Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dat ziet er zeer goed uit, lijken erg op de Boller A zo in dit filmpje

    Comment


      Goede knal alleen houd ik niet van strijkers, liefst een lont eraan, geeft een veiliger gevoel.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Zeker dik spul! Wat een vlam ook die vrijkomt van de strijkkop. Ben ook wel benieuwd naar het aantal flash van deze strijkers, lijken namelijk erg dik te knallen!
        3 gram staat op de verpakking, zal ook wel een beetje in die strijkkop zitten. Kan me inbeelden dat sommige mensen strijkers als gevaarlijk zien, maar als ik kijk naar eigen ervaring met Kwaliteit strijkers zoals vroeger de weco corsair e.d die hadden een perfecte vertraging en afwerking welke altijd op hetzelfde moment klapt. Dat zie je hier ook terug, goede vertraging en super kwaliteit niet te vergelijken met die chinese rommel welke inderdaad onvoorspelbaar kunnen zijn. Het brengt de jaren 90 echt weer terug!

        Groetjes!
        YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

        Comment


          Hoezo strijkers gevaarlijk?
          Het NL leger oefent toch ook met flash bangers met strijk-kop?
          Of doen ze dat niet meer?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
            3 gram staat op de verpakking, zal ook wel een beetje in die strijkkop zitten. Kan me inbeelden dat sommige mensen strijkers als gevaarlijk zien, maar als ik kijk naar eigen ervaring met Kwaliteit strijkers zoals vroeger de weco corsair e.d die hadden een perfecte vertraging en afwerking welke altijd op hetzelfde moment klapt. Dat zie je hier ook terug, goede vertraging en super kwaliteit niet te vergelijken met die chinese rommel welke inderdaad onvoorspelbaar kunnen zijn. Het brengt de jaren 90 echt weer terug!


            Groetjes!
            Uitgezonderd de levensgevaarlijke Weco Boller A met productiefouten

            Comment


              Bobbies en Marinas zijn nu verkrijgbaar bij Loots Vuurwerk





              Groetjes!
              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

              Comment


                Die Drunk cakes zijn best goed.... maar komen zeker niet boven de Cruel Traction.
                Die klapt toch net iets beter.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
                  Die Drunk cakes zijn best goed.... maar komen zeker niet boven de Cruel Traction.
                  Die klapt toch net iets beter.
                  Maar toch een keer leuk om een keer gehad te hebben.
                  Lekker kleurrijk en voor herhaling vatbaar.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                    Maar toch een keer leuk om een keer gehad te hebben.
                    Lekker kleurrijk en voor herhaling vatbaar.
                    Leuk om gehad te hebben ja dat wel.
                    Voor mij blijft het bij 1 keer.

                    Comment


                      Schitterende serie, inderdaad erg heldere kleuren en grote boeketten. Maar het gas gaat er wel op, volle lucht, maar erg snel leeg. Volgend jaar maar eens wat anders proberen.
                      http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...ox-serie-Loots Hier vind je nog meer over deze serie

                      Comment


                        Graag deze dit jaar verkopen. Deze salute cake heeft gelukkig die klote ploffers niet, ik denk niet dat veel mensen nog de Piromax Titanium Salute nog willen. En dit is ook een lekker finale bakje!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Graag deze dit jaar verkopen. Deze salute cake heeft gelukkig die klote ploffers niet, ik denk niet dat veel mensen nog de Piromax Titanium Salute nog willen. En dit is ook een lekker finale bakje!

                          Piromax komt pas weer binnen in augustus 2018 @ baarle
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            Gaat die even hard?
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                              Piromax komt pas weer binnen in augustus 2018 @ baarle
                              Ook dat, en ik vrees dat zo'n cake bij Loots onbetaalbaar gaat worden. Ik vind Loots/HQ Fireworks geweldige sfeer winkels zijn en super personeel etc. maar helaas zijn naar mijn mening zeker de prijzen van cakeboxen veel te hoog. Iets terug bij Cees van der Horst dezelfde en vergelijkbare producten veel goedkoper.....

                              Uiteraard niet bedoelt om af te kraken en ze hebben ook zeker unieke producten waar ik persoonlijk ook zeker wat voor wil betalen. Maar de prijzen voor cakeboxen vind ik gewoon jammer.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                                Iets terug bij Cees van der Horst dezelfde en vergelijkbare producten veel goedkoper.....
                                In Baarle of in Breda?

                                Comment

                                Working...
                                X