Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Indd uitverkocht ....

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door !!PoGo!! GeK!! Bekijk bericht
      Zeker weten, Eerst Funke en nu dit het zal ze goed doen
      En ow ow wat zijn die Tails mooi in de Double Deck Red!
      Die hele cake is fantastisch!!

      Comment














        + veel meer in de winkel!

        Acties geldig van 24 november tot en met 26 november bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
        Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.

        Volledige nieuwsbrief: klik hier
        HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

        Comment


          Nou zeg mijn budget dit jaar beperkt maar ik krijg toch de indruk dat ze bij zena geen geld willen verdienen wat een mooie aanbiedingen zeg .

          Comment


            Wat een prachtige aanbiedingen zeg, zeker niks voor zena nl dit jaar of wel?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht

              + veel meer in de winkel!

              Acties geldig van 24 november tot en met 26 november bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
              Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.

              Volledige nieuwsbrief: klik hier
              Maar dit zijn dus enkel de 1+1 producten of zijn er daar nog meer van in de winkel?

              Comment


                Er wordt wel geklaagd over Zena m.b.t. de aanbiedingen enzo, maar bij een duur product is die verdubbelaar toch wel erg leuk!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                  Er wordt wel geklaagd over Zena m.b.t. de aanbiedingen enzo, maar bij een duur product is die verdubbelaar toch wel erg leuk!
                  Moet die verdubbelaar wel voor die artikelen gelden...

                  Ik lees het als: Actie artikel + uitgeprinte verdubbelaar + maximaal 1 per klant.

                  Comment


                    ja het is een hele onduidelijke actie, maar volgens mij geldt het alleen voor de actie producten inderdaad.

                    Comment


                      Hahaha wat is er nou onduidelijk aan deze actie.. het staat zowel in plaatjes als in woorden uitgelegd. Is dit nou gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen? Je ziet toch op de plaatjes een dubbel artikel staan voor de prijs van 1 artikel. Dat is de actie! Van die producten die je ziet, krijg je er 2 voor de prijs van 1.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Hahaha wat is er nou onduidelijk aan deze actie.. het staat zowel in plaatjes als in woorden uitgelegd. Is dit nou gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen? Je ziet toch op de plaatjes een dubbel artikel staan voor de prijs van 1 artikel. Dat is de actie! Van die producten die je ziet, krijg je er 2 voor de prijs van 1.
                        Blijkbaar is de actie nog niet zo duidelijk aangezien mensen er over discussiëren. Daarnaast wijkt de actie af van voorgaande jaren. Tot slot is een forum bedoeld voor dit soort meningsuitingen?

                        Al met al hoop ik voor de mensen, voor wie het onduidelijk is, dat Zena snel met een verduidelijking op de vragen komt.
                        alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                        Comment


                          Volgens mij is de actie best wel duidelijk. De verdubbelaar geldt op de acties die in het bericht staan. Moet je wel een foto van een poes meenemen.

                          Enige wat misschien onduidelijk is dat er staat + veel meer in de winkel.

                          Ik mis overigens wel de actie's voor de matten/rollen

                          Comment


                            Voor mensen die alleen maar plaatjes kijken is het inderdaad duidelijk. Mensen die daadwerkelijk lezen wat er staat kunnen er geen touw aan vast knopen.
                            Het is mij inmiddels duidelijk geworden dat je gebruik kan maken van 1 van de afgebeelde aanbiedingen, het is alleen ontzettend verwarrend verwoord.
                            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
                              Blijkbaar is de actie nog niet zo duidelijk aangezien mensen er over discussiëren. Daarnaast wijkt de actie af van voorgaande jaren. Tot slot is een forum bedoeld voor dit soort meningsuitingen?

                              Al met al hoop ik voor de mensen, voor wie het onduidelijk is, dat Zena snel met een verduidelijking op de vragen komt.
                              Ik vind het heel knap ieder geval. Achja, dan is het nu duidelijk toch.

                              Comment


                                Dat je iets verplicht moet uitprinten is ook al zoiets.Moet toch wat te zeuren hebben ekte Hollander. :`)
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X