Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb ze zelf niet gekocht, maar vermoedt dat ze zonder knal zijn. In Valencia zijn er 2 versies te koop, met stops en zonder. Welke Loots verkoopt weet ik niet

    Comment


      Kom toevallig binnenkort in de buurt. Liggen hier nog wat matjes ala thunderbomb ? Leek me altijd nog een keer mooi om een paar van te hebben.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
        Kom toevallig binnenkort in de buurt. Liggen hier nog wat matjes ala thunderbomb ? Leek me altijd nog een keer mooi om een paar van te hebben.
        Geloof dat loots de Thunderbomb 400 nog heeft, deze mogen nog wel sinds die wetgeving is aangepast.
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
          Fallas bij Loots?





          Ik zie die bovenste niet op de site staan?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
            Ik zie die bovenste niet op de site staan?
            uitverkocht waarschijnlijk

            Comment


              Inderdaad uitverkocht! Ze waren er 2 weken geleden nog wel...

              Comment


                Ik ben benieuwd wat de nieuwe aanbiedingen zullen worden. De website loopt een beetje achter

                Comment


                  YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                  Comment


                    Ik kan dit bericht in twee draadjes kwijt, daarom maar allebei.

                    Voor de geinteresseerden, er zijn op dit moment nog een aantal titanium salute cakes van Piromax verkrijgbaar bij Loots. Ze hebben nog een aantal dozen 'gevonden'. Het zijn er te weinig om op de website ruchtbaarheid aan te geven. Het schijnt om de 2018 batch te gaan.

                    Wellicht Pieter even raadplegen vooraf mocht je op pad gaan.

                    Comment


                      En anders zijn ze in oktober weer terug. Dan hoef je je ook niet te haasten.

                      Comment


                        Tip: de Jackhammer staat online voor negen tientjes! Erg leuk als je het mij vraagt!

                        Comment


                          Nieuwe vlinderkes bij Loots

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	el-gato-fallas-knalpakket.jpg
Vertoningen:1
Grootte:155,6 KB
ID:	1573596
                          YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                          Comment


                            Zien er inderdaad geweldig uit!

                            Comment


                              idd, mooi product! Iemand die iets weet van de kruitinhoud van deze vlinders?
                              www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden Bekijk bericht
                                idd, mooi product! Iemand die iets weet van de kruitinhoud van deze vlinders?
                                De grote versie bevat 2 gram aan de foto van LVT te zien
                                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                                Comment

                                Working...
                                X