Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten



    "Vuurwerkhandelaars zullen dan weer per opgeslagen kilogram pyrotechnisch sas 50 euro moeten betalen."

    Gekke belgen.

    Worden jullie dat niet beu om zo gepest te worden?

    Comment


      dan gaat een compoundje van 2kg ineens 100euro duurder worden..

      Comment


        Een bunker in baarle word 500 keer per jaar opnieuw gevuld dus dat zijn de kosten niet.
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

          Comment


            Is er nu toch een verkoopsverbod in België?

            Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
              Is er nu toch een verkoopsverbod in België?
              Op dit moment is er in België alleen een afsteekverbod en nog geen verkoopverbod. Ze willen daar wel verandering in brengen en verwacht wordt dat in de loop van aankomende week de vuurwerkwinkels alsnog zullen moeten sluiten.

              Comment


                Dan is het kort dag voor de liefhebbers.

                Comment


                  Gisteren besteld, vandaag af kunnen halen. Was nog best druk. Is wel alleen buiten afhalen. Heel vriendelijke mensen, en snel geholpen. Vanaf 25-12 is een negatieve coronatest uitslag nodig als je de grens over wil. Hoe ze dat willen doen? In een dorp waar je in 1 straat 5 keer de grens passeert?

                  Normaal gesproken is het voor mij 1x uit het raam spugen en ik sta in duitsland, maar dat gaat dit jaar ook al niet door. Dan maar op de valreep even kleine beetje ingeslagen voor 12uur momentje. Onthoud me al het hele jaar elk pleziertje vanwege corona... Geen vakantie, geen pretparken, geen uitjes niets. Gaan ze me zeker ook nog vuurwerk afpakken? Is gewoon traditie!

                  Ook nog even bij Zena geweest, maar die vond ik toch iets minder. En als ik dan toch 4,5 uur enkele reis bezig ben, gelijk even wat tabak inslaan. 8,5 versus 11,5 per pakje. Doe maar een slof mee.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door sergev01 Bekijk bericht
                    Vanaf 25-12 is een negatieve coronatest uitslag nodig als je de grens over wil.
                    Ik meen dat dat vooralsnog alleen van toepassing is als het bezoek meer dan 48u duurt.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
                      Ik meen dat dat vooralsnog alleen van toepassing is als het bezoek meer dan 48u duurt.
                      volgens mij geldt dat voor iedereen die het land in wil. echter worden er naar mijn weten geen boetes voor gegeven en de kans om aangehouden te worden is minimaal... dus ik zou niet zoveel waarde hechten aan die test.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
                        volgens mij geldt dat voor iedereen die het land in wil. echter worden er naar mijn weten geen boetes voor gegeven en de kans om aangehouden te worden is minimaal... dus ik zou niet zoveel waarde hechten aan die test.
                        Zag in ieder geval geen enkele controle. Wel heel veel gele kentekens met jonge mannen achter het stuur...

                        Zelf alleen eerste levensbehoefte opgehaald. Alleen paar cakes voor 12uur momentje.
                        Noodzakelijke reizen.... Voor mij noodzakelijk om niet totaal gek te worden van frustratie. Met alleen trektouwtjes is oudjaarsdag niet compleet.

                        Comment


                          Winkels gesloten door corona maatregelen...

                          Beetje heel vreemd.
                          En waarom niet openhouden met 2 klanten in de winkel?
                          Beter dan niets toch?

                          Of worden er ook aan de grensovergangen teveel mensen gepakt?

                          Comment


                            Elke vuurwerkwinkel in belgie overtreed op dit moment de coronamaatregelen.
                            Rede dat loots er op wordt benadeeld zal zeker ook zijn dat zij zich openlijk uitspreken tegen deze maatregelen.

                            Openhouden voor 2 klanten is toch niet te doen op dit moment met deze extreme drukte en nog 2 dagen te gaan.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                              Elke vuurwerkwinkel in belgie overtreed op dit moment de coronamaatregelen.
                              Omdat mensen geen afstand houden?

                              Het is stervens druk in Baarle, maar dit vind ik toch vrij bizar.

                              Comment


                                Omdat er maar een bepaald aantal klanten binnen mag in winkels in belgie.
                                Loots bepaald dit niet zelf he, zij zijn officieel op de vingers getikt.

                                Comment

                                Working...
                                X