Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AB07] 16sh Messier

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Gisteren Kartonnetje opgestookt van deze messiers, waarbij er 2 potjes lettelijk uit elkaar knalden,Ik moest gelijk schuilen achter me schutting alles schoot overal heen. Maar gelukkig geen gevaarlijke omstandigheden voorgedaan. Is dit een produktiefout of hadden anderen hier ook last van??

    Comment


      #47
      Had hier ook last van, shit schoot overal heen moest zeker gaan schuilen. Had er twee waarvan eentje het deed.

      Comment


        #48
        Dit is bij mij gisteren ook voorgekomen met 1 potje. Maar voor de rest waren het gewoon weer lekkere cakes die weer flink gas gaven. Had een project gemaakt van 7 messier met de oude patriot launcher zal filmpje ff zoeken.
        [B]'Daventriae Aquila est imperator'[/B]

        Comment


          #49
          Zou ik een karton van de messiers of een karton van de uranus nemen of 6x messiers en 3x uranus

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door j00p Bekijk bericht
            Zou ik een karton van de messiers of een karton van de uranus nemen of 6x messiers en 3x uranus
            Ligt eraan wat je mooier vind. Of wat je er mee gaat doen. stuk voor stuk afsteken of een project maken.
            Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

            Comment


              #51
              stuk voor stuk

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door j00p Bekijk bericht
                Zou ik een karton van de messiers of een karton van de uranus nemen of 6x messiers en 3x uranus
                Ik zou zeker voor de Uranus gaan.
                Ik ben sowieso niet echt een hele grote fan van de messier en ik vind de Uranus gewoon eerlijke pot met een eerlijke prijs.
                [B]Phantom[/B]

                Comment


                  #53
                  Grappige potjes, vooral met meerdere tegelijk..



                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door thunderblitz Bekijk bericht
                    Gisteren Kartonnetje opgestookt van deze messiers, waarbij er 2 potjes lettelijk uit elkaar knalden,Ik moest gelijk schuilen achter me schutting alles schoot overal heen. Maar gelukkig geen gevaarlijke omstandigheden voorgedaan. Is dit een produktiefout of hadden anderen hier ook last van??

                    Late reactie, maar ik had hier ook last van.
                    Was zeker een erg enge situatie.
                    Zeker omdat we met best veel man waren, en je niet zomaar kon weg duiken om te schuilen.

                    Hij schoot inderdaad uit elkaar. Ik had 1 potje, en bij die gebeurde het.

                    Comment


                      #55
                      Zijn hier vaste acties van bekent

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door philippeaudiavp Bekijk bericht
                        Zijn hier vaste acties van bekent
                        Acties veranderen heel vaak dus het is niet handig om dat via het forum te vermelden. Je kan het het beste gewoon in de winkel vragen.

                        Edit: sorry vooronduidelijkheid.
                        Laatst aangepast door teun48; 1 October 2010, 16:29.

                        Comment


                          #57
                          Zena/Original hanteren ook vaste acties hierin. Dus die reactie klopt niet helemaal.

                          Comment


                            #58
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            vuurwerkbieb

                            Comment


                              #59
                              Heeft de Messier nieuwe effecten o.i.d ??
                              Want ik stak gisteren de Messier D af, en er kwamen dikke Willows uit !
                              menig pot zou ervan mogen dromen om die eruit te kunnen krijgen
                              Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
                                Heeft de Messier nieuwe effecten o.i.d ??
                                Want ik stak gisteren de Messier D af, en er kwamen dikke Willows uit !
                                menig pot zou ervan mogen dromen om die eruit te kunnen krijgen
                                Daar wil ik wel eens een filmpje van zien, dikke willows uit zo'n caliber lijkt me een gat in de markt!

                                Comment

                                Working...
                                X