Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AB07] 16sh Messier

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik heb er een aantal mee kunnen maken tijdens Oud en Nieuw. Qua formaat zijn ze klein maar het tempo is lekker en de effecten helder. Voor zijn prijs vond ik het zeker geen tegenvaller, alleen zijn ze wat minder, in combinatie met meerdere word het steeds leuker.

    Ik zou daarom ook aanraden om ze per twee of drie af te steken.

    Comment


      #32
      Inderdaad, deze cakes zijn wel leuker om met meerdere tegelijk af te steken. Ik was weer te overmoedig en heb ze alle 12 tegelijk de lucht in geschoten, per 4 en dan enkele meters uit elkaar, maar dit was zo chaotisch joh, ze gaan razend snel. Daarbij bleef de vele rook hangen in de lucht door de zachte wind en dan zie je maar weinig, geen succes dus helaas.

      Zijn overigens wel leuke cakes, dat kan je dan wel eruit opmaken, qua tempo zijn ze ook erg goed, razendsnel en ook ideaal voor mensen die dus wat geweld in de straat willen hebben, maar doe ze dus wel met wat meer tegelijk.
      Laatst aangepast door Mattenfreak; 17 January 2008, 23:50.

      Comment


        #33
        Erg leuke potjes met mooie uitwerkingen.
        Ze zijn zeker de 8 euro waard.
        Ik denk dat ik er dit jaar een paar ga doorlonten met schietlont of gewoon met visco
        Een aanrader

        Comment


          #34
          Helemaal mee een Pyro Rola.

          Hier komen zo ook te staan, waarschijnlijk zo'n 12 - 18 stuks om door te lonten in verschillende vormen (I, V, W). Heb er nu genoeg meegemaakt om met zekerheid te zeggen dat dit topbatterijen zijn voor deze prijs. Bij afname van 12 stuks geld nog een korting dus daar ook zeker even gebruik van maken.

          Comment


            #35
            Hier een filmpje van Messier B van mij: http://www.youtube.com/watch?v=rW4Cx0fd-qA

            Hij ging wel erg snel
            www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
            [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

            Comment


              #36
              Deze kosten nu 8,50 p.s.
              nooit je pijl in een pot steken!

              Comment


                #37
                Zojuist heb ik de Messier cakes van de product dvd van original gehaald en online gezet;

                Messier A
                Messier B
                Messier C
                Messier D
                Messier E
                Messier F
                Messier G
                Messier H
                Messier I
                Messier J
                Messier K
                Messier L

                De filmpjes zijn ook te vinden op de assortiment pagina op de website.
                www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk bericht
                  Zojuist heb ik de Messier cakes van de product dvd van original gehaald en online gezet;

                  Messier A
                  Messier B
                  Messier C
                  Messier D
                  Messier E
                  Messier F
                  Messier G
                  Messier H
                  Messier I
                  Messier J
                  Messier K
                  Messier L

                  De filmpjes zijn ook te vinden op de assortiment pagina op de website.
                  Ik vind ze er in vergelijking met de filmpjes geschoten door de liefhebbers zelf nogal anders uitzien, lijkt wel alsof dit andere zijn met een wat forser kaliber. Maar in ieder geval wel een goede impressie van het te verwachten effect.

                  Heb er een keer 1 gratis gekregen. Zo enthousiast geworden dat ik er nu een karton van heb aangeschaft. Lekker compacte cakes ook! Mooi tempo erin en geen geld wanneer je er een karton van aanschaft. Wil een stuk of 8 hiervan in een showtje verwerken.
                  Iemand nog suggesties welke mooi met elkaar te combineren zijn? per 3 of 4.

                  Comment


                    #39
                    Ieder jaar maar weer een karton van deze mooie potjes!
                    Leuk om door te lonten per 3/4 stuks
                    Yeeeeeehaaaaaaa!

                    Comment


                      #40
                      ik heb de de messier A, F en I.
                      dit zijn echt super mooie potjes voor t geld, idiaal voor mensen met een laag budget.
                      alle potten in deze serie zijn mooi, voor ieder wel wat!
                      ik had ze toevallig ook gekregen en ben er ook heel bij mee nu ik de filmpjes zie.

                      Comment


                        #41
                        Hoi !

                        Ik vind Potten nogal duur , vind het niet echt top om zo'n 20 Euro ofzo in een paar sec. weg te knallen.............Het geld groeit immers niet op mijn rug...
                        Maar omdat deze potjes niet zoveel geld zijn en ze prijs kwaliteit ook wel top zijn en aangezien de filmpjes die ik zie ik ook top vind , vind ik ze dan wel weer boeiend...

                        De toppers in dit 12 Delig assortiment vind ik B & I & K
                        BIK OF KIB Dus , mischien tip om het te onthouden...

                        Waarom net deze 3 , omdat deze net dat tikkeltje meer hebben...
                        En I heeft een blauwe lichtkogel!!!!!

                        De Topper vind ik dan toch de Messier K !!!

                        Omdat die zowat ' alles ' bevat......
                        Het kleur van de lichtkogels is verschilt met het boeket die er meestal van af komt.
                        Groene lichtkogels met Rood Boeket + Knal
                        Groene Lichtkogels met Gouden boeket + Knal + Knetter
                        Rode Boeketten en Goudenboeketten , en deze met Gouden boeketten telkens met Knetterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

                        Messier K vind ik dan ook de Winnaar...

                        Comment


                          #42
                          hier een filmpje van alle productfilmpjes achtermekaar, dan hoef je niet telkens opniew op een link te klikken :P

                          Comment


                            #43
                            Wat zijn nou de acties van deze cake?

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Wat zijn nou de acties van deze cake?
                              Bij loots 3 voor 25,- euro, en dan geld die actie waarschijnlijk ook bij Zena.

                              Comment


                                #45
                                Ik had de messier D en die leek me niet echt leuk om als 1 pot te schieten dus had ik hem gecombineerd met de messier H, dat was een goeie keus geweest. Het knetterde flink.
                                NOł

                                Comment

                                Working...
                                X