zoals u dat van ons gewend bent.


      Overigens zelf deze zomer al weer bezoekje gebracht aan Loots, had veel gebruik gemaakt van hun zomerpromo's en heb nog redelijk wat cadeau gekregen, ook kreeg ik nog een blikje cola voor de terugweg.
      Als er weer zo'n acties komen ga ik zeker nog een keer. Best wel beniewd welke nieuwe producten er dit jaar gaan komen.

      Comment


        Wat ik laatste jaren opmerk is dat de prijzen in Belgie tov van Nederland niet veel verschillen, de kwaliteit van het Nederlandse siervuurwerk is veelal op een hoger niveau, neem bijvoorbeeld een buurtassortiment van Rubro, 89,00 van 6 x 19s top cakes.

        Daar hoef je niet meer voor naar Belgie, verder de akties VW per doos is interessant.\

        Wat zijn jullie bevindingen?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
          Wat ik laatste jaren opmerk is dat de prijzen in Belgie tov van Nederland niet veel verschillen, de kwaliteit van het Nederlandse siervuurwerk is veelal op een hoger niveau, neem bijvoorbeeld een buurtassortiment van Rubro, 89,00 van 6 x 19s top cakes.

          Daar hoef je niet meer voor naar Belgie, verder de akties VW per doos is interessant.\

          Wat zijn jullie bevindingen?
          Volledig mee eens. Neem de prijs van potjes als de Messier, Aquarius, Z39, Salon Roger 13s potten. Die waren eerst spotgoedkoop vergeleken met Nederland. En als je die per karton haalde werd het nog leuker. Dat voordeel is nu in principe gewoon weg. Nu heeft Zena afgelopen jaar wel enkele scherp geprijsde producten op de markt gebracht, maar voor de rest is het maar bagger. Pyrostar heeft bijvoorbeeld enkele leuke producten, maar is gewoon te duur om concurrerend te zijn. Salon Roger en Meneer Zhang bv uit Kapellen brengen al jaren niets fatsoenlijks meer voort. En dan hebben ze veelal Duitse merken als Weco en Nico eruit gedonderd, waardoor het assortiment nog kariger is geworden.
          Uitzondering wordt gevormd door het segment knalblokjes. Nederlandse knalblokken zijn beter, maar de knalblokjes in België zijn stukken voordeliger. Eigenlijk zijn alleen de +40 grams pijlen, matten en wat knallers leuk.

          Voor de rest doet België niet meer mee. Behalve Brussel dan, daar pikken ze graag ons geld in zonder dat we er wat voor terugkrijgen. Nou ja, buitenlanders die hier de banen van Nederlanders inpikken voor een baggerloon. Dat is ook wel waard denk ik...

          Comment


            Belgie vind ik enlel intressant voor de matte en rollen.
            Ook vond ik belgie intressant kwa kleine budget potten zoals messier..
            16sh gemiddelt voor 8uero.. Dat heb ik in nl nog niet gezien.. Op de heavy potjes van Wolf na.
            Verder vind ik Belgie ook niet meet zo intressant.
            Ik zeg..
            . LANG LEVEN NEDERLAND!!

            Comment


              voor mij blijft het ieder jaar gewoon een leuk uitstapje, ergens in september oktober even naar belgie, ik neem dan idd vooral matten mee en enkele pijlen.
              toch wil ik wel enkele potten proberen van de nieuwe lijnen die er vorrig jaar bij zijn gekomen, maar goed het weegt idd haast niet meer af tegenover nederlands spul.
              toch vind ik dat je bij harry het leukste assortiment heb, daarom kom ik ook ieder jaar even langs, en er zijn heus wel kortingen te halen waardoor het aantrekkelijker word, je moet gewoon letten op promo's en acties.
              hier in NL bieden winkels hun spullen al aan met tot wel 40% - 50% korting, en daar is moeilijk aan te tippen.

              grtzz
              075 zaantjee

              Comment


                LOOTS VUURWERK 2012!
                Loots Vuurwerk uit Baarle-Hertog Belgie is weer helemaal klaar voor het vuurwerkseizoen van 2012. De winkel is weer lekker fris ingericht, de koelkast gevuld met frisdrank voor onze klanten en de etalages puilen uit van de acties op allerhande vuurwerk! Er is voor elk wat wils, in elk budget en op alle categorien, zo zijn er acties op losse knallers, matten, sierpotten, knalpotten en pijlen! Op onze website vindt u al onze vaste aanbiedingen terug maar kijk zeker ook eens goed rond in de winkel naar de tijdelijke super scherpe promoties!

                We kunnen alvast verklappen dat er dit jaar weer een heleboel nieuwe producten zullen binnenkomen doorheen het hele seizoen en dat uiteraard de oude toppers zullen blijven uiteraard aan de scherpste prijzen, zoals u dat van ons gewend bent.

                Weco Corsair 20st


                Nieuw in ons assortiment 2012!

                De enige echte Weco Corsair!

                Strijkers gemaakt in Duitsland met de knal van een nitraat.
                Top afwerking & veiligheid!

                Al meer dan 20 jaar onverslagen de beste strijker op de Belgische markt!

                SUPER INTRODUCTIEPROMO TOT 30/09/2012!

                Tot 30/09 Van €5 NU! : 1 voor €4
                Tot 30/09 van €25 NU! : 5 voor €17.5

                Super Show Rocket


                Nieuw in ons assortiment 2012!

                9 grote pijlen voor een zeer scherpe prijs.


                1 voor €47.5

                100.000 horsebrand

                Nieuw in ons assortiment 2012!
                Ze zijn er weer de enige echte ouderwetse 100.000 horsebrand rollen. Deze rollen hebben een opbouwend tempo, beginnen iets rustiger en sluiten af met een finale van bruut geweld en een dikke eindbom.

                (Knoopsysteem)
                BG: 14KG!

                1 voor €80

                Mini Supero


                Nieuw in ons assortiment 2012!

                De kleine broer van de Supero.
                Dezelfde kwaliteit, een kleiner formaat!

                NU EXTRA GOEDKOOP!

                Van €7.50, NU! : 1 voor €6

                Comment


                  Mensen laat je eigen niet aflijden door de prijs bij de Corsairs.
                  LET OP Er zitten 20 corsairs in het doosje!
                  dus 5x 20 is 100 stuks voor 17.50.. is de corsar niet altijd ongeveer zo duur geweest?
                  ja oke hij was 18euro... nu dus 17.50 .. leuk leuk leuk 0.50cent korting joepieh!
                  Jaa ik ben wakker vandaag..
                  Wat zijn ze tog weer maf aan het doen in belgie.. pfff fopperij.. lijkt de C1000 euro weken wel haha

                  Comment


                    Ik heb vorig jaar €20 betaald voor doosje van 100st bij Loots. Dus ben wel blij dat ze weer goedkoper worden. Bij Alpeco zijn ze 24 euro volgens hun website en bij wimmers tel je zelfs 25 euro voor een doosje van 100st weer volgens de prijslijst hier op het forum. Bovendien zien die kleine doosjes er wel geinig uit, het strijkplankje op de achterkant ziet er wel speciaal uit. Ik neem er hier zeker wat van mee.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	4.jpg
Vertoningen:1
Grootte:8,2 KB
ID:	1542938

                    Comment


                      Koop gewoon die van Chooêt, €5 euro per doos goedkoper en even hard, zo niet harder.
                      Wees slim, let op je portemonnee en bezuinig op de spullen die kwalitatief even goed zijn, maar qua merk een tree op de trap lager staan.
                      Het leven is een feest!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                        Koop gewoon die van Chooêt, €5 euro per doos goedkoper en even hard, zo niet harder.
                        Wees slim, let op je portemonnee en bezuinig op de spullen die kwalitatief even goed zijn, maar qua merk een tree op de trap lager staan.
                        Met normale producten met lont geef ik je zeker gelijk maar op een goede strijker zou ik niet gaan bezuinigen en op safe spelen en dat doe je met de weco`s zeker!
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          Brian, de vertraging van de Chooêt's zijn ontzettend goed.
                          Zelf heb ik nog nooit eentje meegemaakt die eerder dan 5 seconden af ging.
                          Wat mensen verder doen met hun geld, bemoei ik me maar niet meer mee, maar wilde het wel als een tip zeggen. Het is immers zonde om veel geld uit te geven voor een knaller die ook een concurrent heeft en die net zo goed is.
                          Het leven is een feest!

                          Comment


                            Ik constateer helaas weer een hoop prijsstijgingen bij loots.

                            1. Nitraatkaars van 13 naar 14 euro.
                            2. supero/bombero van 9 euro naar 9 euro 50
                            3. goudmat van 13 euro 50 naar 15 euro.
                            4. traca 10 meter pyrostar van 14 naar 15 euro
                            5. matrix, tribal en mixed emotions van 30 naar 35 euro.
                            6. 61 shots salvopot van 42 euro 50 naar 50 euro.
                            7. brocade pine van 35 euro naar 37 euro 50.

                            Het zijn wat mij betreft prijsstijgingen bij interessante producten. De meeste zijn niet heel hoog maar toch.

                            Je word misschien tureluurs van de cijfers maar ik weet niet hoe ik zo gauw aan een euroteken kom.

                            Comment


                              Plus punt...
                              H.Loots heeft nu wel de oikwokhung in zij assortiment..
                              Het is een 1000sh hindu rol/mat die prima snippert zonder eindbommetje.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                                Ik constateer helaas weer een hoop prijsstijgingen bij loots.

                                1. Nitraatkaars van 13 naar 14 euro.
                                2. supero/bombero van 9 euro naar 9 euro 50
                                3. goudmat van 13 euro 50 naar 15 euro.
                                4. traca 10 meter pyrostar van 14 naar 15 euro
                                5. matrix, tribal en mixed emotions van 30 naar 35 euro.
                                6. 61 shots salvopot van 42 euro 50 naar 50 euro.
                                7. brocade pine van 35 euro naar 37 euro 50.

                                Het zijn wat mij betreft prijsstijgingen bij interessante producten. De meeste zijn niet heel hoog maar toch.

                                Je word misschien tureluurs van de cijfers maar ik weet niet hoe ik zo gauw aan een euroteken kom.
                                Zijn wel aardige stijgingen, vooral op het sier gedeelte...

                                control+alt en 5 drukken.
                                @Ruben, why did you edit my post?
                                Stond niets verkeerds toch?
                                Laatst aangepast door Denjo; 19 September 2012, 20:46.
                                Het leven is een feest!

                                Comment

                                Working...
                                X