Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Iemand een idee of de Hydra hier op voorraad is? Zo nee, enig idee wanneer ie wordt geleverd?
    Zonder respect geen vuurwerk.

    Comment


      Ben ook lid maar nooit een pas gehad. Of gebruikt. .

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door okkie Bekijk bericht
        Ben ook lid maar nooit een pas gehad. Of gebruikt. .
        Je kan de pas ook terplekke krijgen las ik, heb je voorgaande keren wel gewoon de korting gehad?
        7vwK

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door astronaut-pira Bekijk bericht
          Je kan de pas ook terplekke krijgen las ik, heb je voorgaande keren wel gewoon de korting gehad?

          Pas krijg je indd terplekke..
          Ja gewoon korting gehad, blijkbaar pasje vergeten alle 2 denk ik... ag ja.. zo moeilijk zijn ze daar niet..

          Comment


            Bij mij vragen ze ALTIJD om de pas, de vorige keer nam ik een vriend van me mee die geen pas bij zich had. En die diende ter plekke lid te worden anders kon hij niet profiteren van de kortingen

            Comment


              "Echter heeft de Belgische overheid de hele vuurwerkwetgeving volledig vernieuwd (door uiteindelijk niets aan te passen...)"

              is dit typisch vlaams of...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                "Echter heeft de Belgische overheid de hele vuurwerkwetgeving volledig vernieuwd (door uiteindelijk niets aan te passen...)"

                is dit typisch vlaams of...
                In dit landje van stoere cafepraat en vette frieten hebben wij maar liefst 7 regeringen, die moeten zich ergens mee bezighouden. Dus ja, das typisch Belgisch 😉

                Comment


                  vanochtend nog ff langsgeweest in OLEN en genoeg op voorraad

                  Comment




                    Ook op zaterdag zijn wij open!
                    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                    Comment


                      Vandaag ook langs geweest, wel iets verder van Antwerpen dan gedacht .

                      Prima winkel, vriendelijk personeel. Heb maar even niet teveel meegenomen (voor zowel mijn portemonnee als voor de Nederlandse regelgeving, dus enkel Cat 2 en niet boven de 25 kilo), maar ik was zeker niet de enige Nederlander.

                      Heb een Hydra A tm F meegenomen, een Raptor en een Sensation. Zonder kooi zal het denk ik een kilo of 20-24 zijn. Het jeukte uiteraard wel om niet meer mee te nemen. De Burn it boxen gingen in ieder geval als warme broodjes, en ook zag ik een aantal mensen weggaan met een Hydra karton. Voorlopig hou ik het hierbij. Aan het eind van het jaar nog eens kijken voor de Herlat Triple Silk Willow.

                      Alleen ja, de muziek, tja, niet echt mijn muziek . Stond ook wel erg hard.

                      Comment


                        ik rij nooit over Antwerpen , neem na Hazeldonk altijd de eerste afslag en rij via Meer , Hoogstraten richting Olen prima te doen en scheelt weer wat kilometertjes en terug ook kan je gelijk tanken want daar wordt je onderweg ook mee dood gegooid alhoewel de dieselprijs haast niet meer scheelt

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                          ik rij nooit over Antwerpen , neem na Hazeldonk altijd de eerste afslag en rij via Meer , Hoogstraten richting Olen prima te doen en scheelt weer wat kilometertjes en terug ook kan je gelijk tanken want daar wordt je onderweg ook mee dood gegooid alhoewel de dieselprijs haast niet meer scheelt
                          Maarja, ik woon vlakbij Antwerpen ;), via Hazeldonk is flink om. Ik rij wel eens naar shopping center Wijnegem, dat is bij weinig verkeer nog geen 25 minuten. Maar goed, ik ben teruggereden via Baarle Nassau (ivm de gekantelde vrachtwagen en de daarbij behorende 2 uur durende file richting Antwerpen), dat is wel wat om geweest tegenover Hazeldonk denk ik. Sowieso werd het duidelijk dat ik mijn ingebouwde navigatiesysteem moet gaan updaten. Auto is amper 2 jaar oud, maar het systeem was hopeloos gedateerd. Heel de weg tussen Geel en Kasteren stond er niet op.

                          Comment


                            dat is wel makkelijk vlakbij Antwerpen , ik moet uit rotterdam komen en aangezien ik zelf geen auto meer heb moet ik er altijd 1 zien te lenen , anders had ik iedere maand wel even een ritje gemaakt

                            Comment


                              Weet iemand of de mod's aanwezig zijn in olen? Maaseik heeft ze niet...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                                Weet iemand of de mod's aanwezig zijn in olen? Maaseik heeft ze niet...
                                In Olen zijn ze er wel

                                Comment

                                Working...
                                X